Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Demontaż szybki licznika


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy czy ktoś wymieniał z was szybkę w liczniku do naszych :a4fan: ?

Moja jest bardzo porysowana a mam drugi licznik w dużo lepszym stanie. Nie wiem czy jest montowana na klej czy poprostu mocno wciśnięta. Szybka wydaje mi sie na kruchą wiec nawet nie ruszam jej bez waszej opinii. Można ją zdjąć a jeżeli jak to w jaki sposób? Dzięki i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wez troche pasty do polerowania auta najlepiej ( farekla ) i wypoleruj i bedzie jak nowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odświeżam temat.

Czy demontaż szybki w liczniku A4 TDI Avant 2004r jest możliwe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybkę bardzo łatwo wymienić wystarczy odkręcić cztery wkręty z tyłu licznika, odpiąć zatrzaski mocujęce przednią część obudowy i po robocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybkę bardzo łatwo wymienić wystarczy odkręcić cztery wkręty z tyłu licznika, odpiąć zatrzaski mocujęce przednią część obudowy i po robocie.

wielkie dzięki za info.

no tak, zapytałem jak dobrać się do szybki licznika :) ale nie zapytałem jak wymontować cały licznik?? co i gdzie trzeba popsuć?? :evil: poratuje ktoś?? thx.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba zdemontować osłonkę plastikową pomiędzy przyciskami u dołu licznika,pod nią (zaraz obok przycisków dość głęboko) ukryte są dwa wkręty. Wykręcasz je i wyciągasz licznik.Trzeba mieć kierownicę na regulacji opuszczoną na sam dół i wyciągniętą na maksa do tyłu.Pamiętaj aby po odłączeniu wtyczek od zegarów nie włączać zapłonu bo się błędy posypać mogą :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba zdemontować osłonkę plastikową pomiędzy przyciskami u dołu licznika,pod nią (zaraz obok przycisków dość głęboko) ukryte są dwa wkręty. Wykręcasz je i wyciągasz licznik.Trzeba mieć kierownicę na regulacji opuszczoną na sam dół i wyciągniętą na maksa do tyłu.Pamiętaj aby po odłączeniu wtyczek od zegarów nie włączać zapłonu bo się błędy posypać mogą :wink4:

wielkie dzięki za info :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...