mily Opublikowano 21 Września 2009 Opublikowano 21 Września 2009 Witam!! Chciałem się dowiedzieć jaka jest minimalna grubość tarcz w naszych niuniach, ktoś może wie?? Nowa ma 25mm, kiedy tarcza jest do wymiany??
mily Opublikowano 21 Września 2009 Autor Opublikowano 21 Września 2009 co?? Skoro nowa tarcza ma 25mm tylko 1 mm na stronie może się zedrzeć?? Chyba coś za mało.
Dev Opublikowano 21 Września 2009 Opublikowano 21 Września 2009 co?? Skoro nowa tarcza ma 25mm tylko 1 mm na stronie może się zedrzeć?? Chyba coś za mało. a czym Ty jestes zdziwiony????? Kolega Rikardo napisał Ci prawidłowa odpowiedz na Twoje pytanie
damianADR Opublikowano 21 Września 2009 Opublikowano 21 Września 2009 koledzy to wszystko zalezy od rodzaju,typu tarczy.!!! BO W Moim to nowe nie maja nawet 23mm.
mily Opublikowano 22 Września 2009 Autor Opublikowano 22 Września 2009 co?? Skoro nowa tarcza ma 25mm tylko 1 mm na stronie może się zedrzeć?? Chyba coś za mało. a czym Ty jestes zdziwiony????? Kolega Rikardo napisał Ci prawidłowa odpowiedz na Twoje pytanie Zdziwiony jestem, bo myślałem że tarcza (jak klocki) powinna się zedrzeć prawie do zera, czyli minimalna grubość tarczy z jakieś 15mm. A 1 mm to przecież po roku użytkowania już tego 1 mm niema, a co oznacza że tarcze się powinno wymieniać razem z klockami, albo maksymalnie dwie zmiany klocków i za drugą zmianą już tarcze wymieniać by trzeba było?? Ale ok dzięki za odpowiedź.
Jarol Opublikowano 22 Września 2009 Opublikowano 22 Września 2009 Dokładnie ja średnio wymieniam tarcze co drugą wymiane klocków. Zużycie tarcz to 1mm na strone i to w większości tarcz bez względu na to jaką grubość ma tarcza nowa czy jest to 22, 25 czy 30mm.
mily Opublikowano 22 Września 2009 Autor Opublikowano 22 Września 2009 Dzięki wielkie za odpowiedzi i tak szczerze to zaskoczyliście mnie. W starej niuni przez 15 lat nie były tarcze wymieniane, bo nie wiedziałem że trzeba, a na przeglądach tez nic nie wspominali. Jak przejąłem auto od taty to wkurzały mnie brzegi i podjechałem do pierwszego lepszego mechanika żeby mi wymienił tarcze, a on stwierdził że nie ma potrzeby i przetoczył je tylko na równo (skroił kanty). Więc myślałem że skoro tak można to i w A4 sobie je skroję, bo też już są znaczne te brzegi, ale w takim przypadku wymiana na nowe będzie. [br]Dopisany: 22 Wrzesień 2009, 10:05_________________________________________________Rozumiem że tarcze firm Ferodo, Brembo będą ok?? http://www.allegro.pl/item745128682_tarcze_audi_a4_vw_passat_b5_wentylowane_brembo.html
Jarol Opublikowano 22 Września 2009 Opublikowano 22 Września 2009 U góry piszesz że tarcza nowa ma 25mm więc chodzi ci o tarcze 288x25mm a tu podałeś tarcze 280x22mm to zupełnie inne tarcze do innych zacisków. Sprawdź dobrze jakie masz hamulce.
augustA4 Opublikowano 22 Września 2009 Opublikowano 22 Września 2009 Zazwyczaj minimalna grubość tarcz pnabijana jest na korpusie tarczy w miescu połaczenia z piastą. Każdy producent podaje minimalna grubość tarcz. Co do zmiany zataczy to nalezy zmierzyć nie tylko grubośc tarczy lecz także jej prostolinowość, (odkształcenia). Spradzić nalezy także czy tarcza nie ma śladów pęknięc itp. co do samej wymiany tarczy to chyba już ktos pisał na forum jak to się robi.
mily Opublikowano 22 Września 2009 Autor Opublikowano 22 Września 2009 U góry piszesz że tarcza nowa ma 25mm więc chodzi ci o tarcze 288x25mm a tu podałeś tarcze 280x22mm to zupełnie inne tarcze do innych zacisków. Sprawdź dobrze jakie masz hamulce. Chodziło mi o firmę, w celu dopasowania to będzie mi sprzedawca dopasowywał po danych auta.[br]Dopisany: 22 Wrzesień 2009, 10:35_________________________________________________ Zazwyczaj minimalna grubość tarcz pnabijana jest na korpusie tarczy w miescu połaczenia z piastą. Każdy producent podaje minimalna grubość tarcz. Co do zmiany zataczy to nalezy zmierzyć nie tylko grubośc tarczy lecz także jej prostolinowość, (odkształcenia). Spradzić nalezy także czy tarcza nie ma śladów pęknięc itp. co do samej wymiany tarczy to chyba już ktos pisał na forum jak to się robi. Jak jest krzywa albo popękana to wiem że należy wymienić, bezwzględu na to jaką ma grubość.
Dev Opublikowano 22 Września 2009 Opublikowano 22 Września 2009 Dzięki wielkie za odpowiedzi i tak szczerze to zaskoczyliście mnie. W starej niuni przez 15 lat nie były tarcze wymieniane, bo nie wiedziałem że trzeba, a na przeglądach tez nic nie wspominali. Jak przejąłem auto od taty to wkurzały mnie brzegi i podjechałem do pierwszego lepszego mechanika żeby mi wymienił tarcze, a on stwierdził że nie ma potrzeby i przetoczył je tylko na równo (skroił kanty). Więc myślałem że skoro tak można to i w A4 sobie je skroję, bo też już są znaczne te brzegi, ale w takim przypadku wymiana na nowe będzie. [br]Dopisany: 22 Wrzesień 2009, 10:05_________________________________________________Rozumiem że tarcze firm Ferodo, Brembo będą ok?? http://www.allegro.pl/item745128682_tarcze_audi_a4_vw_passat_b5_wentylowane_brembo.html zdejmij koło i zobacz jaką masz tarcze bo może sie okazać ze masz lita a nie wentylowana
mily Opublikowano 22 Września 2009 Autor Opublikowano 22 Września 2009 Ona jest na 100% wentylowana, ale nie znam dokładnej grubości ani średnicy, ale to już w sklepie będa wiedzieć. Tylko co sądzicie o firmach Brembo albo Ferodo.
Dev Opublikowano 23 Września 2009 Opublikowano 23 Września 2009 brembo takie sobie :gwizdanie: lepiej kup ferodo
greengrass Opublikowano 23 Września 2009 Opublikowano 23 Września 2009 Dla potomności, grubości tarcz i klocków z "Sam naprawiam" dla Audi A4 B5:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się