Beher Opublikowano 22 Lipca 2009 Opublikowano 22 Lipca 2009 Witam Wiem że jest wiele takich tematów ale już nie wiem co sprawdzać... Juz tydzień walczymy z moja A4 1.6 '98 i na razie przegrywamy z kumplem (mechanik)... Mamy komputer AutoBoss v30 najnowszy model i nic nie pokazuje, tzn cala elektryka ok. świece wymienione wraz z kablami, auto jest po rozrządzie (ok 3 miesięcy) i po wymianie oleju jakieś 2000 km a od miesiąca daje w kość. Jak jest silnyk zimny to musze kręcić i kręcić by zaskoczyła, i tak z duzymi problemami, a zaraz jak odpali musze ja dogazowac bo zgaśnie. Gdy jest silnik ciepły to odpala od razu ale wystarczy ok godz i to samo, troszke szybciej bo jeszcze letni. Pompę słychac że działa i pompuje paliwko (kupowane caly czas na tej samej stacji). Nie wiemy co juz sprawdzac i co jest nie tak. Proszę o pomoc i jakieś rady.. pozdrawiam Dzisiaj rano próbowałem odpalić ale już odmówiła kompletnie posłuszeństwa, kręciłem dotąd dopóki mi się nie zaświeciła kontrolka oleju. Nie chcialem bardziej pogorszyć sprawy.. jutro wieczorem sprawdzę z tym wężykiem.. za wszelkie porady do tego czasu podziękuje, wszystko sprawdzimy jutro, a jak nie zaskoczy jutro to cala sobota przed nami..
mstan Opublikowano 23 Lipca 2009 Opublikowano 23 Lipca 2009 Witam Problemem może być ciśnienie paliwa. Spróbujcie sprawdzić ściągając wężyk od kolektora ssącego dochodzący do regulatora ciśnienia paliwa(podnosi ciśnienie o 0,5 bara) Wężyk należy zaślepić. Pozdrawiam
Beher Opublikowano 31 Lipca 2009 Autor Opublikowano 31 Lipca 2009 Witam, Nie miałem czasu wcześniej odpisać.. Moja audiczka gdy sprawdzaliśmy miała woda (lub zwietrzałe paliwo jeżeli to możliwe) w kanałach świecowych + wymienione wcześniej świece były chyba jakiejś lipnej marki. Autko startowało super przez kilka dni, ale od wczoraj znów mam problem z odpalaniem. Nie jest aż tak źle ale powoli robi się to samo. Podejrzewam że problemem jest woda albo paliwo w kanałach i ona zalewa świece, ale nie wiem z kąt ona się bierze i tak samo kumpel nie spotkał się wcześniej z czymś takim. Sprawdziliśmy ciśnienie od razu ale wszystko jest ok. Więc jeżeli ktos ma jakiś pomysł czekam na sugestie. pozdrawiam
mstan Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Witam Nie piszesz nic o błędach które jak myślę sczytaliście,gdyż jest to jedna z podstawowych rzeczy które należy wykonać. Przydał by się jeszcze bardziej wnikliwy opis zachowania silnika to znaczy jak silnik chodzi po odpaleniu,podczas jazdy itp. Pozdrawiam
Beher Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Więc jeżeli chodzi o komputer to on nic nie wykazuje, auto nie jest zaawansowane elektronicznie i jest jednym z najprostszych modeli ale tam gdzie jest komp wszystko jest ok. Natomias jezeli chodzi o sam silnik to po sprawdzeniu ciśnienia jeden z zaworów chodzi słabiej(2 od przodu maski) ale 3 pozostałe są takie same i mają odpowiednie cisnienie. I właśnie tu tez jest zagadka... gdy nam startował tego samego dnia i kilka nastepnych bylo ok, później zaraz po starcie dostawał wibracji, startował od bardzo niskich wartości ledwo ledwo (ok 400-500) póżniej skakał ddo wysokich (ok 1200-1400) i później wracał do 900 jak powinno być (przy czym tak to wygląda gdy nie wciskam gazu). Gdy dodam gazu tak do 3000 tysiecy wskakuje na właściwe obroty, ale tak chyba nie powinno byc. Wczoraj rano ok 5 jechałem w trase ok 110 km i odpalil ok, postał ok 1h i miałem problem z odpaleniem go spowrotem. Nie wiem co jest Pozdrawiam
mstan Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Witam Możesz mi wyjaśnić dwie rzeczy: co to jest kanał świecowy w kontekście twego opisu, oraz"po sprawdzeniu ciśnienia jeden z zaworów chodzi słabiej" nie ma takiego określenia .Czy mam rozumieć że sprawdzaliście ciśnienie w cylindrach i na drugim jest mniejsze (o ile). I załóżmy że jeden z zaworów na drugim cylindrze się nie domyka czy coś w tym rodzaju to czeka cię naprawa głowicy i sądzę że nie da się tego zrobić w garażu. Pozdrawiam
Beher Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Co do kanału świecowego to nie wiedziałem jak to nazwac. Poprostu jak wykręcisz świece widać było wode lub zwietrzałe paliwo bo nie miało to zapachu. Na olej nie wyglądało. A co do ciśnienia na cylindrze to z tego co pamietam ciśnienie bylo na 2 mniejsze ok 10. Pozostale były równie, dokładnie identyczne. Na razie jeszcze to cisnienie by mnei tak nie martwiło bardziej mnie martwi to odpalanie. Teraz raz odpali a raz musze ja pokręcić by się zdecydowała czy ruszy czy nie. Pozdrawiam
mstan Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Witam Wrócę jeszcze do "kanału świecowego" nie paliwo,nie olej to jedyne co mogło się tam znaleźć to płyn chłodzący! innej możliwości nie ma.Płynu Ci nie ubywa? Jeszcze jedno czy świece po wykręceniu wyglądają tak samo (chodzi mi o wygląd elektrod wewnętrznej i zewnętrznej) i jaki mają nalot. Pozdrawiam
Beher Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2009 płynu troche ubywa ale jeżeli jest to płyn jak on się dostaje do tych świec że je zalewa?? co jest nie tak?? świece za każdym razem wyglądają tak samo a teraz są jeszcze orginalne Audi. Pozdrawiam P.S. Dziś rano nie odpaliła pewnie znów świece zalało [br]Dopisany: 05 Sierpień 2009, 07:04_________________________________________________Sprawdzam właśnie świece i są zalane paliwem. Pytanie czemu je zalewa. teraz moze byc bo jak rano próbowałem odpalic to dopompowałem ale normalnie też musi tam zalegać bo muszą być mokre= brak iskry :/ pomozcie doradzcie.. Pozdrawiam[br]Dopisany: 05 Sierpień 2009, 21:01_________________________________________________Witam, W koncu doszliśmy co było nie tak... Po wymianie świec i kabli (co i tak zalecam w tym wypadku) sprawdźcie sensor kontroli wału (nie wiem jaka jest fachowa nazwa) u mnie on był walnięty i jeżeli dobrze rozumiem od podaje komputerowi gdzie i kiedy ma dać iskrę. wytczka (szara) znajduje się zaraz pod zbiornikiem płynu chłodzacego i podążajcie za kablem. Po wymianie wszystko chodzi jak trzeba. Powodzenia Pozdrawiam Sebastian
DarekII Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Miałem własnie pisać o czujniku położenia wału ale widzę ze juz lata fura to ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się