karwat23 Opublikowano 18 Września 2009 Opublikowano 18 Września 2009 Witam serdecznie mam wielki kłopot tydzień temu wracałem z pracy skecałem w ulice wrzuciłem 2 bieg i wcisnełem gwałtownie gaz i nagle wielki strzał auto zaczeło kopcić brak mocy Falowanie obrotami i głośny chałaś jakby turbina sie spier... po odłączniu przepływki udało mi sie dojechać do domu .Po sprawdzeniu na kanale okazało sie zę wąż który sie łączy z turbiną na szybko złączke któy idzie w strone interculera ( ucieło uczy na szybko złączce ) po tygodniu szukania znalazłem wąż taki sam i po założeniu nie miłe zaskoczenie auto dławia sie gaśnie ,nie ma siły turbina nie ciagnie po dłuższym kręceniu auta nieraz pociągnie troche turbo tak koło 3 tyś obr i następnym wciśnieciu gazu znowu muł dodam jeszcze że miałem takie same objawy po myciu auta i po deszczu poniżej wątek http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awx_problemy_z_praca_silnika_po_umyciu_pojazdu-t63814.0.html tylko te objawy trwały góra 1 dzień na drugi dzień jak wysechł to wszystko wracało do normy a teraz trwa to już 3 dni dzisiaj założyłem starą przepływke i auto troche lepiej chodzi mianowicie nie Faluje na obrotach i nie gaśnie od 1000obr do 2000obr ciągnie normalnie ale potem muł i raz na jakiś czaś pociągnie troche powyżej 3 tyś obr nie wiem co mam robić a u mnie we Włocławku nie ma zanego gościa który naprawde by sie znał na tych silnikach same paprochy którzy by tylko ciągli kase prosze o pomoc...
letallec Opublikowano 18 Września 2009 Opublikowano 18 Września 2009 1. podlaczyc sie pod vag 2. sprawdzic czy woda nie zbiera sie w podszybiu, pod akumulatorem
karwat23 Opublikowano 18 Września 2009 Autor Opublikowano 18 Września 2009 spradzałem pod akumulatorem nic nie ma kompa spradzałem jest sucho musze jeszcze posprawdzać wszystkie wężyki żebym miał możliwoś pospradzania tych czujników n18 n75 normalnie nie wiem co jest może to turbina tylko dziwnie że takie same objawy miałem po zalaniu auta i wszystko wracało do normy a teraz nie 3 dni to trwa :no: kopa podłączałem przed chwilą nic nie pokazuje zero błędów który czujnik może powodować takie objawy
letallec Opublikowano 18 Września 2009 Opublikowano 18 Września 2009 zrob logi dynamiczne z grupy 010.
karwat23 Opublikowano 18 Września 2009 Autor Opublikowano 18 Września 2009 a da sie bez mocy a jakim programem
letallec Opublikowano 19 Września 2009 Opublikowano 19 Września 2009 da sie. Najlepiej vag-com. A czym sprawdzales te bledu w ECU
karwat23 Opublikowano 19 Września 2009 Autor Opublikowano 19 Września 2009 sprawdzałem polski vagiem ale vag com załoł mi działać te logi to sie robi w trakcie jazdy tak kiedyś o tym czytałem
rav Opublikowano 19 Września 2009 Opublikowano 19 Września 2009 Tu -> http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html masz opisane jak robi się logi
wojtekce Opublikowano 19 Września 2009 Opublikowano 19 Września 2009 logi to najlepsze rozwiązanie chodź na teraz stawiam na przepływkę
jaksebastian Opublikowano 20 Września 2009 Opublikowano 20 Września 2009 w moim przypadku po pęknięciu tego węża (chmura była czarna za mną) auto się tylko lekko przymuliło wystarczyło pocisnąć w małą trasę i wszystko wróciło do normy, mi też to wygląda na przepławkę ale zrób logi żeby nie tracić kasy na darmo
Gość Michał Opublikowano 20 Września 2009 Opublikowano 20 Września 2009 Spróbuj podmienić przepływkę, może ktoś za znajomych ma ten sam motor , a najlepiej to zrób logi, chociaż tyle ile zdołasz pociągnac, moze coś się uda dojrzeć
karwat23 Opublikowano 20 Września 2009 Autor Opublikowano 20 Września 2009 chłopaki powiem wa że przepływka jest była już druga bo wcześniej miałem problem bo rożłączało mi turbo ,szybka jazda 5 bieg 120 km na zegaże 2500 obr i turbo sie wyłączało kumpel z brydzi zrobił mi logi i wyszło na przepływke wiec jest druga tylko używana ale dała rade po założeniu nie wyłączało turbo,ale po tym wystrzeleniu węża z turbo też był czarny dym tylko mi jeszcze Falowały obroty po odłączeniu przepływki udało mi sie dojechać do domu, a po założeniu węża auto ma cały czas objawy jak po myjce i deszczu na odłączonej przepływce chodzi dobrze nie dławi sie nie kopci ale turbo tylko ciągnie do 2000obr i potem muł, ja już nie mam siły jak podłączam kompa na postoju to nie pokazuje żadnego błedu jak jest podłaczone przepływka jak odłacze to odrazu na kompie błąd przepływki, może z ktoś was zobaczyć jak zachowuje sie auto po odłączeniu przepływki czy chodzi tak jak u mnie
jaksebastian Opublikowano 20 Września 2009 Opublikowano 20 Września 2009 po odłączeniu przepływki objawy są takie same + czarna chmura na większych obrotach musisz sprawdzić na nowej przepływce raczej ta jest padnięta postaraj się podmienić na chwilę od kogoś sprawdzoną
karwat23 Opublikowano 20 Września 2009 Autor Opublikowano 20 Września 2009 to znaczy że uwas też po odłączniu przepływki ciagnie tyko 2000obr
Hatch Opublikowano 20 Września 2009 Opublikowano 20 Września 2009 witam, mialem podobne objawy jak mialem vectre c 2,2 tdi powodem byl pekniety przewod wychodzacy z coolera, sprobuj to jeszce zobaczyc moze akurat pozdrawiam
karwat23 Opublikowano 24 Września 2009 Autor Opublikowano 24 Września 2009 dobra zobacze może jeszcze ktoś miał podobny przypadek?[br]Dopisany: 21 Wrzesień 2009, 07:51_________________________________________________witam ponownie udało mi sie załatwić kolege z kompem ale niestety mam logi tylko satyczne i bs logi statyczne logi Bs a logi dynamiczne nie dały sie zrobić bo 7 próbach cały czas zapisywały sie logi dynamiczne jako statyczne nie wiem dlaczego może coś z tego dacie rade wyczytać czekam na odpowiedzi bo mojeautonie chce nadal jeżdziś ,dławi sie kopci cignie nieraz od 2500obr
letallec Opublikowano 24 Września 2009 Opublikowano 24 Września 2009 statyczne i bs wygladaja OK. Podrzuc jeszcze 011 bs. Glownie zalezy mi zeby zobaczyc 011
letallec Opublikowano 24 Września 2009 Opublikowano 24 Września 2009 No to ze statycznych nic sie nie da wywnioskowac. Musisz popracowac i zrobic dynamiczne. Poza tym czy sa jakies bledy w sterowniku silnika?
karwat23 Opublikowano 24 Września 2009 Autor Opublikowano 24 Września 2009 a jak to zobaczyć, aha przy robieniu logów bs 003 auto zaczeło sie dławić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się