Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Dym po odkręceniu korka wlewu oleju


ajnas

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

w czasie pracy silnika po odkręceniu korka wlewu oleju wyrzuca na zewnątrz (dym) tak samo sie dzieje po wyciągnięciu bagnetu do pomiaru oleju tez wydostaje sie z niego (dym)

silnik pracuje glosniej na postoju i przy ruszaniu potem przy wiekszych predkościach jest bardzo cichy

co sie z nim dzieje ze tak (dymi) ?

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

było o tym sporo na forum

normalna rzecz jeśli wydobywają się opary rozgrzanego oleju a nie lokomotywa :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się wydobywa dym to wskazuje na przedmuchy z cylindrów do skrzyni korbowej poprzez zużyte pierścienie tłokowe :naughty: i nie jest to normalny objaw. Jak jest to delikatne dmuchanie to jeszcze nie tragedia ale jak wyraźne spalinami podaje to już lipa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Zimny Chirurg

Jak się wydobywa dym to wskazuje na przedmuchy z cylindrów do skrzyni korbowej poprzez zużyte pierścienie tłokowe :naughty: i nie jest to normalny objaw. Jak jest to delikatne dmuchanie to jeszcze nie tragedia ale jak wyraźne spalinami podaje to już lipa.

O ile to spaliny. Jak opary olejowe to spox. Silniki na PDekach takie maja w duzych ilościach to jest wszstko ok.

Niekiedy walą jak z lokomotywy i moze to zle wyglądać ale nie ma sie czym martwić. O ile to tylko opary olejowe. Bo jak juz smierdzi spalinami to tak jak kolega napisał będzie lipa. Najbardziej widoczne jest to na gorącym silniku. Ale kolego jak by były takie przedmuchy na cylindrach to by palił 10 l oleju na 100 km. Tak ze jak pali olej w normie to wszsytko ok.

Pozdro

ZC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się wydobywa dym to wskazuje na przedmuchy z cylindrów do skrzyni korbowej poprzez zużyte pierścienie tłokowe :naughty: i nie jest to normalny objaw. Jak jest to delikatne dmuchanie to jeszcze nie tragedia ale jak wyraźne spalinami podaje to już lipa.

O ile to spaliny. Jak opary olejowe to spox. Silniki na PDekach takie maja w duzych ilościach to jest wszstko ok.

Niekiedy walą jak z lokomotywy i moze to zle wyglądać ale nie ma sie czym martwić. O ile to tylko opary olejowe. Bo jak juz smierdzi spalinami to tak jak kolega napisał będzie lipa. Najbardziej widoczne jest to na gorącym silniku. Ale kolego jak by były takie przedmuchy na cylindrach to by palił 10 l oleju na 100 km. Tak ze jak pali olej w normie to wszsytko ok.

Pozdro

ZC

słuszne stwierdzenie

jak sie trzyma normy np. 0,5litra oleju na 10000km to uważam że jest ok.diesel zawsze bedzie palił, pobierał troche oleju, zwłaszcza tez jaki to olej :naughty:

zawszę bedzie tam dmuchało, tylko teraz kwestia czy to spaliny czy lokomotywa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to normala rzecz, ostatnio sprawdzałem nawet w prawie nowym aucie w salonie miało przebieg troszke ponad 3 tyś km i tak samo dym leciał z bagnetu. Są to opary oleju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalna rzecz.

Po prostu w silnikach PD inaczej rozwiazany jest uklad odpowietrzania silnika - brak klasycznej odmy.

Dym powinien znikac po lekkim podniesieniu obrotów.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...