jarex5 0 Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Przymierzam sie do zakupu A4 03 BEX, jak w temacie. Nigdy nie mialem do czynienia z tym silnikiem, a wszczegolnosci z napedem quattro. Na co zwrocic uwage, czego sie wystrzegac? Dodam ze auto ma orginalny przebieg 200tys. km i pelen serwis Long Life.Z gory dziekuje za rady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Przymierzam sie do zakupu A4 03 BEX, jak w temacie. Nigdy nie mialem do czynienia z tym silnikiem, a wszczegolnosci z napedem quattro. Na co zwrocic uwage, czego sie wystrzegac? Dodam ze auto ma orginalny przebieg 200tys. km i pelen serwis Long Life.Z gory dziekuje za rady. na wszystko !!!!!!!!!!!!! ale jak jest po servisie to nie ma obaw trzeba wpiąć Vag-a itd itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Long Life. To niedobrze, ale nie przekreślałbym. Najpierw sprawdzilbym jego historie w ASO. Co do silnika, to trzeba zrobic logi i przyjrzec sie dokladnie turbinie + pelny scan vag'iem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarex5 0 Opublikowano 2 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Niestety nie mam dostepu do Vag-a, sprawdzanie tylko organoleptycznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Niestety nie mam dostepu do Vag-a, sprawdzanie tylko organoleptycznie. no to jest tak jakbyś obmacywał dziewczynę przez ścianę :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yooo25 0 Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 bez Vag-a musisz posprawdzać dużo rzeczy: jeśli napęd quattro to na wolnych obrotach wbij wsteczny wolno puszczaj sprzęgło i posłuchaj czy nic się nie odzywa, rób próby powoli do przodu powoli do tyłu (zobaczysz czy podpory wału są ok) sprawdź dobrze sprzęgło bo często przy napędzie quattro jest przypalone lub dotarte sprawdź czy buda się nie trzęsie... (jak tak miałem u siebie myślałem że poduszki pod silnikiem a było koło dwumasowe) sprawdź czy silnik nie ma wycieków i czy nie dymi Quattro to jak każdy samochód nie ma cudów przy kupowaniu ze coś może być ukryte Ale po czasie docenisz napęd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się