adamooz Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Model B5 1998r. silnik 2.4i 30V silnik V6 165KM: Silnik na wolnych obrotach chodzi dobrze jak jest zimny, jak sie na grzeje osiągnie temp. roboczą gasnie. Zdusza się sprawdziłem katalizator Audi moje ma dwa katalizatory i dwie sondy lambdy przed kat. jeden kat. cha łasuję i jest wysypany zepsuty, a z rury wydechowej leci cyna wygląda jej srebro. Co mam zrobić wymiana obydwu kat. to około 2000zł z robocizną. Drogie jak cholera i nie wiem co zrobić. czy mogę wywalić katalizatory, spełniają one normę D3(OTTO/Gkat) proszę o pomoc pozdrawiam Adam Z Wrocławia.
iwadrian Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Opublikowano 30 Sierpnia 2009 To czy katy są, czy nie i czy są całe czy rozklekotane nie ma wpływu na gaśnięcie silnika. Wywal obydwa, wstaw zamiast nich rury i po kłopocie przynajmniej mocy przybędzie przyczyny gaśnięcia szukałbym gdzie indziej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się