Kowi87 163 Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 moze ktos mi rozszyfrować jak to sie fachowo nazywa Elementy zaznaczone strzałką Czy ten wahacz poziomy moze mieć wpływ na zbieżność tylnych kół a dokładniej przeciwnego?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterka 0 Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 http://www.allegro.pl/item688555815_lemforder_wahacz_tyl_drazek_audi_a4_quattro.html Ten element ma jak najbardziej wpływ na zbieżność. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 28 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Dzieki Tamten drugi mam nadzieje dobrze nazwałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterka 0 Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Spoko Jak coś w spawie quattro pisz;) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adams78 0 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Strzałka wyżej to wahacz poprzeczny - cena w ASO 305zł. I chyba warto dopłacić. Strzałka poniżej to łącznik stabilizatora - 223zł w ASO. Nie wiem jak stoi poza ASO. Dokładnie zbadaj tuleje na wahaczu dolnym i zwrotnicy - też znacząco wpływają na zbieżność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Noi jestem po wymianie, częsci kupiłem u Tom77 Wszystko TRW i co ciekawe po wyjeciu okazało sie że też tam siedział TRW Jeśli ktos będzie zmuszony wymieniać te części co ja, dla spokoju zalecał bym kupić nową śrube do mocowania drążka kierowniczego tylnego koła śruba : 8A0 501 387C Podkładka: WHT 001 656 U mnie zapewne nigdy to nie było wymieniane, żeby zdjać stary wahacz trzeba było wypalić całą gume z tulei i rozciąć wahacz jak i śrube. Po wyjeciu była tak zardzewiała że niesposób było by ją ponownie wykorzystać, dostęp do niej też jest znacznie utrudniony Przez luzy tego wachacza miałem brak zbierznosci przeciwnego koła. Różnica aż 13mm od normy!!! efekt: opona do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się