[B6 AWX] Proszę o analizę logów
0

    10 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Troche pozno wstaje. U adamooo bylo znacznie lepiej :decayed:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wyglada jakby sie VTG sie przycinało....

    To auto jest po tuningu ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    no domyslam sie ale nie mam jeszcze korekty zrobionej wiedz nie ma co mowic jak wstaje

    chodzi mi o to czemu ją tak urywa od 3780 - przy tych wlasnie obrotach slychac lekkie i szybkie "psyt"

    tak jak by gdzies uchodzilo powietrze na pierwszym biegy nie slychac pozniej dwojka but do konca i nic dopiero urywa na trzecim biegu i ten dziwny dzwiek

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    To auto jest po tuningu ?

    :polew: Zaden AVF/AWX nie ma w serii 2601 mbar. To tyle samo co mial adamooo jeszcze jakis czas temu(a moze nadal ma).[br]Dopisany: 11 Wrzesień 2009, 13:09_________________________________________________

    chodzi mi o to czemu ją tak urywa od 3780 - przy tych wlasnie obrotach slychac lekkie i szybkie "psyt"

    tak jak by gdzies uchodzilo powietrze na pierwszym biegy nie slychac pozniej dwojka but do konca i nic dopiero urywa na trzecim biegu i ten dziwny dzwiek

    To moze byc nieszczelnosc. Mozesz powtorzyc jeszcze raz 011 dynamicznie?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    panowie

    dzieje sie to za kazdym razem na 3biegu,na 2 nie, tak jakby grucha wytrzymywala cisnienie bo szybko sie 2 konczy,na 3 juz jest dluzej pod obciazeniem i przy 3600 za kazdym razem upusza slychac takie jak dzodzo napisal "psyt" i jak widac po logach ciagnie dalej.

    nie ma sensu powtarzac 011 bo to samo jest ciagle.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Zaden AVF/AWX nie ma w serii 2601 mbar

    ..a no fakt... jakos mi na oczy padlo...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    czyli co turbina do regeneracji czy ta grucha czy nic nie robic niech rogal cos wymysli ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    jedz najpierw na korekte/strojenie ... auto nie wystrojone ,turbo wielkie a Ty oczekujesz cudow ...

    ale tez nie mozna wykluczyc mechanicznego uszkodzenia ...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy