sebo77 0 Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Czesc wszystkim moje pytanie jes nastepujace. Czy po wymianie rozrzadu nalerzy dokonac jakis regolaci.a drugie po odpaleniu auta i dodaniu gazyu w sierodku auta slychac dzwiek przypominajacy załaczanie sie jakiegos przekaznika prosze o opinie .Pozdrawiam klupowiczów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentryb 0 Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Mozna sprawdzic poczatkowy kat wtrysku. Reguluje sie go kolem na pompie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebo77 0 Opublikowano 13 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 a zcy to jest to samo co regolacja poczatku tloczenia pompy wtryskoej bo w ksiarzce pisze ze to sie powinno regolowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentryb 0 Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t10913.0.html;highlight=kát+wtrysku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebo77 0 Opublikowano 13 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 dzieki za linka ale dalej niewiem czy trzeba tez regolowac poczatek tłoczenia pompy wtryskowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Czesc wszystkim moje pytanie jes nastepujace. Czy po wymianie rozrzadu nalerzy dokonac jakis regolaci.a drugie po odpaleniu auta i dodaniu gazyu w sierodku auta slychac dzwiek przypominajacy załaczanie sie jakiegos przekaznika prosze o opinie .Pozdrawiam klupowiczów. porób logi i wszystkiego sie dowiesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 ale dalej niewiem czy trzeba tez regolowac poczatek tłoczenia pompy wtryskowej trzeba zawsze sprawdzić wartość kąta wyprzedzenia początku tłoczenia po wymianie paska rozrządu i w razie potrzeby wyregulować - w AFNie nie reguluje się go na kole pasowym pompy jak sugerował mentryb tylko obracając samą pompą z bezpośrednim podglądem jego wartości na podłączonym Vagu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się