Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Brak mocy po wystrzeleniu węża z turbiny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie mam wielki kłopot tydzień temu wracałem z pracy skecałem w ulice wrzuciłem 2 bieg i wcisnełem gwałtownie gaz i nagle wielki strzał auto zaczeło kopcić brak mocy Falowanie obrotami i głośny chałaś jakby turbina sie spier... po odłączniu przepływki udało mi sie dojechać do domu .Po sprawdzeniu na kanale okazało sie zę wąż który sie łączy z turbiną na szybko złączke któy idzie w strone interculera ( ucieło uczy na szybko złączce ) po tygodniu szukania znalazłem wąż taki sam i po założeniu nie miłe zaskoczenie auto dławia sie gaśnie ,nie ma siły turbina nie ciagnie po dłuższym kręceniu auta nieraz pociągnie troche turbo tak koło 3 tyś obr i następnym wciśnieciu gazu znowu muł dodam jeszcze że miałem takie same objawy po myciu auta i po deszczu poniżej wątek

http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awx_problemy_z_praca_silnika_po_umyciu_pojazdu-t63814.0.html

tylko te objawy trwały góra 1 dzień na drugi dzień jak wysechł to wszystko wracało do normy a teraz trwa to już 3 dni dzisiaj założyłem starą przepływke i auto troche lepiej chodzi mianowicie nie Faluje na obrotach i nie gaśnie od 1000obr do 2000obr ciągnie normalnie ale potem muł i raz na jakiś czaś pociągnie troche powyżej 3 tyś obr nie wiem co mam robić a u mnie we Włocławku nie ma zanego gościa który naprawde by sie znał na tych silnikach same paprochy którzy by tylko ciągli kase

prosze o pomoc... :wallbash:

Opublikowano

1. podlaczyc sie pod vag

2. sprawdzic czy woda nie zbiera sie w podszybiu, pod akumulatorem

Opublikowano

spradzałem pod akumulatorem nic nie ma kompa spradzałem jest sucho musze jeszcze posprawdzać wszystkie wężyki żebym miał możliwoś pospradzania tych czujników n18 n75 normalnie nie wiem co jest może to turbina tylko dziwnie że takie same objawy miałem po zalaniu auta i wszystko wracało do normy a teraz nie 3 dni to trwa :no: :no:

kopa podłączałem przed chwilą nic nie pokazuje zero błędów który czujnik może powodować takie objawy :wallbash:

Opublikowano

zrob logi dynamiczne z grupy 010.

Opublikowano

da sie. Najlepiej vag-com. A czym sprawdzales te bledu w ECU :mysli:

Opublikowano

logi to najlepsze rozwiązanie :good: chodź na teraz stawiam na przepływkę :cool1:

Opublikowano

w moim przypadku po pęknięciu tego węża (chmura była czarna za mną) auto się tylko lekko przymuliło wystarczyło pocisnąć w małą trasę i wszystko wróciło do normy, mi też to wygląda na przepławkę ale zrób logi żeby nie tracić kasy na darmo

Opublikowano

Spróbuj podmienić przepływkę, może ktoś za znajomych ma ten sam motor :wink4:, a najlepiej to zrób logi, chociaż tyle ile zdołasz pociągnac, moze coś się uda dojrzeć :wink4:

Opublikowano

chłopaki powiem wa że przepływka jest była już druga bo wcześniej miałem problem bo rożłączało mi turbo ,szybka jazda 5 bieg 120 km na zegaże 2500 obr i turbo sie wyłączało kumpel z brydzi zrobił mi logi i wyszło na przepływke wiec jest druga tylko używana ale dała rade po założeniu nie wyłączało turbo,ale po tym wystrzeleniu węża z turbo też był czarny dym tylko mi jeszcze Falowały obroty po odłączeniu przepływki udało mi sie dojechać do domu, a po założeniu węża auto ma cały czas objawy jak po myjce i deszczu na odłączonej przepływce chodzi dobrze nie dławi sie nie kopci ale turbo tylko ciągnie do 2000obr i potem muł, ja już nie mam siły jak podłączam kompa na postoju to nie pokazuje żadnego błedu jak jest podłaczone przepływka jak odłacze to odrazu na kompie błąd przepływki, może z ktoś was zobaczyć jak zachowuje sie auto po odłączeniu przepływki czy chodzi tak jak u mnie :mysli:

Opublikowano

po odłączeniu przepływki objawy są takie same + czarna chmura na większych obrotach musisz sprawdzić na nowej przepływce raczej ta jest padnięta :thumbdown: postaraj się podmienić na chwilę od kogoś sprawdzoną

Opublikowano

witam, mialem podobne objawy jak mialem vectre c 2,2 tdi powodem byl pekniety przewod wychodzacy z coolera, sprobuj to jeszce zobaczyc moze akurat pozdrawiam

Opublikowano

dobra zobacze może jeszcze ktoś miał podobny przypadek?[br]Dopisany: 21 Wrzesień 2009, 07:51_________________________________________________witam ponownie udało mi sie załatwić kolege z kompem ale niestety mam logi tylko satyczne i bs :kwasny:

logi statyczne

3de8ce61028364fem.jpg

989d6a77b2d2fe1fm.jpg

1d0b3610ac511732m.jpg

383d29321374937fm.jpg

afd2183356ef54c9m.jpg

3e3737503ef34cfbm.jpg

logi Bs

e99ee6cb308850a7m.jpg

a1e469e8e089f36am.jpg

78a21b2665773752m.jpg

38239317323d713bm.jpg

a logi dynamiczne nie dały sie zrobić bo 7 próbach cały czas zapisywały sie logi dynamiczne jako statyczne nie wiem dlaczego może coś z tego dacie rade wyczytać czekam na odpowiedzi bo mojeautonie chce nadal jeżdziś ,dławi sie kopci cignie nieraz od 2500obr

Opublikowano

statyczne i bs wygladaja OK. Podrzuc jeszcze 011 bs. Glownie zalezy mi zeby zobaczyc 011

Opublikowano

No to ze statycznych nic sie nie da wywnioskowac. Musisz popracowac i zrobic dynamiczne. Poza tym czy sa jakies bledy w sterowniku silnika?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...