Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Naprawa przepustnicy


Picoolo

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli macie taki błąd

17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings

P1559 - 35-00 - -

i nie możecie usunąć go vagiem spróbujcie tego zanim zdecydujecie się kupić inna przepustnice

Odkręcamy przepustnice (jak - nie będę pisał , jest na forum ) zostawiamy tylko wtyczkę elektryczkę , obracamy przepustnice i odkręcamy 6 torxów ( torx 20 ) ostrożnie ściągamy obudowę i mamy na wierzchu potencjometr, musimy docisnąć i przesunąć parę razy taka czarna pierdółkę co jest na płytce drukowanej ( nie mam pojęcia jak się to nazywa :) ) jedna z nich się rusza a jedna jest na stale przymocowana. zostawiamy to jak jest ( tak aby cały potencjometr nie dotykał niczego ) włączmy zapłon i ustawiamy VAGa na kanale adaptowania przepustnicy ( 098 , 060 czy 001 ) zostawiamy to jak jest i idziemy do przepustnicy i ruszamy palcem do końca to małe czarne ustrojstwo na dwóch ścieżkach. wracamy do autka zmieniamy na basic settings próbujemy adaptować . U mnie pomogło i teraz mam spokój po całej operacji możemy sprawdzić błędy i je wyczyścić .

oryginalny link http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3701326 jest to trochę inaczej to zrobione przez niego . U mnie pomogło tak jak ja napisałem.

Jakieś problemy pisać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Spróbuje Twojego sposobu.

Mam tylko jedno pytanko.Jak zrobić adaptacje gdy nie można usunąć błędu (tego kodu)

Pozdro[br]Dopisany: 17 Listopad 2009, 22:02_________________________________________________Wreszcie się za to zabrałem.Wszystko się udało!!!przepustnica nie pokazuje błędów -adaptacja udana

Polecam ten opis.

Teraz mi się pokazuje taki błąd

17914 - Throttle Idle Switch (F60): Does not Open or Short to Ground

P1506 - 35-00 - -

Ktoś wie co to może być??

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Spróbuje Twojego sposobu.

Mam tylko jedno pytanko.Jak zrobić adaptacje gdy nie można usunąć błędu (tego kodu)

Pozdro[br]Dopisany: 17 Listopad 2009, 22:02_________________________________________________Wreszcie się za to zabrałem.Wszystko się udało!!!przepustnica nie pokazuje błędów -adaptacja udana

Polecam ten opis.

Teraz mi się pokazuje taki błąd

17914 - Throttle Idle Switch (F60): Does not Open or Short to Ground

P1506 - 35-00 - -

Ktoś wie co to może być??

Pozdrawiam

17914 P1506 45FA - Styk biegu jałowego w silniku krokowym CTP - zwarcie (do masy) styk zamknięty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Dzięki za podpowiedź. :>

A mógłbyś rozwinąć ten błąd??Co mam zrobić z tym??Gdzie poruszać itp.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie. Mam problem ze zwiększonymi i falującymi obrotami. Słyszałem, że jeśli jest coś nie tak z przepustnicą, to zawsze będzie to sygnalizowane po podłączeniu kompa, czy to prawda? Pytam, bo u mnie na VAG-u jest wszystko OK i nie wiem, czy dalej szukać przyczyny w przepustnicy, czy zabrać się za przepływkę. Nadmieniam, że przepustnica była dopiero co czyszczona i niewiele to pomogło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dokładnie tak jak piszesz -powinien wyskoczyć błąd na kompie.jak robiłeś niedawno czyszczenie i adaptacje to jeżeli jest coś nie tak to musisz chwile pojeździć żeby błąd wyskoczył.Odłącz przepływkę i wtedy zobacz czy Ci falują obroty.Może masz gdzieś nieszczelność??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, dzięki za poradę. W przyszłym tyg. podłączę inną przepływkę i sprawdzę, czy będzie jakaś poprawa, bo powoli zaczyna szlag mnie trafiać :wallbash:[br]Dopisany: 17 Czerwiec 2010, 14:48_________________________________________________Właśnie podmieniłem przepływkę na sprawną - okazało się, że moja raczej też była sprawna, bo zarówno na tej nowej, jak i starej, obroty jak były wysokie, tak są nadal. Silnik miał sprawdzoną szczelność - nigdzie nie łapie lewego powietrza. Więc w takim razie co??? Pozostaje mi chyba jedynie wymiana przepustnicy - opłaca się montować używaną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...