wasermann 0 Posted July 18, 2009 Share Posted July 18, 2009 Gdzie się znajduje ten czujnik?Podobno w AFN jest w Ecu.Czyli jest gdzieś przy sterowniku silnika w tym plastiku?Jak go rozpoznać? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wihajster 30 Posted July 18, 2009 Share Posted July 18, 2009 Gdzie się znajduje ten czujnik?Podobno w AFN jest w Ecu.Czyli jest gdzieś przy sterowniku silnika w tym plastiku?Jak go rozpoznać? w jakim celu go szukasz w ogóle? Link to comment Share on other sites More sharing options...
spanky 7 Posted July 18, 2009 Share Posted July 18, 2009 Gdzie się znajduje ten czujnik?Podobno w AFN jest w Ecu.Czyli jest gdzieś przy sterowniku silnika w tym plastiku?Jak go rozpoznać? biorac pod uwage rocznik Twojego auta jest na plastikowej rurze dolotowej przy scianie grodziowej .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wihajster 30 Posted July 18, 2009 Share Posted July 18, 2009 Gdzie się znajduje ten czujnik?Podobno w AFN jest w Ecu.Czyli jest gdzieś przy sterowniku silnika w tym plastiku?Jak go rozpoznać? biorac pod uwage rocznik Twojego auta jest na plastikowej rurze dolotowej przy scianie grodziowej .... to jest przełomowy rok może być równie dobrze w ECU Link to comment Share on other sites More sharing options...
paput 1 Posted January 23, 2010 Share Posted January 23, 2010 To g71 w ecu znajduje się w których rocznikach? Powyżej 97 czy poniżej 97? Link to comment Share on other sites More sharing options...
goldi 8 Posted January 23, 2010 Share Posted January 23, 2010 Ja mam początek 97 roku i mam w ECU Link to comment Share on other sites More sharing options...
paput 1 Posted January 23, 2010 Share Posted January 23, 2010 Ja mam początek 97 roku i mam w ECU U to ja też tak będę miał I co zostaje tylko wymiana kompa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
goldi 8 Posted January 23, 2010 Share Posted January 23, 2010 napisz co się dzieje dlaczego chcesz wymieniać ECU Link to comment Share on other sites More sharing options...
spanky 7 Posted January 23, 2010 Share Posted January 23, 2010 Ja mam początek 97 roku i mam w ECU U to ja też tak będę miał I co zostaje tylko wymiana kompa? jezeli do sterownika idzie przewod cisnieniowy to masz w ECU .. po co wymieniac sterownik ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
paput 1 Posted January 23, 2010 Share Posted January 23, 2010 Bo właśnie wywala mi błąd G71 w vagu. Sprawdziłem dzisiaj ma ten czujnik w ECU Link to comment Share on other sites More sharing options...
spanky 7 Posted January 23, 2010 Share Posted January 23, 2010 Bo właśnie wywala mi błąd G71 w vagu. Sprawdziłem dzisiaj ma ten czujnik w ECU to ze wywala jego blad to nie znaczy ze jest uszkodzony .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
paput 1 Posted January 23, 2010 Share Posted January 23, 2010 Bo właśnie wywala mi błąd G71 w vagu. Sprawdziłem dzisiaj ma ten czujnik w ECU to ze wywala jego blad to nie znaczy ze jest uszkodzony .... A co to może być już tyle rzeczy sprawdziłem. -nowe wężyki -nowy n75 -rozruszanie sztangi -spr kolektora czy nie pęknięty -spr n18 -egr zaślepiony i nic. Raz ciągnie jak szalony innym razem już przy 2,5 tys obr wchodzi bład Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wihajster 30 Posted January 23, 2010 Share Posted January 23, 2010 Bo właśnie wywala mi błąd G71 w vagu. Sprawdziłem dzisiaj ma ten czujnik w ECU to ze wywala jego blad to nie znaczy ze jest uszkodzony .... A co to może być już tyle rzeczy sprawdziłem. -nowe wężyki -nowy n75 -rozruszanie sztangi -spr kolektora czy nie pęknięty -spr n18 -egr zaślepiony i nic. Raz ciągnie jak szalony innym razem już przy 2,5 tys obr wchodzi bład wywal katalizator i skończy sie problem Link to comment Share on other sites More sharing options...
paput 1 Posted January 23, 2010 Share Posted January 23, 2010 Bo właśnie wywala mi błąd G71 w vagu. Sprawdziłem dzisiaj ma ten czujnik w ECU to ze wywala jego blad to nie znaczy ze jest uszkodzony .... A co to może być już tyle rzeczy sprawdziłem. -nowe wężyki -nowy n75 -rozruszanie sztangi -spr kolektora czy nie pęknięty -spr n18 -egr zaślepiony i nic. Raz ciągnie jak szalony innym razem już przy 2,5 tys obr wchodzi bład wywal katalizator i skończy sie problem Pewien jesteś? [br]Dopisany: 23 Styczeń 2010, 20:06_________________________________________________A błąd g71 może powodowac zapchany kat? W jaki sposób? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wihajster 30 Posted January 23, 2010 Share Posted January 23, 2010 Bo właśnie wywala mi błąd G71 w vagu. Sprawdziłem dzisiaj ma ten czujnik w ECU to ze wywala jego blad to nie znaczy ze jest uszkodzony .... A co to może być już tyle rzeczy sprawdziłem. -nowe wężyki -nowy n75 -rozruszanie sztangi -spr kolektora czy nie pęknięty -spr n18 -egr zaślepiony i nic. Raz ciągnie jak szalony innym razem już przy 2,5 tys obr wchodzi bład wywal katalizator i skończy sie problem Pewien jesteś? na pewno nie zaszkodzi a na 99% pomoże Link to comment Share on other sites More sharing options...
paput 1 Posted January 23, 2010 Share Posted January 23, 2010 Bo właśnie wywala mi błąd G71 w vagu. Sprawdziłem dzisiaj ma ten czujnik w ECU to ze wywala jego blad to nie znaczy ze jest uszkodzony .... A co to może być już tyle rzeczy sprawdziłem. -nowe wężyki -nowy n75 -rozruszanie sztangi -spr kolektora czy nie pęknięty -spr n18 -egr zaślepiony i nic. Raz ciągnie jak szalony innym razem już przy 2,5 tys obr wchodzi bład wywal katalizator i skończy sie problem Pewien jesteś? na pewno nie zaszkodzi a na 99% pomoże Ale może mieć to związek z tym błędem g71? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wihajster 30 Posted January 23, 2010 Share Posted January 23, 2010 kat jest zapchany i spaliny nie wydostają się swobodnie co powoduje wzrost ciśnienia i błąd G71 Link to comment Share on other sites More sharing options...
paput 1 Posted January 23, 2010 Share Posted January 23, 2010 kat jest zapchany i spaliny nie wydostają się swobodnie co powoduje wzrost ciśnienia i błąd G71 Dobrze by było gdyby to była taka pierdoła. Robiłeś coś takiego może? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wihajster 30 Posted January 23, 2010 Share Posted January 23, 2010 kat jest zapchany i spaliny nie wydostają się swobodnie co powoduje wzrost ciśnienia i błąd G71 Dobrze by było gdyby to była taka pierdoła. Robiłeś coś takiego może? na forum sa tematy jak wyciąc kata Link to comment Share on other sites More sharing options...
paput 1 Posted January 23, 2010 Share Posted January 23, 2010 kat jest zapchany i spaliny nie wydostają się swobodnie co powoduje wzrost ciśnienia i błąd G71 Dobrze by było gdyby to była taka pierdoła. Robiłeś coś takiego może? na forum sa tematy jak wyciąc kata Robiłem to już nie raz. Pytam tylko czy znasz kogoś komu ten zabieg pomógł? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wihajster 30 Posted January 23, 2010 Share Posted January 23, 2010 kat jest zapchany i spaliny nie wydostają się swobodnie co powoduje wzrost ciśnienia i błąd G71 Dobrze by było gdyby to była taka pierdoła. Robiłeś coś takiego może? na forum sa tematy jak wyciąc kata Robiłem to już nie raz. Pytam tylko czy znasz kogoś komu ten zabieg pomógł? np.mi Link to comment Share on other sites More sharing options...
paput 1 Posted January 24, 2010 Share Posted January 24, 2010 Tylko to trochę dziwne jak na katalizator. Cały czas by był zamulony a tak raz potrafi ciągnąć w pełnym zakresie obrotów a raz 2,5 i notlauf thumbdown Zauważyłem że jak go przekatuje na 2 biegu to potem jedzie ok ale jak przy 2 tys zmieniam biegi i potem próbuje gwałtownie przyspieszyć to wpada w tryb awaryjny. Co to może być? Zapieczone kierownice turbo czy jednak kat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest majki-m Posted January 24, 2010 Share Posted January 24, 2010 Wywalaj kata niech suszarka oddycha pełną piersią Link to comment Share on other sites More sharing options...
paput 1 Posted January 24, 2010 Share Posted January 24, 2010 Wywalaj kata niech suszarka oddycha pełną piersią Tobie kolego ten zabieg pomógł? Link to comment Share on other sites More sharing options...
goldi 8 Posted January 24, 2010 Share Posted January 24, 2010 a ten wąż ciśnieniowy sprawdziłeś co idzie do ECU Link to comment Share on other sites More sharing options...
paput 1 Posted January 24, 2010 Share Posted January 24, 2010 a ten wąż ciśnieniowy sprawdziłeś co idzie do ECU Tak wczoraj założyłem nowy oprócz tego plastiku łączącego. Wąż troszkę zaolejony w środku może tak być? Link to comment Share on other sites More sharing options...
goldi 8 Posted January 24, 2010 Share Posted January 24, 2010 To jak założyłeś nowy to pośmigaj troszkę i zobaczysz czy dalej będzie błąd a odcina ci auto powyżej 3000 tyś obrotów lub zamula teraz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wihajster 30 Posted January 24, 2010 Share Posted January 24, 2010 a ten wąż ciśnieniowy sprawdziłeś co idzie do ECU Tak wczoraj założyłem nowy oprócz tego plastiku łączącego. Wąż troszkę zaolejony w środku może tak być? norma z tym olejem Link to comment Share on other sites More sharing options...
paput 1 Posted January 24, 2010 Share Posted January 24, 2010 To jak założyłeś nowy to pośmigaj troszkę i zobaczysz czy dalej będzie błąd a odcina ci auto powyżej 3000 tyś obrotów lub zamula teraz Niestety raz jest ok raz do d... Chyba będę musiał tego kata spr może czasem powoduje wzrost ciśnienia spalin i wywala ten błąd? Chyba że to łopatki turbo raz chodzą raz nie jak myślicie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest majki-m Posted January 24, 2010 Share Posted January 24, 2010 Wywalaj kata niech suszarka oddycha pełną piersią Tobie kolego ten zabieg pomógł? Oczywiście, w poprzednim aucie(AFN) miałem to samo,wywaliłem kata, wstawiłem rurkę a dodatkowo przeczyściłem kierownice w turbo i hulalo aż miło...a ten piękny świst turbo...miód na uszy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now