fotograf87 Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 Wiec sprawa jest nastepująca... Mam silnik BPW, który z tego co czytałem jest mało podatny na modyfikacje związane ze zwiekszanie mocy (8-zaworowiec) Chce osiągnąć jak największą moc przy zamontowaniu raczej oryginalnych części. Będę montował suszarkę BRD, dwa oryginalne IC , usuwał EGR (bo inaczej turbo nie podejdzie podobno) Zastanawiam się nad usunięciem filtra cząstek stałych i katalizatora. Czy to dobry pomysł? Co myślicie o takich modach? Czy dam radę osiągnąć 200KM i 400nM? Aktualnie jestem po "wirusie" u ROGALA i mam 165,2KM i 377,9 nM PS. wiem, że FMIC byłby lepszy, ale chce zachować jak najwięcej oryginału pod maską.
Jarol Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 FMIC pod zwykły zderzak bardzo trudno zmieścić bez cięcia belki i zderzaka. Do mocy jaką chcesz osiągnąć DualSMIC to najlepsze rozwiązanie, wszystko wygląda na serie, chłodnice nie są zasłonięte więc nie spada ich wydajność. To że silnik jest 8 zaworowy wcale nie oznacza że jest mniej podatny na modyfikacje, Majmocniejsze, najbardzie modzone TDI w Polsce to właśnie 8v.
mm.max Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 Wiec sprawa jest nastepująca... Mam silnik BPW, który z tego co czytałem jest mało podatny na modyfikacje związane ze zwiekszanie mocy (8-zaworowiec) Chce osiągnąć jak największą moc przy zamontowaniu raczej oryginalnych części. Będę montował suszarkę BRD, dwa oryginalne IC , usuwał EGR (bo inaczej turbo nie podejdzie podobno) Zastanawiam się nad usunięciem filtra cząstek stałych i katalizatora. Czy to dobry pomysł? Co myślicie o takich modach? Czy dam radę osiągnąć 200KM i 400nM? Aktualnie jestem po "wirusie" u ROGALA i mam 165,2KM i 377,9 nM PS. wiem, że FMIC byłby lepszy, ale chce zachować jak najwięcej oryginału pod maską. :mysli: nie wiem czy zakładanie osobnego wątku ma sens skoro piszemy juz w twoim dotychczasowym temacie http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t92854.15.html Ale nic to... przechodząc do sedna to według mnie kwestia wydajności PD gra tu kluczową rolę oraz to czy jesteś zdeterminowany na cyferki (to znaczy czy musi być koniecznie 2xxKM a 195KM jest nie do przyjęcia) Według mnie i mojej wiedzy to osiągnięcie wyniku 200KM na dwóch IC przy BRD jest realne ale czy da się to przekroczyć bezdymnie hmmm ciężko orzec bo przykład Jaro4444 opiera się na silniku BKD 16V Z drugiej zaś strony piszesz ze chcesz zostawić jak najwięcej oryginału pod maską, ale wywalenie EGR, DPF, Kat i włożenie BRD zrobi pod machą jakieś tam spustoszenie w oryginalności osprzętu BTW Bardzo ładne wyniki wyszły ci samym programem daj wykres na forum, być może twoje BPW jest podatne na duuużą moc ?? Oby !!
fotograf87 Opublikowano 1 Września 2009 Autor Opublikowano 1 Września 2009 nowy watek załozyłem ze tam nie było dokładnie wszystko sprecyzowane ;p mój silnik ma prawdopodobnie tylko rok czasu (wg. naklejki na osłonie rozrządu) Rogal podczas robienia modyfikacji powiedział ze silniczek jest naprawdę "zdrowy" a wykres zaraz wkleję w dziale "Wykresy po modyfikacjach, projekty modyfikowanych aut" PS. dzisiaj dowiedziałem się od jaro4444, że EGR można zostawić, trzeba go jedynie delikatnie przesunąć i nie jest to takie trudne. Usuniętego katalizatora po otworzeniu maski chyba nie będzie widać jeśli chodzi o filtr cząstek stałych to nie wiem czy jego brak będzie bardzo widoczny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się