macieek Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Panowie ledwie siadła mi pompa wody i uporalem sie z tym i znowu dobił mnie motorek nawiewu temperatury prawy. Caly czas jest zimne powietrze po stronie kierowcy (wersja angielska): VAG wypluwa na ten temat: 01842 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap: Right (G221) 09-00 - Adaptation Limit Surpassed Oczywiscie dotego pojawia sie też czasami. 01810 - Actuating Motor for Temperature Flap: Right (V159) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent wogole to wszystkie pozostale silniczki wywalaja bledy sporadyczne nawet po czyszczeniu ich ale działają bez zarzutu. Oprocz orkiestry ktora gra po wyłączeniu zaplonu. Vaguje auto srednio raz na tydzien czasem rzadziej. Ten pierwszy błąd pojawia sie natychmiast po wykasowaniu go. Silniczek jakby wogole nie dzialał - zmiana temperatury z LO na HI nic nie zmienia - caly czas leci zimne. Zarowno na econ jak i nie. Czy ktoś wie czy standardowe przeczyszczenie silniczka klapy pomoże tutaj czy potrzebna jest głębsza interwencja.... Niestety probowalem sie dzisiaj do niego dobrac ale z powodu masakrycznie trudnego dostępu i braku małej grzechotki poddałem sie. Niech ktoś mi pomoże bo zaczynam tracić wiare w po trzeciej niuni ktorą posiadałem... pozdr
cichy1989 Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 Podpinam się pod temat. Wczoraj odebrałem auto od gazownika, a od dzisiaj wieje zimne cały dzień jezdziłem mimo zmian nawet na HI. Nie wiem czy wogóle to ma jakiś związek z zakładaniem LPG ale może gazownik coś namieszał?? [br]Dopisany: 01 Wrzesień 2009, 15:39_________________________________________________Z tą różnicą że u mnie ze wszystkich nawiewów lodówa
pj_pe_jot Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 Co do silniczka to czyszczenie powinno pomóc. Niedawno to robiłem ale z jednym miałem mały kłopot. Popryskałem do sprayem KONTATK ale silniczek kręcił sie ledwo co i co pół obrotu. Pomogło dopiero ściągnięcie szczotek z silniczka (są bardzo małe) i przeczyszczenie igłą rowków silniczka co chodzą po nim szczotki (był na nich jakiś syf). Po tym zabiegu silniczek odżył. Co do twojego problemu z zimnym powietrzem co odebrałeś z LPG. Jak Ci montowali LPG to napewno odpinali węże od wody. Pewnie nie odpowietrzyli Ci nagrzewnicy dlatego nie masz ciepłego nawiewu. Jak odpowietrzyć układ to jest na forum napisane co i jak należy wykonać.
macieek Opublikowano 2 Września 2009 Autor Opublikowano 2 Września 2009 Co do silniczka to czyszczenie powinno pomóc. Niedawno to robiłem ale z jednym miałem mały kłopot. Popryskałem do sprayem KONTATK ale silniczek kręcił sie ledwo co i co pół obrotu. Pomogło dopiero ściągnięcie szczotek z silniczka (są bardzo małe) i przeczyszczenie igłą rowków silniczka co chodzą po nim szczotki (był na nich jakiś syf). Po tym zabiegu silniczek odżył. Rozbieralem jeden taki silniczek tylko ze w b6 i moglbym go nazwać "nierozbieralnym" - jest zamkniety na amen i musialem goracym drutem wytapiac dziury zeby go otworzyc... Tam sie rozpisywalem na ten temat: http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6_blad_silniczka_v113-t84138.0.html;topicseen
pj_pe_jot Opublikowano 3 Września 2009 Opublikowano 3 Września 2009 Kolego macieek. w Audi b5 jest trochę inny silniczek. Dostęp do szczotek mamy bez ściągania obudowy, czyli nie trzeba nic grzać i przetapiać. Trzeba tylko ściągnąć malutką sprężynkę dociskającą szczotki i po sprawie.
macieek Opublikowano 4 Września 2009 Autor Opublikowano 4 Września 2009 No to powinienes miec powod do radosci. Niestety w b6 silniczki padaja juz w kilkuletnich autach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się