aju Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 Racja. Dieselki nie są stworzone do jazdy na wysokich obrotach przez dłuższy czas. mamy ducato mjet 120 koni~ codziennie robi koło 1000km i zawsze autostradą po 160-175 (pod maksymalną prędkość) ma 165tyś km, poza kilkoma szybami przednimi, tarczami i klockami to tylko płyny idą... więc da radę diesla wykorzystywać na maksa O passatach tdi nie wspomnę bo się wojna rozegra. Dbaj o oleje, wymieniaj częściej i ciesz się jazdą. Reszta jak pisali koledzy po pałowanku daj odpocząć turbo no i nigdy na zimnym silniku nie wstawiaj
sołtys85 Opublikowano 25 Października 2009 Opublikowano 25 Października 2009 Racja. Dieselki nie są stworzone do jazdy na wysokich obrotach przez dłuższy czas. mamy ducato mjet 120 koni~ codziennie robi koło 1000km i zawsze autostradą po 160-175 (pod maksymalną prędkość) ma 165tyś km, poza kilkoma szybami przednimi, tarczami i klockami to tylko płyny idą... więc da radę diesla wykorzystywać na maksa O passatach tdi nie wspomnę bo się wojna rozegra. Dbaj o oleje, wymieniaj częściej i ciesz się jazdą. Reszta jak pisali koledzy po pałowanku daj odpocząć turbo no i nigdy na zimnym silniku nie wstawiaj Potwierdzam poprzednika. Uzytkuję ten sam motor tylko w budzie jumpera i wszystko smiga super. Cały zas pałowany na max predkość na autobanie przez całe germany na full pedale w podłodze i śmiga nawet oliwy nie bierze. Przelot 130kkm. ps. kręce tylko do 3 tyś obr/min bo później moment pada na ryj i nie jedzie wiec nie ma sensu pałowac.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się