Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Proszę o pomoc w analizę błędów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kumpel prosił mnie o sprawdzenie błędów i wykasowanie w golfie IV 1,6 16v 2000 wyskoczyły takie jak tu wkleiłem, powiedział że wrócił od mechanika który kazał mu wymienić sąde. Wymienił sobie sam, po wykasowaniu powróciły dwa błędy związane z sądą: obwód grzejny usterka elektryczna i obwód grzejny przerwa. Moje pytanie czy to wadliwa sąda (sąda orginalna bosch)czy jakiś kabelek

Adres 01: Silnik

Numer seryjny sterownika: 036 906 034 BB

Komponent i/lub wersja: MARELLI 4LV 3408

Kodowanie: 00031

Kod serwisu: WSC 00230

6 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

16804 - Zespół 1; system katalizatora: za mała skuteczność

P0420 - 35-00 - -

17584 - Zespół 1; korekta lambda za katalizatorem: osiągnięta granica regulacji

P1176 - 35-00 - -

17589 - Liniowa sonda lambda / napięcie odniesienia: przerwa

P1181 - 35-10 - - - Sporadyczny

17524 - Zespół 1; sonda 1; obwód grzejny: przerwa

P1116 - 35-10 - - - Sporadyczny

17604 - Zespół 1; sonda 1; obwód grzejny: usterka elektryczna

P1196 - 35-10 - - - Sporadyczny

17586 - Liniowa sonda lambda / prąd pompy jonowej: przerwa

P1178 - 35-10 - - - Sporadyczny

Kody gotowości: 0000 0000

[br]Dopisany: 29 Wrzesień 2009, 23:13_________________________________________________na forum passata przeczytałem że trzeba zrobić adaptacje sądy tylko nie wiedzą jak to zrobić, czy robi się adaptacje sądy? może trzeba kodowanie zrobić niewiem proszę o rade :mysli:[br]Dopisany: 30 Wrzesień 2009, 09:31_________________________________________________problem rozwiązany dzięki za podpowiedzi można zamknąć temat

Opublikowano

jak rozwiazany to napisz jak ...

a nie pytasz o rozwiazanie as am go nie udzielasz jak sie z nim uporales ....

łatwo prosic o pomoc tylko ciezko jej samemu dzielic ....

Opublikowano

nie myślałem że kogoś ten problem interesuje a pomoc udzielam w zakresie mojej wiedzy która na razie jest jeszcze mała chociaż się ostatnio sporo powiększyła

to ze nikt nie odpisal nie znaczy ze nie interesuje ...

w dalszym cigau czekmay na opis rozwiazania problemu skoro napisales ze jest rozwiazany ....

Opublikowano

po konsultacji z zaprzyjaźnionym mechanikiem dowiedziałem się że sondę się montuje i ma działać bez żadnych adaptacji i kodowania bo czegoś takiego niema poradził dać do elektryka on będzie wiedział co i jak, kumpel przy wyciąganiu starej sondy naderwał dwa kabelki jeden całkiem drugi raz łączył raz nie tak nam powiedział elektryk po wszystkim kumpel się przyznał że niemógł wypiąć starej sondy z kostki i się trochę naszarpał co go kosztowało parę euro[br]Dopisany: 02 Październik 2009, 00:21_________________________________________________panowie problem powrócił dzisiaj przyjechało dwóch gości z prośba o sprawdzenie błędów mieli dokładnie takie same jak kumpel problem z grzałkom jeden w golfie drugi w hondzie (sonda boscha 6 pinowa) pogrzebałem trochę w golfie i co dziwne na grzałkę nie idzie ani napięcie 12v ani masa (kabelek biały i siwy) tyko idzie na dwa inne kabelki (12v na żuty a masa na czarny) na grzałkę idzie na jeden 4V na drugi 3V na pozostały niebieski 2V czy to będzie wina kostki. U kumpla niemam jak sprawdzić co tam elektryk zrobił bo wyjechał czy te sondy były by wadliwe?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...