Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o analizę logów


miko34

Rekomendowane odpowiedzi

witam serdecznie, mam przed soba za ok 2 miesiace do zrobienia 1600 km i prosil bym was o opinie czy wy byscie sie wybierali w taka trase tym autem.

mam to auto od ok 8 miesiecy rozrzad byl kompletny wymieniony, filtry, olej,paski turbo czyszczone 2 miesiace temu na dzien dzisiejszy komp niepokazuje zadnych bledow choc czuje ze jednak jest cos nie tak a mianowicie auto w zakresie 3000 tys do ok 4500 tys obr na piatym biegu cos dlugo sie buja w tryb awaryjny nie wchodzi ale cos jakby przeplywka przycinala dawke paliwa albo cos w tym stylu egr mam zaslepiony na zimnym auto pali od kopa ale na cieplym jak sie zatrzymam i zgasze to musze go pochechlac troszke ale ponoc afn tak maja bo sie spotkalem tu na forum z takimy problemami wstawiam logi robilem je na 4 biegu pod leka gorke prosze o analize

dynamiczne

dyn000

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8fad45b961688081.html

dyn001

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2fb4aaf9a7267652.html

dyn003

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f85f161319b08e30.html

dyn004

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/adba4cfb56cf35b6.html

dyn008

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f30eb0a13ab2a909.html

dyn010

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/77ba8934967910d5.html

dyn011

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8829b7f03e5bb9bc.html

statyczne

stat000

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/eb7f20453ace905d.html

stat001

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3bd557184b232bb0.html

stst003

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b96f0857bd859e1f.html

stat004

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/771a5364f88e2404.html

stat007

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8da7b4137b2e7bf9.html

stat013

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6e021d99673d04f7.html

stat023

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f294ba7c375f9fd1.html

BS

BS000

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dcd4aca513c5792b.html

BS003

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0ce598e36e153ab3.html

BS004

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b050bc156e10028b.html

BS011

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oprócz tego ze regulacja cisnienia doladowania nie dziala najlepiej... z logów nie wynika nic zlego.

Zrob jeszcze trzy proby dynamiczne 011 ale na 3 biegu i wstaw.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przechodzilem to dwa tygodnie temu-wymienilem wszystko,co bylo mozna-padlo po 1700 km cos,czego nigdy bym sie nie spodziewal-ktos przede mna lal jakiegos gownianego oleju i nagar sie odlozyl i zatkal smoka od pompy oleju-nigdy bym na to nie wpadl,ze i to mozna wyczyscic...wykup jakies dodatkowe ubezpieczenie na droge-to chyba najlepsze jest... :wink4:[br]Dopisany: 23 Sierpień 2009, 23:44_________________________________________________dopatrzylem sie,ze jestes z UK-breakdown cover na europe-zaufaj mi-najlepsze,zeby sie nie wladowac w koszty-pokrywaja wszystkie koszty napraw,moga podstawic inne auto,lub pokryc koszty dowiezienia Cie do miejsca przeznaczenia-opcjonalnie w ubezpieczalniach-wykup full pakiet w swojej-koszt ok 15 funtow za dwa dni-dojazd i przyjazd,ale na prawde warto... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ciagu ostatnich dwóch tyg zrobilem 2500 km... i nie wymienialem przed tym wszystkiego co sie dalo...

sie dba sie ma :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

regulacja doladowania lata jak glupia ..

poza tym albo pedal w podloge byl od 1800 rpm albo autko ma problemy ze zbieraniem sie z dolu ... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ,dzieki za podpowiedzi wczoraj i dzis autko troche butowalem wczesniej tak okolo 3500 obr czulem lekkie szarpniecie na silniku pewnie to byl jakis over boost maly ale auto w tryb awaryjny nie wchodzilo po tych butowaniach tego juz niema czyli cos chyba na lepsze mu poszlo musze chyba o ty breakdown europe pomyslec tymbardziej ze z rodzinka sie wybieram a mam dwoje malych babli wiec to by byla porazka tfe tfe spanki z niski obrotow zbiera sie ladnie tak do 2800-3000 tys czuc moc cos jakby ponad 3000 tys obr zaczyna go lekko trzymac niewiem moze przewrazliwiony jestem hmmm a co panowie sadzicie o katach wtrysku i tym mechanicznym przyspieszeniu kata wtrysku moze byc czy cos zlego sie dzieje tam co jeszcze ewentualnie w logach niedobrego pozdrawiam serdecznie i prosze o jakies porady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaplon - OK

regulator dynamicznego kata wtrysku - dziala malinowo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...