Skocz do zawartości
IGNOROWANY

20VT Błędy i logi...przerwy podczas przyśpieszenia pow 4500r


FranoF1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam…

Mam następujący problem z moim 1,8Turbo 20v… Oznaczenie silnika AWT…

Auto zaczyna wariować powyżej 4500 rpm, czyli podczas przyśpieszania zaczyna przerywać aż do odcięcia… można to zaobserwować na 3, 4 i 5 biegu… daje gaz w dechę i od 4500 zaczyna przerywać takie sekundowe przeskoki podczas przyśpieszania…czyli przyśpiesza przez 1 sekundę i znowu nie przyśpiesza…nie wiem jak to dokładniej opisać…

Auto pali normalnie, nie odczułem jakiegoś większego spalania paliwa, także nie bierze oleju…pali za pierwszym razem… do 4500rpm auto zachowuje się normalnie, nic nie szarpie/przerywa…

Co to może być? Od razu mówię, że czekam na interfejs VAG-com, który przyjdzie może jutro(20.04) lub dopiero po niedzieli… i wtedy na pewno będę się starać zrobić jakąś diagnozę…

Zapomniałem dodać, że temp pokazuje od 70 do 95 stopni :frown: :confused:

Szukałem sporo na ten temat i na forum AKP wyczytałem, że może to być spowodowane zepsutym czujnikiem spalania stukowego(knock sensor)… wiem, że u mnie są dwa czujniki od spalania stukowego, jeden ma końcówkę wtyczki niebieską a drugi zielona…

Zrobiłem fotki i proszę mi powiedzieć, czy to jest czujnik spalania stukowego, który widać na zamieszczonych zdjęciach???

Pomóżcie mi…

p.s. jeśli temat znajduje się w złym dziale to przepraszam i proszę o przeniesienie…

foto1ms6.th.jpg foto2ut8.th.jpg foto3vu6.th.jpg

Zrobiłem następujące logi, sektorów 001, 003, 008, 011. Robiłem je na 3 biegu, silnik rozgrzany(czasami może za bardzo)… silnika już sam nie rozumie… jeździłem z ojcem chyba z 8 razy, prostka ok. 1km…i nie zauważyliśmy że przerywa na 3 biegu, bodajże dwa razy zaczęło przerywać ale na 4 biegu i koniec…później wrzuciliśmy 5 bieg i zawsze przerywało ale powyżej 4500 rpm…

Log 001

001akpyg9.th.jpg

Log 003

003akpqn5.th.jpg

Log 008

008akpma1.th.jpg

Log 011

011akpat1.th.jpg

błędy jakie mi wykryto podczas diagnozy na biegu jałowym:

Control Module Part Number: 8E0 909 518

Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0001

Software Coding: 0011501

Work Shop Code: WSC 13622

9 Faults Found:

17931 - Crash Signal from Airbag Controller: Implausible Signal

P1523 - 004 - No Signal/Communication

18043 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1635 - 008 - Please Register/Activate

18057 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1649 - 008 - Please Register/Activate

18107 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Steering Wheel Electronics

P1699 - 008 - Implausible Signal

18058 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1650 - 004 - Please Register/Activate

17700 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1292 - 004 - Please Register/Activate

17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small

P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded

18080 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1672 - 004 - Please Register/Activate

16885 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P0501 - 004 - Please Register/Activate

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17931 - Crash Signal from Airbag Controller: Implausible Signal

P1523 - 004 - No Signal/Communication

18043 -

P1635 - 008 -

18057 -

P1649 - 008 -

Brak sygnału CAN z ABS.

18107 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Steering Wheel Electronics

P1699 - 008 - Implausible Signal

Brak sygnału CAN z wspomagania kierownicy

18058 -

P1650 - 004 -

Brak sygnału CAN z licznika

17700 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1292 - 004 - Please Register/Activate

17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small

P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded

18080 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1672 - 004 - Please Register/Activate

16885 -

P0501 -

Sygnał prędkosci jazdy, sygnał przerywany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki :biggrin: .. ale teraz ważniejsze pytanie co może być przyczyną, że auto przerywa na 4 i 5 biegu powyżej 4500rpm...zrobiłem logi może je ktoś zinterpretować?

nie dziwie sie tym błędom, ponieważ jest to audi 80 po swapie na 20vt i normalne, że tych oto błędów nie da sie skasować...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale zrobiłeś generalnie logi dla dizla, dla benzynki zastosuj raczej to :

http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=7226

:redface: no nic to zrobie dzis po południ nastepujące logi: 001, 002, 004, 031, 034, 115 :biggrin:

wiedziałem, że coś nie tak z tymi logami...bo niektórych mi nawet nie chciał zrobić :confused: człowiek uczy sie całe życie :lol:

dzięki za podpowiedz :biggrin:

[ Dodano: 25-04-2007, 21:17 ]

niestety nie umie zrobić logów z sektora: 031, 034, 115, 114, 005, 120 ponieważ nie mam uprawnien..musze gdziesc ściągnąć pełną wersje i wtedy spróbuje...

p.s. próbowałem na 409.1US nie działa :confused:

logi 001, 002, 004

logi001002004ck4.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...