ciuciuriatka 0 Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 Witam.mam problem.turbina wylancza sie przy 120km/h a czasem 150km/h. poczytalem troche na forum i wychodzilo ze wymienic n75 i sprawdzic przewody i powinno byc po sprawie.niestety wymineilem n75 na przewodach nie stwierdzilem nieszczelnosci. podlanaczlem pod komputer i wyskoczyl blad nadcisnienia! silnik tdi awx model 2002rok.mam nasiek na egr ale myslalem ze to w zwiazku z uszkodzonym n75 jak widac wymiana nic nie dala.pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 logi zrób a później sie zastanowimy co dalej :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 Zacznij od zrobienia logów. Problem moze miec wiele przyczyn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciuciuriatka 0 Opublikowano 14 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 witam pionownie. podeszlem do drugiej proby i poszla 190km/h i to nie raz.tak czy siak podchodze sceptycznie.bede szukal dalej jak dojde napisze.pozdro o jakiego loga chodzi? numer bledu z komputera? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaksebastian 0 Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 tu masz http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 witam pionownie. podeszlem do drugiej proby i poszla 190km/h i to nie raz.tak czy siak podchodze sceptycznie.bede szukal dalej jak dojde napisze.pozdro o jakiego loga chodzi? numer bledu z komputera? bo kierownice w turbo drgnely ... p.s ciekawe czy pompowalo grubo ponad 1,5 bar'a ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karwat23 0 Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 u mnie miałem podobny problem szybka redukcja 5 bieg 120km i turbina sie wyłączała po wyłaćzeniu i właczeniu silnika wszystko wracało do normy ,okazało sie że przepływka jest walnięta wymieniłem i po sprawie a co do czujnika n75 to może odsprzedasz mi jeden bo umnie prawdopodobnie jest coś z nim po umyciu auta i po deszczu auto nie chce jechać dławi sie i nie ma siły ,gaśnie czekam na odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejski 1 Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 jak turbina moze sie "wyłączyć" ? Wy wiecie w ogole jaka jest zasada pracy turbiny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzo-Dzo 0 Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 ona sie nie wylacza tyko przyciela bo jak ktos jezdzi jak stara baba no to nic dziwnego diesla trzeba przeciagnac od czasu do czasu ale pewnie dalej masz kupe syfu w niej bedzie trzeba rozebrac i przeczyscic ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przema 0 Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Kierownice od piz.....watej jazdy się zapiekły. Na bank trzeba motorek przegonić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k0za 0 Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 Bez czyszczenia turbo się nie obejdzie. A przegonienie może pomóc doraźnie. Przerabiałem ten temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzo-Dzo 0 Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 jak masz kilka kluczy to sam to zrobisz bo tak to biorą kolo 500 zł za czyszczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k0za 0 Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 Hehe kilka kluczy. Przydałby się jeszcze kanał i cały wolny dzień no i sporo szczęścia żeby nie pogorszyć sprawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzo-Dzo 0 Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 juz nic nie pogorszy jhehhee Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k0za 0 Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Myślałem np. o ukręceniu śrub. A to byłby już duży problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cingular 0 Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 u mnie było podobnie i zrobiłem tak jak radzili mi koledzy z forum, przegoniłem motorek, oczywiście nie wciskałem gazu w podłogę tylko stopniowo zwiększałem obroty, skutek jest taki że niunia buja się o wiele lepiej niż wcześniej, żadnych trybów awaryjnych itd, zanim wydasz dużo kasy bądź włożysz dużo roboty pójdź po najmniejszej linii oporu i próbuj tego co najprostsze!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzo-Dzo 0 Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 a no to chyba ze tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kvs 0 Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 też miałem podobny problem, jeździłem ekonomicznie, ale teraz wiem że diesla nie można tak mulić i czasem trzeba wskoczyć na 4k obrotów - problem zniknął Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzo-Dzo 0 Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 nic dodac nic ująć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiidy 2 Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 hmm mi tez zdarzyło się parę razy ze sie wybaczyła , niedawno pojechałem ze szczecina do kalisza i nie miałem problemów z turbiną do 160 - 170.. a jakos 2 dni temu na autostradzie przy 120 padła przy delikatnym przyspieszaniu i potem pare razy probowalem i juz nie chciala wyżej zakręcić tylko ciągle sie odlaczala.. co radzicie ? boje sie troche ją rozkrecac bo tak jak ktoś napisal.. ukręce jakąs srube lub cos nie tak zrobie i 2K w plecy.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się