Szymoonk 2 Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Wiec zaworek N75 wymieniłem już nie przerywa na wyższym biegu lecz nadal jest bardzo slaby, poniżej 2500 obrotów praktycznie auto nie przyspiesza na biegach od 2 do 5 =/ VAG nic nie wykrywa (wiem ze turbina była regenerowana). Kolega ma tez 1Z i u niego auto rwie do przodu ładnie a u mnie muł. Lecz powyżej tej magicznej bariery 2500 -3000 już rozpędza sie ładnie. Czy ktoś miał lub ma takie problem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zdeniu Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2007 wymień filtry i zrób logi potem wstaw je do Diagnostyka VAG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2007 bez dyna icznych logów sie nie obejdze ... p.s kiedy wymieniałes filtr paliwa,masz katalizator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymoonk 2 Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2007 katalizator mam a filtr paliwa ma z pól roku ale nawet po wymianie miał mula.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2007 katalizator mam To by było na tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BarthPL 0 Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2007 katalizator mam To by było na tyle. Co to za diagnoza? Czyzbys twierdzil ze po wywaleniu katalizatora kolega odczuje przyrost mocy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkob 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 ...a ja bym po kolei;wyciął kat. jeżeli jest przebieg powyżej 150tys,sprawdził rozrzad-wałek rozrzadu względem wału i wtedy zrobił logi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymoonk 2 Opublikowano 1 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 Wiec dodam Cos jeszcze wymieniłem zawór N75 lecz objawy zaniku mocy pojawiły sie znowu w drodze do zakopanego =/ Co jeszcze może powodować zanik mocy taki sam jak podczas walniętego N75? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gofer 0 Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 Kolego ja miałem podobną sytuację i u mnie mechanior wymienił czujnik który jest na dolocie powietrza takie małe gówno.. i potem samochód śmiga jak burza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 katalizator mam To by było na tyle. Co to za diagnoza? Czyzbys twierdzil ze po wywaleniu katalizatora kolega odczuje przyrost mocy? nie przyrost ale powrót .... zapchany katalizator jak najbardziej moze byc powodem braku "moczu" ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymoonk 2 Opublikowano 4 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 za 2 tygodnie mechanik będzie miał kompa i wtedy pojadę i sie zapytam czy to może być ten czujnik.. moje autko śmiało rozpędza sie do 180k/h lecz totalnie wolno przyspiesza na wszystkich biegach poniżej 2500 obrotów=/ Ja gaz do deski a auto swoim mułowatym stylem do przodu...praktycznie nie ciągnie nic jakby turbina nie chodziła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szewczenko7 2 Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Szymoonk, tylko Vag prawde Ci powie :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymoonk 2 Opublikowano 4 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Na Vagu był lecz wykazało tylko N75.. a problem z zanikiem mocy nadal jest i bark mocy ogólnie również =) samo zlooo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rogalotti 0 Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Witam. Przyjacielu VAG to nie tylko odczytywanie zapisanych błędów, to masa bloków wartości mierzonych i one powiedzą w czym jest problem. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gofer 0 Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Mechanior który podpinał u mnie to jemu wywalało że jest za dużo chyba "ciśnienie" czy jakaś tam wartość doładowania ... jak wyjmował ten czujnik tzn odpinał go to było normalne już i po wymianie wszystko okazało się OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymoonk 2 Opublikowano 7 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 czy katalizator wpływa na to ze moje autko muli sie przy niższych (poniżej tych 2500) obrotów? bo myślę żeby wywalić kata.. czy można to zrobić domowymi sposobami ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 czy katalizator wpływa na to ze moje autko muli sie przy niższych (poniżej tych 2500) obrotów? bo myślę żeby wywalić kata.. czy można to zrobić domowymi sposobami ? jak wiesz jak to mozna ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się