Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czyszczenie / Wymiana kolektora ssącego


Kowi87

Rekomendowane odpowiedzi

No ten pierwszy u mnie to przepływka :gwizdanie: a drugi to niewiem ale chyba wklepie watek na diagnostyke :gwizdanie: bo juz mi sie nie podoba to :angry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ten pierwszy u mnie to przepływka :gwizdanie: a drugi to niewiem ale chyba wklepie watek na diagnostyke :gwizdanie: bo juz mi sie nie podoba to :angry:

wiem że przepływka ale ja miałem z nią inny błąd powiązany...

a sprawdź czy gdzieś na drodze od filtra powietrza do turbo nie masz nieszczelności :mysli:

może gdzieś tam przepływkę w ch..a robi :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, ja po dwóch dniach męczarni już prawie skończyłem. W 1Z`cie jest sporo więcej roboty.

Przy okazji wymieniłem plecionkę wydechu i wybiłem kata.

Wystające mocowania osłony termicznej przy kolektorze musiałem przeszlifować, bo znajdowały się zbyt blisko turbawki.

W celu przywrócenia osi plastikowej rury z kolektorem wystarczy dać dłuższy drugi łącznik gumowy. (u Kowi87 nie wchodzi w grę bo rura w późniejszych AFN`ach i AVG nie jest łączona). Może to placebo ale moim zdaniem silnik pracuje ciszej. Pozostaje mi jeszcze zrobić ładniejszą zaślepkę EGR przy kolektorze wydechowym, bo ta pospawana wygląda jakby tam kot nasrał.

Jak ogarnę i będzie mi się podobało to wrzucę fotę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Needle Lift Sensor (G80)

Czujnik wzniosu końcówki wtryskiwacza - G80, Czujnik uniesienia igły - G80

nieprzekonujący sygnał :co:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Needle Lift Sensor (G80)

Czujnik wzniosu końcówki wtryskiwacza - G80, Czujnik uniesienia igły - G80

nieprzekonujący sygnał :co:

To nie brzmi ciekawie :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie naruszyles czegos przy zabawie z kolektorem? :gwizdanie:

Sprawdz wtrysk sterujacy, moze kostka od niego wymaga przeczyszczenia, albo sie zwyczajnie wysrał...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź wtykę i przewody od wtrysku sterującego.

to samo miałem powiedzieć :wink4:

w najgorszym przypadku będziesz miał pratekst do zmiany na 0,216 :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź wtykę i przewody od wtrysku sterującego.

to samo miałem powiedzieć :wink4:

w najgorszym przypadku będziesz miał pratekst do zmiany na 0,216 :gwizdanie:

Pany ja od roku mam 216ki na pokładzie :good: i naprawde niechce mi sie juz inwestować w mechanike :wallbash: a ten czujnik wzniosu iglicy wtryskiwacza

to da sie wymienić czy to całkowicie zintegrowane z wtryskiem? A co do naruszenia instalacji to nie wiem ale nawet osłony silnika nie ściagalismy przy wymianie tego kolektora, po pierwszym vagowaniu był bład tej przepływki za drugim razem pokazał sie ten drugi, wszystko sie da skasować ale pokazują sie jak złapie zadyszke na tych felernych obrotach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do naruszenia instalacji to nie wiem ale nawet osłony silnika nie ściagalismy przy wymianie tego kolektora

Piotrek, ale rurę od dolotu ciągałeś :naughty:

może metalowa blacha mocująca rurę dolotu na silniku się przesunęła i poluzowała wtykę wtrysku (albo zniszczyła izolację).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jedyne co to odgieliśmy mocowanie tej rury, żeby dało rade rure przykręcić, no ale żeby to na wtryski wpłyneło :blink: autko fajnie jeżdzi ale do 3tys :wallbash:

To mówicie żeby sprawdzić połaczenie tego wtrysku?? a z przepływką co mam zrobić ??

zawsze pod górke :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdejmij obudowę i sprawdź, czy coś się nie zesrało przy doginaniu tej blachy,

jest ona na wysokości 3 wtryskiwacza czyli właśnie sterującego.

Podobnie ma się sprawa z MAF`em, najpierw sprawdź wtyczkę i styki.

Na zdjęciu widać, że przewody są mocno załamane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zdjęciu widać, że przewody są mocno załamane.

Które przewody masz na myśli :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wtyczka do przepływki i zerknij pod osłonę silnika jak ma się kabelek na wtrysku sterującym bo może gdzieś ledwo styka :mysli:

po ostatniej Twojej fotce widać tam jakiś bałagan :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...