wmg82 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Mam problem od ponad 5 miesiecy z czujnikiem cisnienia oleju. Wiem, ze zaraz ktos powie, ze dlaczego tak dlugo zwlekam ze zrobieniem tego. Juz mowie... Podczas jazdy, raz na jakis czas przy 1500 obrotow zapala sie kontrolka cisnienia oleju. Po zmianie biegu na nizszy i co za tym idzie zwiekszenia obrotow kontrolka gasnie. Sprawdzalismy cisnienie i jest ok. Moje pytanie brzmi nastepujaca... gdzie miesci sie czujnik? Dwoch mechanikow olalo temat i stwierdzilo, ze wszystko jest ok ze mam sie nie przejmowac. Trafilem do jeszcze innego - mlodego chlopaka, ktory podjal sie wymiany, jednak nie moze go zlokalizowac. I jeszcze jedno, czy prawda jest ze w naszych modelach sa dwa czujniki oleju? "spece" u ktorych bylem twierdzili ze tak, ten drugi wlasnie moze odzywac sie przy obratach 1500. Z gory wielkie dzieki za pomoc.
elmo814 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 witam to sie dzieje z tego wzgledu ze male jest cisnienie w silniku i olej slabo podaje moj brat tak ma w A6 1.8t, ale wymienil olej na 10w60-castrol syntetic , wymienil tez pompe oleju i wyczyscil smoka i jak narazie jest ok , juz kontrolka nie pali mu sie a palila , tak jak tobie , powodzenia
wmg82 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2009 witam to sie dzieje z tego wzgledu ze male jest cisnienie w silniku i olej slabo podaje moj brat tak ma w A6 1.8t, ale wymienil olej na 10w60-castrol syntetic , wymienil tez pompe oleju i wyczyscil smoka i jak narazie jest ok , juz kontrolka nie pali mu sie a palila , tak jak tobie , powodzenia Cisnienie oleju bylo sprawdzane dwukrotnie i jest ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się