Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Blokowanie kół


MARCIN607

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zakupiłem ostatio B6 i mam teraz problem-chciałem sprawdzić ABS i jak gwałtownie zahamowałem-zablokowało mi hamulce że nie mogłem się ruszyć przez chwilę, po wciśnięciu mocniej pedału hamulca kilkA razy hamulce puszczają?? trochę się wystraszyłem, pali mie się jescze kontrolka BREMSE przy odpalaniu ale to już od dnia zakupu.

Czy wiecie może co to może być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie kończą się klocki hamulcowe, tłoczek wysunął się do takiego stopnia, że się zblokował. Sprawdzałeś stan klocków?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie przyglądałem się szczerze mówiąc ale wydaje mi się że jeszce trochę powinno ich być(przy hamowaniu w miejscu staje w sekundę samochód-sprawdzę dzisiaj )-nie ma w nich czujnika który świećiłby cały czas jak w Passacie??

sprawdzę jeszcze plyn pojadę dzisiaj wymienię na wszelki wypadek. jutro trasa mnie czeka więc muszę to dzisiaj rozkminić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

warto się w takim przypadku zastanowić nad wymianą przewodów hamulcowych. Być może doszło do uszkodzenia (rozwarstwienia przewodu wewnątrz) i stąd problemy z cofaniem się płynu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj mechanik powiedział mi że to może być serwo :wallbash: i tu mam kolejne pytanie zna ktoś możę nr seryjny serwo w takim autku jak moje?? jużsię dowiadywałem nowe kosztuje 1400pln czyli używkę na allegro trzeba kupić [br]Dopisany: 12 Sierpień 2009, 06:14_________________________________________________dobra wymieniłem serwo podobno było całe pordzewiałe i przez jakies 800km było ok-dwa odcinki po 400km ale teraz znowu mam twardy pedała jak chcę zahamować (sytuacja gorsza niż wcześniej ponieważ wcześniej koła blokowały się przy ostrym hamowaniu teraz normalnie przy pulsacyjnym hamowaniu pedał za 3razem jest już taki sztywny że nie da się ruszyć a nie hamuje :wallbash: :wallbash: :wallbash: ) :mysli::wallbash:

Panowie Koledzy pomóżcie-mechanik piz*a jest i nie wie?! muszę mu powiedzieć co ma sprawdzić bo sam nie wpadnie na to chyba:

1, Kable

2. ?

3, ?[br]Dopisany: 09 Wrzesień 2009, 07:36_________________________________________________a i włącza mi się ESP i nie chce się wyłąćzyć. auto jedzie tak jakby je do tyłu cościągneło co za tym idzie pali jak smok 7L na trasie i muł jest straszny. :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupiles serwo uzywane wiec nie wiadomo jakie ono bylo itp ale jesli mechanior jest pewien na 100% ze serwo jest ok to trzeba sprawdzic pompe abs-u przewody hamulcowe zaciski moze tloczki sa zatarte, obstawiam ze trafiles na walniete serwo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mechanior rozebrał serwo przed założeniem i pewny na 100% żę jest sprawne-ale muszę do innego speca chyba zaprowadz :wallbash::wallbash::wallbash: :wallbash: :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

warto się w takim przypadku zastanowić nad wymianą przewodów hamulcowych. Być może doszło do uszkodzenia (rozwarstwienia przewodu wewnątrz) i stąd problemy z cofaniem się płynu.

bardzo możliwe.

W passacie miałem problem z blokowaniem hamulców ale tylko przy niskich temperturach gdy woda w servo zamarzła.

mechanior rozebrał serwo przed założeniem i pewny na 100% żę jest sprawne-ale muszę do innego speca chyba zaprowadz :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

to servo jest rozbieralne?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozbieralne-rozkręcił dwie śruby i tam z dwóch elementów się składa- w moim starym rdza była a to które załorzyłem było ok!

tylko cś jeszcze spier.. jak robił-teraz mi powiedział o jakiś czpieńsię że się skruszył!!

może mi ktoś podać nr tych przewodów to zakupię i wymieni się profikaktycznie?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy pomóżcie ;( też blokuje mi dwa koła, i nie wiem czy to pompa hamulcowa, serwo czy może pompa wspomagania, jeśli ktoś wie to powiedzcie mi jak można sprawdzić te cześci czy sa sprawne, klocki i tarcze mam nowe i to raczej nie ich wina

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem podobny problem przy BMW zajechałem do mechanika ten wymienił płyn i przewody elastyczne z przodu i to załatwiło sprawe .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...