MarioSol Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Witam,dopiero zaczynam przygode z vag-com i prosilbym o jakies rady. Kupilem audi a4, podczas serwisu klimatronika(w zakladzie) pan powiedzial ze wolno nabija klime,I z przerwami nabil(odbijal jakis zawor) do okolo 750(pojemnosci),Podajac przyczyne ze zawor cos nie dokladnie pracuje i trzeba to zdiagnozowac przez komp. Wyjechalem z warsztatu,klima wiala zimnem i po chwili przestawala i tak w kolko. Wrocilem do warsztatu i pan nabil mi ja do pierwszego odbicia zaworu cos okolo 650(pojemnosci) a jako przyczyne wskazal ten zawor lub zapchany osuszacz. Klima od tej pory chlodzi dobrze ale podczas jazdy przy zmianie biegów potrafi od czasu do czasu zgasnac albo utrzymac sie na okolo 400obr/min po czym po chwili wraca do normalnych obrotow. Udalo mi sie recznie zdjagnozowac vag-em(bledów przy ogolnym scanowaniu niebyło). Mam takie bledy: 1 podczas pierwszej proby uslyszalem cykniecie zaworu(tego od klimy i pojawilo sie cos takiego na chwile: nastepnie odrazu wyskoczylo: 2. 3. Reszta testu byla ok. Co to moze znaczyc? przywrocilem ustawinia fabryczne i pierwszy blad sie przez chwile nie pojawial ale znowu to samo. Przepustnice dzisiaj wyczyszczono(u mechaniora) i adoptowałem ja sam vag(chociaz obr nie faluja jak i sa stabilne na wylaczonej klimie okolo 860-900)? Ponizej wykres wlączania i wylaczania klimy w cyklach okolo 4s: Podpowie ktos gdzie mozna szukac przyczyny lub polecicie DOOBRYCH !!! fachowców od klimy w okolicy W-wy? Z góry dzieki za wszelkie rady
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się