Jump to content
IGNORED

[B5 AFN] Czujnik ciśnienia G71 w przewodzie dolotowym


wasermann

Recommended Posts

Gdzie się znajduje ten czujnik?Podobno w AFN jest w Ecu.Czyli jest gdzieś przy sterowniku silnika w tym plastiku?Jak go rozpoznać?

w jakim celu go szukasz w ogóle?
Link to comment
Share on other sites

Gdzie się znajduje ten czujnik?Podobno w AFN jest w Ecu.Czyli jest gdzieś przy sterowniku silnika w tym plastiku?Jak go rozpoznać?

biorac pod uwage rocznik Twojego auta jest na plastikowej rurze dolotowej przy scianie grodziowej ....

Link to comment
Share on other sites

Gdzie się znajduje ten czujnik?Podobno w AFN jest w Ecu.Czyli jest gdzieś przy sterowniku silnika w tym plastiku?Jak go rozpoznać?

biorac pod uwage rocznik Twojego auta jest na plastikowej rurze dolotowej przy scianie grodziowej ....

to jest przełomowy rok może być równie dobrze w ECU :naughty:
Link to comment
Share on other sites

To g71 w ecu znajduje się w których rocznikach? Powyżej 97 czy poniżej 97?

Link to comment
Share on other sites

Ja mam początek 97 roku i mam w ECU

Link to comment
Share on other sites

Ja mam początek 97 roku i mam w ECU

U to ja też tak będę miał :no: I co zostaje tylko wymiana kompa?

Link to comment
Share on other sites

napisz co się dzieje dlaczego chcesz wymieniać ECU

Link to comment
Share on other sites

Ja mam początek 97 roku i mam w ECU

U to ja też tak będę miał :no: I co zostaje tylko wymiana kompa?

jezeli do sterownika idzie przewod cisnieniowy to masz w ECU ..

po co wymieniac sterownik ?

Link to comment
Share on other sites

Bo właśnie wywala mi błąd G71 w vagu. Sprawdziłem dzisiaj ma ten czujnik w ECU :confused4:

Link to comment
Share on other sites

Bo właśnie wywala mi błąd G71 w vagu. Sprawdziłem dzisiaj ma ten czujnik w ECU :confused4:

to ze wywala jego blad to nie znaczy ze jest uszkodzony .... :wink4:

Link to comment
Share on other sites

Bo właśnie wywala mi błąd G71 w vagu. Sprawdziłem dzisiaj ma ten czujnik w ECU :confused4:

to ze wywala jego blad to nie znaczy ze jest uszkodzony .... :wink4:

A co to może być już tyle rzeczy sprawdziłem.

-nowe wężyki

-nowy n75

-rozruszanie sztangi

-spr kolektora czy nie pęknięty

-spr n18

-egr zaślepiony

i nic. Raz ciągnie jak szalony innym razem już przy 2,5 tys obr wchodzi bład :embarrassed:

Link to comment
Share on other sites

Bo właśnie wywala mi błąd G71 w vagu. Sprawdziłem dzisiaj ma ten czujnik w ECU :confused4:

to ze wywala jego blad to nie znaczy ze jest uszkodzony .... :wink4:

A co to może być już tyle rzeczy sprawdziłem.

-nowe wężyki

-nowy n75

-rozruszanie sztangi

-spr kolektora czy nie pęknięty

-spr n18

-egr zaślepiony

i nic. Raz ciągnie jak szalony innym razem już przy 2,5 tys obr wchodzi bład :embarrassed:

wywal katalizator i skończy sie problem :kox:
Link to comment
Share on other sites

Bo właśnie wywala mi błąd G71 w vagu. Sprawdziłem dzisiaj ma ten czujnik w ECU :confused4:

to ze wywala jego blad to nie znaczy ze jest uszkodzony .... :wink4:

A co to może być już tyle rzeczy sprawdziłem.

-nowe wężyki

-nowy n75

-rozruszanie sztangi

-spr kolektora czy nie pęknięty

-spr n18

-egr zaślepiony

i nic. Raz ciągnie jak szalony innym razem już przy 2,5 tys obr wchodzi bład :embarrassed:

wywal katalizator i skończy sie problem :kox:

Pewien jesteś? [br]Dopisany: 23 Styczeń 2010, 20:06_________________________________________________A błąd g71 może powodowac zapchany kat? W jaki sposób?

Link to comment
Share on other sites

Bo właśnie wywala mi błąd G71 w vagu. Sprawdziłem dzisiaj ma ten czujnik w ECU :confused4:

to ze wywala jego blad to nie znaczy ze jest uszkodzony .... :wink4:

A co to może być już tyle rzeczy sprawdziłem.

-nowe wężyki

-nowy n75

-rozruszanie sztangi

-spr kolektora czy nie pęknięty

-spr n18

-egr zaślepiony

i nic. Raz ciągnie jak szalony innym razem już przy 2,5 tys obr wchodzi bład :embarrassed:

wywal katalizator i skończy sie problem :kox:

Pewien jesteś?

na pewno nie zaszkodzi a na 99% pomoże :naughty:
Link to comment
Share on other sites

Bo właśnie wywala mi błąd G71 w vagu. Sprawdziłem dzisiaj ma ten czujnik w ECU :confused4:

to ze wywala jego blad to nie znaczy ze jest uszkodzony .... :wink4:

A co to może być już tyle rzeczy sprawdziłem.

-nowe wężyki

-nowy n75

-rozruszanie sztangi

-spr kolektora czy nie pęknięty

-spr n18

-egr zaślepiony

i nic. Raz ciągnie jak szalony innym razem już przy 2,5 tys obr wchodzi bład :embarrassed:

wywal katalizator i skończy sie problem :kox:

Pewien jesteś?

na pewno nie zaszkodzi a na 99% pomoże :naughty:

Ale może mieć to związek z tym błędem g71?

Link to comment
Share on other sites

kat jest zapchany i spaliny nie wydostają się swobodnie co powoduje wzrost ciśnienia i błąd G71 :decayed:

Link to comment
Share on other sites

kat jest zapchany i spaliny nie wydostają się swobodnie co powoduje wzrost ciśnienia i błąd G71 :decayed:

Dobrze by było gdyby to była taka pierdoła. Robiłeś coś takiego może?

Link to comment
Share on other sites

kat jest zapchany i spaliny nie wydostają się swobodnie co powoduje wzrost ciśnienia i błąd G71 :decayed:

Dobrze by było gdyby to była taka pierdoła. Robiłeś coś takiego może?

na forum sa tematy jak wyciąc kata :wink4:
Link to comment
Share on other sites

kat jest zapchany i spaliny nie wydostają się swobodnie co powoduje wzrost ciśnienia i błąd G71 :decayed:

Dobrze by było gdyby to była taka pierdoła. Robiłeś coś takiego może?

na forum sa tematy jak wyciąc kata :wink4:

Robiłem to już nie raz. Pytam tylko czy znasz kogoś komu ten zabieg pomógł?

Link to comment
Share on other sites

kat jest zapchany i spaliny nie wydostają się swobodnie co powoduje wzrost ciśnienia i błąd G71 :decayed:

Dobrze by było gdyby to była taka pierdoła. Robiłeś coś takiego może?

na forum sa tematy jak wyciąc kata :wink4:

Robiłem to już nie raz. Pytam tylko czy znasz kogoś komu ten zabieg pomógł?

np.mi :)
Link to comment
Share on other sites

Tylko to trochę dziwne jak na katalizator. Cały czas by był zamulony a tak raz potrafi ciągnąć w pełnym zakresie obrotów a raz 2,5 i notlauf thumbdown

Zauważyłem że jak go przekatuje na 2 biegu to potem jedzie ok ale jak przy 2 tys zmieniam biegi i potem próbuje gwałtownie przyspieszyć to wpada w tryb awaryjny. Co to może być? Zapieczone kierownice turbo czy jednak kat?

Link to comment
Share on other sites

Wywalaj kata niech suszarka oddycha pełną piersią :decayed:

Tobie kolego ten zabieg pomógł?

Link to comment
Share on other sites

a ten wąż ciśnieniowy sprawdziłeś co idzie do ECU

Link to comment
Share on other sites

a ten wąż ciśnieniowy sprawdziłeś co idzie do ECU

Tak wczoraj założyłem nowy oprócz tego plastiku łączącego. Wąż troszkę zaolejony w środku może tak być?

Link to comment
Share on other sites

To jak założyłeś nowy to pośmigaj troszkę i zobaczysz czy dalej będzie błąd a odcina ci auto powyżej 3000 tyś obrotów lub zamula teraz

Link to comment
Share on other sites

a ten wąż ciśnieniowy sprawdziłeś co idzie do ECU

Tak wczoraj założyłem nowy oprócz tego plastiku łączącego. Wąż troszkę zaolejony w środku może tak być?

norma z tym olejem :decayed:
Link to comment
Share on other sites

To jak założyłeś nowy to pośmigaj troszkę i zobaczysz czy dalej będzie błąd a odcina ci auto powyżej 3000 tyś obrotów lub zamula teraz

Niestety raz jest ok raz do d... Chyba będę musiał tego kata spr może czasem powoduje wzrost ciśnienia spalin i wywala ten błąd? Chyba że to łopatki turbo raz chodzą raz nie jak myślicie?

Link to comment
Share on other sites

Guest majki-m

Wywalaj kata niech suszarka oddycha pełną piersią :decayed:

Tobie kolego ten zabieg pomógł?

Oczywiście, w poprzednim aucie(AFN) miałem to samo,wywaliłem kata, wstawiłem rurkę a dodatkowo przeczyściłem kierownice w turbo i hulalo aż miło...a ten piękny świst turbo...miód na uszy :decayed:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...