Kolkov Opublikowano 11 Listopada 2009 Opublikowano 11 Listopada 2009 jakaś różnica była przed i po? wiesz co ja przy okazji zaklejałem EGRa i kombinowałem OCT, więc różnica była znaczna
Michał Opublikowano 11 Listopada 2009 Opublikowano 11 Listopada 2009 Uszczelka kolektora ssącego:028129717D - ASO (31zł VW/26zł Skoda) IC (Goetze ok. 14zł Elring 10zł) spetsnaz a ta uszczelka to pod kolektor afn/avg czy awx?
spetsnaz Opublikowano 11 Listopada 2009 Opublikowano 11 Listopada 2009 Uszczelka kolektora ssącego:028129717D - ASO (31zł VW/26zł Skoda) IC (Goetze ok. 14zł Elring 10zł) spetsnaz a ta uszczelka to pod kolektor afn/avg czy awx? jest taka sama dla obu silników.
Michał Opublikowano 11 Listopada 2009 Opublikowano 11 Listopada 2009 i wszystko jasne, dzięki na dniach dostanę kolektor od awx i będziem kręcić
spetsnaz Opublikowano 11 Listopada 2009 Opublikowano 11 Listopada 2009 i wszystko jasne, dzięki na dniach dostanę kolektor od awx i będziem kręcić skąd brałeś flanszę?
Michał Opublikowano 11 Listopada 2009 Opublikowano 11 Listopada 2009 znajomy na CNC wytnie mi z blachy sam kołnierz, redukcję mam zamiar zrobić na tokarce i zespawać to razem. Mam długi weekend więc może coś zrobię tylko czekam na kolektor bo nie mam wymiarów...
spetsnaz Opublikowano 11 Listopada 2009 Opublikowano 11 Listopada 2009 A możesz zrobić kilka? :gwizdanie: Będę wdzięczny za podanie kosztów.
Michał Opublikowano 11 Listopada 2009 Opublikowano 11 Listopada 2009 wiesz, z wyceną będzie ciężko, bo to wszystko będzie robione pokątnie i po znajomości na razie chce zobaczyć jak wyjdzie i czy spełni oczekiwania... Na pewno sie pochwale efektami i jeśli Ci się spodoba, wtedy będziem myślec
spetsnaz Opublikowano 11 Listopada 2009 Opublikowano 11 Listopada 2009 Na pewno sie pochwale efektami i jeśli Ci się spodoba, wtedy będziem myślec :cool1
SoMeS Opublikowano 11 Listopada 2009 Opublikowano 11 Listopada 2009 no Koledzy nie wytrzymałem... mój kolektor już się moczy w Ultimie zaraz wrzucę fotki tylko się domyje
SoMeS Opublikowano 11 Listopada 2009 Opublikowano 11 Listopada 2009 zasada dźwigni i poszło jak po maśle
spetsnaz Opublikowano 11 Listopada 2009 Opublikowano 11 Listopada 2009 zasada dźwigni i poszło jak po maśle był klej na gwintach?
SoMeS Opublikowano 11 Listopada 2009 Opublikowano 11 Listopada 2009 kleju jako tako nie widziałem.. ale śruby zapieczone.. gwint jak nowy uszczelka wyczyszczona i też jak nówka
SoMeS Opublikowano 11 Listopada 2009 Opublikowano 11 Listopada 2009 a tak to "ślicznie" wyglądało u mnie kilka milimetrów mazi i nagaru na każdej ściance... przy okazji zauważyłem że kolektor jest od tyłu nieco spocony... przyczyną okazała się gumowa pęknięta gumowa złączka złączka przygotowana do założenia już nowa a niebawem cały ten układ aż do samego FMIC będzie ciągnięty w alu i silikonie [br]Dopisany: 11 Listopad 2009, 23:17_________________________________________________spetsnaz wyprzedziłeś mnie o kilka sekund
spetsnaz Opublikowano 11 Listopada 2009 Opublikowano 11 Listopada 2009 dobra.. teraz foty po czyszczeniu.
SoMeS Opublikowano 11 Listopada 2009 Opublikowano 11 Listopada 2009 narazie auto wepchnąłem głębiej do garażu i go już dzisiaj nie ruszam... do 19tej pracuje a potem jeszcze rezam... daj odpocząć kolektor na całą noc zanurzony jest w ropie i tam mu dobrze póki co
Michał Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 Somes jak już się za to brałeś to trza było na awx zamienić :gwizdanie: takie moje zdanie
SoMeS Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 wyczyszczony na cacy wraz z całym dolotem da sobie radę przy mocy jaką chce uzyskać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się