Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 AVF] Kłopoty z klimatyzacją


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie ledwie siadła mi pompa wody i uporalem sie z tym i znowu dobił mnie motorek nawiewu temperatury prawy. Caly czas jest zimne powietrze po stronie kierowcy (wersja angielska):

VAG wypluwa na ten temat:

01842 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap: Right (G221)

09-00 - Adaptation Limit Surpassed

Oczywiscie dotego pojawia sie też czasami.

01810 - Actuating Motor for Temperature Flap: Right (V159)

41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

wogole to wszystkie pozostale silniczki wywalaja bledy sporadyczne nawet po czyszczeniu ich ale działają bez zarzutu. Oprocz orkiestry ktora gra po wyłączeniu zaplonu. Vaguje auto srednio raz na tydzien czasem rzadziej.

Ten pierwszy błąd pojawia sie natychmiast po wykasowaniu go. Silniczek jakby wogole nie dzialał - zmiana temperatury z LO na HI nic nie zmienia - caly czas leci zimne. Zarowno na econ jak i nie.

Czy ktoś wie czy standardowe przeczyszczenie silniczka klapy pomoże tutaj czy potrzebna jest głębsza interwencja....

Niestety probowalem sie dzisiaj do niego dobrac ale z powodu masakrycznie trudnego dostępu i braku małej grzechotki poddałem sie.

Niech ktoś mi pomoże bo zaczynam tracić wiare w :audi::thumbdown: po trzeciej niuni ktorą posiadałem...

pozdr

Opublikowano

Podpinam się pod temat. Wczoraj odebrałem auto od gazownika, a od dzisiaj wieje zimne cały dzień jezdziłem mimo zmian nawet na HI. Nie wiem czy wogóle to ma jakiś związek z zakładaniem LPG ale może gazownik coś namieszał?? :confused4: [br]Dopisany: 01 Wrzesień 2009, 15:39_________________________________________________Z tą różnicą że u mnie ze wszystkich nawiewów lodówa

Opublikowano

Co do silniczka to czyszczenie powinno pomóc. Niedawno to robiłem ale z jednym miałem mały kłopot. Popryskałem do sprayem KONTATK ale silniczek kręcił sie ledwo co i co pół obrotu. Pomogło dopiero ściągnięcie szczotek z silniczka (są bardzo małe) i przeczyszczenie igłą rowków silniczka co chodzą po nim szczotki (był na nich jakiś syf). Po tym zabiegu silniczek odżył.

Co do twojego problemu z zimnym powietrzem co odebrałeś z LPG. Jak Ci montowali LPG to napewno odpinali węże od wody. Pewnie nie odpowietrzyli Ci nagrzewnicy dlatego nie masz ciepłego nawiewu. Jak odpowietrzyć układ to jest na forum napisane co i jak należy wykonać.

Opublikowano

Co do silniczka to czyszczenie powinno pomóc. Niedawno to robiłem ale z jednym miałem mały kłopot. Popryskałem do sprayem KONTATK ale silniczek kręcił sie ledwo co i co pół obrotu. Pomogło dopiero ściągnięcie szczotek z silniczka (są bardzo małe) i przeczyszczenie igłą rowków silniczka co chodzą po nim szczotki (był na nich jakiś syf). Po tym zabiegu silniczek odżył.

Rozbieralem jeden taki silniczek tylko ze w b6 i moglbym go nazwać "nierozbieralnym" - jest zamkniety na amen i musialem goracym drutem wytapiac dziury zeby go otworzyc... Tam sie rozpisywalem na ten temat:

http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6_blad_silniczka_v113-t84138.0.html;topicseen

Opublikowano

Kolego macieek. w Audi b5 jest trochę inny silniczek. Dostęp do szczotek mamy bez ściągania obudowy, czyli nie trzeba nic grzać i przetapiać. Trzeba tylko ściągnąć malutką sprężynkę dociskającą szczotki i po sprawie. :)

Opublikowano

No to powinienes miec powod do radosci. Niestety w b6 silniczki padaja juz w kilkuletnich autach :thumbdown:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...