jacek0311 Opublikowano 13 Października 2009 Opublikowano 13 Października 2009 WITAM POTRZEBUJE POMOCY ODNOŚNIE WEBASTA W AUDI A4 B6 2002 ROK MAM ORYGINALNE WEBASTO PRZY LEWEJ PODŁOŻNICY MAM ORYGINALNEGO PILOTA ZAKUPIŁEM DO NIEGO BATERYJKI PILOT DZIAŁA JAK GO ZAŁĄCZĘ TO ZAPALA MI SIĘ ŚWIATEŁKO W AUCIE OD ŚWIATEŁ AWARYJNYCH NA 5 SEKUND I GAŚNIE CZY OZNACZA TO JAKĄŚ AWARIĘ JAK SIĘ URUCHAMIA Z PILOTA SŁYSZAŁEM ZE SIĘ ZAŁĄCZA I GRZEJE NAJPIERW SILNIK A PÓŹNIEJ KLIMA SIĘ WŁĄCZA NA 20 STOPNI I GRZEJE ŚRODEK AUTKA COŚ SŁYSZAŁEM O PROGRAMOWANIU PILOTA ALE NIE MAM POJĘCIA JAK PROSZĘ O POMOC Z GÓRY DZIĘKI. POZDRAWIAM. proszę nie używać caps-a
kamilradosc Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 to ja dołącze się do pytania kolegi. czy prawdą jest ze oryginalne webasto uruchomi sie tylko wtedy gdy temperatura spadnie poniżej 0 stopni ?
taktuś Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 czy prawdą jest ze oryginalne webasto uruchomi sie tylko wtedy gdy temperatura spadnie poniżej 0 stopni ? istotą webasto w autach osobowych jest dostarczenie komfortu ciepła, jeden marźnie przy temp. 0 stopni, drugi przy +4, sprawne webasto można uruchomić także w lato, bo webasto to nic innego jak podgrzewacz płynu chłodniczego, ciepło powstałe w wyniku spalania paliwa w komorze spalania webasto bezpośrednio ogrzewa płyn chłodniczy. Inną sprawą jest programator webasto. Np. nastawiam uruchomienie webasto na godz. 3.50, bo wiem, że o 4.00 będę już siedział w aucie i będzie cieplutko... . Programator czasowy to podstawa, są też czujniki temperatury - po uzyskanej temperaturze webasto samo się wyłącza.
jacekm Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 bo webasto to nic innego jak podgrzewacz płynu chłodniczego, Nie do końca Piszesz o wersji "mokrej". Jest jeszcze "suche". Ta wersja nie grzeje płynu. Kwestia o co komu chodzi. Czy o szybkie ciepło w aucie czy o podgrzanie silnika i troszkę dłuższe oczekiwanie na ciepło w aucie
kamilradosc Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 Panowie dzieki za odpowiedz. U mnie problem z webasto wyglada następująco : po wcisnieciu przycisku " podgrzewanie " na pilocie miga mi dioda , natomiast ze strony samochodu zero reakcji ( awaryjne i komp. pokładowy nic nie pokazuja). Natomiast jak ustawie "AUX HEATING" czyli to o co nam chodzi :)na daną godzinę to do tego momentu na zegarach mam informacje graficzna o ogrzewaniu i wentylacji. Niestety po przekroczeniu danej godziny brak info na klimatronikach o jakimkolwiek dzialaniu tego bajeru. Od czego zacząć szukania przyczyny takiego zachowania? pozdrawiam
jacek0311 Opublikowano 30 Października 2009 Autor Opublikowano 30 Października 2009 Witam U mnie problem wygląda następująco mam tylko pilota pilot działa baterie nowe. Z Vag-a wyskakuje błąd 1317 brak komunikacji z klimatronikiem mimo wykasowania błąd powraca. Klimatronik działa prawidłowo tylko webasto nie startuje. Moze ktoś wie jak rozwiązać ten problem. Pozdro
kamilradosc Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 naprawione przeskanowanie samochodu Vagiem pomogło miałem następujące błędy : Control Module Part Number: 8E0 265 105 A Component and/or Version: Standheizung Diesel 0110 Software Coding: 00011 Work Shop Code: WSC 65535 3 Faults Found: 01407 - Flame Extinguished 35-00 - - 01406 - No Flame 35-00 - - 01409 - Repeated Flame-Out 35-10 - - - Intermittent błędy wykasowane i wszystko chodzi jak trzeba. zastanawia mnie tylko co mogło spowodować pojawienie sie tych błędów...
jacek0311 Opublikowano 11 Listopada 2009 Autor Opublikowano 11 Listopada 2009 klimatronik wymieniłem i jest ta sama przyczyna moze to nie jest błąd klimatronika. błąd 1317 błąd tablicy przyrządów moze to jest coś w liczniku. Pomóżcie proszę.
MicKiewicz Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 Witam, Wcześniej mi działało oryginalne Webasto (A4 1.9TDI z 2004 roku), jednak teraz po uruchomieniu zaczyna się załączać (słychać chwilkę), miga na komputerze przez chwilę (ok. 10-20 sekund) po czy koniec - nie uruchamia się. Jakie mogą być przyczyny i jak je usunąć? Czy może to być zapowietrzenie się i paliwo nie dociera (wyłącza się dla bezpieczeństwa)? Jeśli tak to jak to sprawdzić i naprawić? Dzięki za wszelką pomoc... pozdrawiam, Maciek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się