Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Licznik Jager - złe wskazania poziomu paliwa


wiciux6

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Przeczytałem chyba już wszystkie wątki zawierające podobny problem do mojego oraz ich rozwiązania. Mianowicie - standardowo źle pokazuje poziom palia, czyli vag pokazjue 10 litrów a wskazówka jest na połowie. Po wyłączeniu zapłonu opada do czerwonej kreski, a dalej jak spadnie napicie z licznika i wszystkie podświetlenia zgasną. Robiłem już chyba wszystkie opce, czyli czyszczenie pływaka(mikrostyki) i pomiar, wyjęcie licznika i sprawdzenie wtyków, test licznika, adaptacja i nic :wallbash:

Moje pytanie czy wie ktoś jak w tym "pięknym" liczniku wyciąga cie wkazówki aby je przestawić w pożądane miejsce. Nie wiem czy one są wklejane, czy wciskane i jaki jest na nie sposób bo jestem w tym zielony.

Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że dużo osób ma ten sam problem. Ja też to przerabiałem (albo jeszcze będę przerabiał). Po teście wskaźników, wskazówka paliwa była wychylona o 1/4 baku na plus. Też opadała nie tak jak trzeba po wyłączeniu zapłonu. Wskazówka jest wciskana. Po prostu rozkręcasz licznik, podważasz ją z każdej strony o ciągniesz do góry, Robisz test wskazówek i ustawiasz ją jak pownna być czyli na połowie baka. Ja u siebie ta zrobiłem i na razie obserwuję co będzie dalej. Mam do Ciebie pytanie - jak vagiem sprawdzić poziom paliwa (po kolei jak się tam wchodzi w vagu)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłe podobnie jak kolega "manqm". Wciągnołem wskazówkę (jest wciskana) - auto test - i wpięcie do pionu. Jak narazie jest git :good:

Poziom paliwa sprawdzamy w następujący sposób:

Instruments 17 - MeasBlocks 08 - Group 2 i GO. Na pozycji 2 Tank Cont. jest poziom paliwa w baku

eLNXA.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach