spanky 7 Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 ładnie ... co wstawiacie zamiast DPF ? ... zwykła rurke ? p.s jest potencjal na wiecej ? i jeszcze jedno pytanko : "W silniku pozostawiliśmy działajaca pierwsza sonde EGT (przed turbosprężarką). Uruchomiona jest także limitacja "mocy silnika" w funkcji temperatury spalin, pomagajaca uniknąc uszkodzeniu motoru." jak mocno obcinana jest moc przy dobiciu EGT do granicy dopuszczalnosci ... ? [chyba dobrze zadalem pytanie ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mm.max 0 Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Fantastycznie .... profi robota i osiągi pewnie wydają sie byc zadowalające Głupie prozaiczne pytanie jak u ciebie z Vmax ? Testowałeś gdzies ? Ja u siebie kilka razy na autostradzie próbowałem sprawdzać i licznikowe 220 cieżko było osiągnąć a na tej samej skrzyni (HCF) w AVF blisko 240km/h osiągałem :/ Pytanie może jest z działu głupich i dzieczinnych ale po prostu chciałbym potwierdzić lub zdementować moje domysły iż przy dużym EGT dawka jest tak skutecznie odcinana ze cieżko go rozbujać do prawdziwego vmax (hehehe nawet spanky ubiegł mnie z tym pytaniem) Teraz koniecznie zmień hamulce i zrob jakis sensowny zawias. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Wynik już całkiem ładny Co było powodem że nie udało się przekroczyć 200km?? Chciałeś delikatnie i bardzo bezpiecznie czy w silniku już coś nie wyrabia do uzyskania większej mocy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fotograf87 0 Opublikowano 30 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Aktualnie wypłukałem sie doszczętnie z kasy. Hamulce i zawias zrobię zimą albo na wiosne, chyba ze spadnie mi jakas "manna" z nieba Witek powiedział, że na tych pompkach to juz max to można było zrobić. Więc jeśli bede chciał jeszcze to pierwsze co to pompki, ale mysle ze dam juz sobie z tym spokój. Z tego co wiem to zamiast DPF'a wstawiona jest zwykła rurka z plecionką, ale może na temat tego i pytania o EGT niech wypowie się sam WITEK, bo ja się za bardzo nie znam :> Jeśli chodzi o Vmax to na akutalnym setupie nie próbowałem, wiec ze po samym chipie osiągnąłem licznikowe 218km/h i juz trasa sie skonczyla ale wydaje mi się, że tak jak pisze mm.max 220km/h to max skrzyni. pozdrawiam zainteresowanych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rogalotti 0 Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Ori pompki w BPW maja wydatek jak BA wiec o wiekszych wynikach mozna zapomniec przy 2xSMIC i BRD. Na ALkach jaki wiecie jest to czasami nie do osiagniecia a na BA raz mi sie udało zrobic na podobnym setupie 195PS. Do tego ciśnienie atmosferyczne było mało korzystne wczoraj dla normy hamowni. Trzeba poswiecic 200zł (100 na paliwo i 100 na hamownie) i pojechac na dół polski po wykres na 200PS :> Zamiast DPF jest klasyczna plecionka i prosta rura czyli downgrade do normy emisji spalin Euro 0 Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Rogalotti a da sie zamiast tej rurki z plecionka wsadzic narmalny katalizator taki jak maja orginalnie BRD i inne tyle ze bez PDF tak co by auto spelnialojakakolwiek norme ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rogalotti 0 Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Pewnie, kein problem. Mozna do niej włożyc cały downpipe od AWX/AVF. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Rogalotti zadam laickie pytanie A w czym on jest lepszy od tego downpipu z katem od 2.0 TDI ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rogalotti 0 Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Zależy od którego 2.0TDi... Generalnie to mozna założyc od jakiegokolwiek wzdłużnego 2.0TDi który nie ma DPF. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 fotograf87 tak mnie teraz natknelo jak poradziliscie sobie z EGR ? wiem ze przy turbo z BRD przeszkadza ? zostal usuniety ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mm.max 0 Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 jak poradziliscie sobie z EGR ? wiem ze przy turbo z BRD przeszkadza ? zostal usuniety ? Teoretycznie przeszkadza w praktyce turbinkę BRD można upakować razem z egr jedynie do przeróbki mocowanie egr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fotograf87 0 Opublikowano 23 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 Potwierdzam wypowiedz mm.max'a z EGR można sobie poradzić, trzeba delikatnie go podgiąć i, że tak powiem przedłużyć mocowania (uszy). Troszkę było z tym zabawy jak się robiło pierwszy raz, ale teraz bym to zrobił na pewno szybciej hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się