M3I 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Witam kolegów, mam pytanko do osób które ewentualnie rozbierały maglownice.Jak jest ona uszczelniona przy drążkach kierowniczych , tzn tam gdzie zwykle są przecieki. Na rysunku pozycje : 7 i 11 to oringi. Czy to one uszczelniają? w czym ,jak są te oringi osadzone? Planuję rozebrać magiel tylko z prawej strony. Wymiary oringów niby w etce są. Trochę dziwi mnie że niema tam żadnego simeringu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siarus 0 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 heyy!! no i jak .. zregenerowałeś sam przekładnie?? sprawdzałeś jak działa?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M3I 0 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 jeszcze nie . Narazie dolewki. Ale powoli odchodze od myśli że będe to sam robił. Zestaw naprawczy ok. 200pln , a regeneracja 450-500pln u znających temat. więc niewiem czy to rozgrzebywać samemu. napewno sam wyjmę przekładnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radi 2 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t78811.0.html;highlight=maglownica poczytaj,opisalem tam jak sie rozbiera magiel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się