Skocz do zawartości

manqm

Pasjonat
  • Postów

    108
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O manqm

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    podlaskie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AJM
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia manqm

0

Reputacja

  1. U mnie też powodem braku mocy był ten zaworek zwrotny chłodnicy cieczy o którym pisze janekkozak1. Wężyk i zaworek został zaślepiony i moc wróciła. Nie ma potrzeby wymiany/regeneracji tego zaworu bo jest on zbędny, potem już audi nie wstawiało tego zaworka.
  2. Panowie, dziękuję za odpowiedzi. Przeczyściłem styki na pompkach i błędu na vagu już nie pokazuje (17678) ale objawy drżenia przy dodawaniu gazu nadal są. W bloku 023 bipy na 4cyl. nadal wahają się w granicach ok. 65. Nie wymieniłem uszczelek bo nie mogłem odkręcić tego bloczku, który trzyma PD, podejrzewam, że to też nie pomoże, ale jeszcze spróbuję. Teraz 3 pytanka: 1. Jaki jest tam potrzebny konkretnie klucz (rozmiar, typ) bo śruba jest to taka gwiazdka chyba z dwunastoma nacięciami (coś jak torx, ale torx ma mniej nacięć), 2. Jaki konkretny symbol pompki idzie do mojego modelu - 1,9tdi, 115KM, rocznik 2001 - wyczytałem, że jak się wstawi inny symbol to konieczna będzie zmiana mapy w kompie 3. Czy warto regenerować PD czy szukać używki (nówka w ASO-2600zł) ---------- Post dopisany 05-12-2013 at 09:08 ---------- Poprzedni post napisany 17-11-2013 at 11:11 ---------- Panowie. Dziękuję za Waszą pomoc. Wymieniłem tą jedną pompkę (kupiłem używkę z passata), dałem nowe uszczelki i problem rozwiązany. Dzięki
  3. Dzięki za info. Zrobię jeszcze logi dynamiczne i wrzucę tu. Jak już zdejmę pokrywę zaworów i posprawdzam połączenia PD to czy podczas skręcania pokrywy potrzebna będzie nowa uszczelka pod pokrywę oraz jakiś środek uszczelniający (np.silikon), czy wystarczy sama uszczelka? ---------- Post dopisany 15-11-2013 at 19:34 ---------- Poprzedni post napisany 12-11-2013 at 21:43 ---------- Witam ponownie. Poniżej logi dynamiczne bloku 023 Co o tym myślicie, czy przeczyszczenie kostki coś da, czy już PD do wymiany? [TABLE=width: 336] Group A: '023 [/TD] (no units) (no units) (no units) (no units) TIME STAMP [TD] 0.01 17.0 50.0 30.0 104.0 0.40 11.0 50.0 23.0 94.0 0.78 13.0 45.0 14.0 93.0 1.19 12.0 39.0 6.0 93.0 1.58 9.0 47.0 6.0 101.0 1.98 20.0 55.0 5.0 106.0 2.38 24.0 51.0 4.0 104.0 2.78 21.0 51.0 13.0 103.0 3.18 32.0 53.0 28.0 109.0 3.58 33.0 58.0 39.0 111.0 3.98 34.0 64.0 33.0 116.0 4.38 33.0 63.0 43.0 118.0 4.77 35.0 65.0 44.0 115.0 5.17 32.0 68.0 41.0 110.0 5.57 37.0 66.0 33.0 115.0 5.97 35.0 60.0 25.0 109.0 6.37 33.0 59.0 18.0 102.0 6.75 30.0 55.0 16.0 101.0 7.15 27.0 52.0 12.0 88.0 7.53 16.0 39.0 4.0 83.0 7.93 25.0 44.0 -2.0 87.0 8.33 17.0 41.0 1.0 89.0 8.74 18.0 40.0 0.0 85.0 9.13 19.0 38.0 -1.0 83.0 9.52 3.0 42.0 1.0 80.0 9.92 2.0 39.0 -2.0 81.0 10.32 10.0 37.0 4.0 89.0 10.72 18.0 34.0 6.0 82.0 11.12 21.0 34.0 2.0 86.0 11.52 22.0 29.0 2.0 87.0 11.92 27.0 24.0 1.0 88.0 12.32 20.0 22.0 4.0 92.0 12.73 12.0 38.0 16.0 91.0 13.13 8.0 44.0 17.0 87.0 13.52 12.0 45.0 15.0 91.0 13.92 21.0 51.0 18.0 90.0 14.32 14.0 50.0 14.0 89.0 14.72 15.0 47.0 7.0 84.0 15.12 17.0 38.0 1.0 78.0 15.50 8.0 32.0 4.0 82.0 15.90 4.0 31.0 4.0 74.0 16.30 1.0 23.0 1.0 71.0 16.70 -3.0 26.0 -5.0 68.0 17.10 -8.0 24.0 -6.0 68.0 [/TABLE]
  4. manqm

    uszczelka pokrywy zaworów

    Dzięki za info. Kupiłem w inter carsie za 55zł jakąś niemiecką, w ASO samej uszczelki nie sprzedają, tylko razem z deklem za 650zł
  5. manqm

    uszczelka pokrywy zaworów

    Witam. Czy po zdjęciu pokrywy zaworów (1.9tdi ajm) do ponownego skręcenia będzie potrzebna nowa uszczelka i jakiś środek uszczelniający (np.silikon), czy wystarczy sama nowa uszczelka? Czy jeśli stara nie będzie sfatygowana to zakładać starą? Jakie firmy polecacie - ori czy zamiennik? Pozdrawiam
  6. Ok. Dziękuję za odpowiedź. Czytałem na innych forach, że to może być też wina złego łączenia elektrycznego na złączkach do pompowtrysku i gdzieś jeszcze w okolicy bloku silnika gdzie jest złącze - może warto spróbować to przeczyścić itd.? Bo akurat taki błąd pokazało na vagu (17678 - Pump-Jet Valve: Cylinder 4 (N243): Regulation Range Exceeded) Czy brak takiego połączenia na pompowtr. 4 może pokazywać na vagu w bloku 023 takie wysokie wartości/bipy? Jeśli to nie pomoże to: 1. może pomocny byłby jakiś środek czyszczący (wina przytkanego pompowtrysku-ale chyba nie ma się co łudzić) - jaki środek polecacie? 2. czy wymienić tylko ten 4 pompowtrysk czy wszystkie (bo widać po logach że chyba i drugi już nie domaga)? 3. czwarty pompowtrysk to ten co jest najbliżej przegrody silnika? 4. czy wstawiać takie same jak były czy może coś innego - jak się wstawi coś innego to czy potrzebna jest zmiana mapy komputera?
  7. Witam. Vag pokazał następujący błąd: 17678 - Pump-Jet Valve: Cylinder 4 (N243): Regulation Range Exceeded P1270 - 35-10 - - - Intermittent Zrobiłem logi na 013 - mieszczą się w normie, 018 - wszystko na 0, Natomiast w grupie 023 wyszło tak: [TABLE=width: 72] [TD=width: 72][TABLE=width: 313] Group A: '023 [/TD] (no units) (no units) (no units) (no units) TIME STAMP 0.00 -5.0 38.0 -4.0 61.0 0.40 -5.0 40.0 -2.0 64.0 0.80 -5.0 40.0 -2.0 61.0 1.20 -8.0 39.0 -3.0 61.0 1.60 -6.0 38.0 -2.0 63.0 2.00 -4.0 39.0 0.0 65.0 2.40 -4.0 42.0 0.0 66.0 2.80 -4.0 40.0 -2.0 63.0 3.20 -3.0 40.0 -2.0 63.0 3.60 -5.0 39.0 -1.0 64.0 4.00 -6.0 42.0 -2.0 63.0 4.38 -3.0 41.0 -1.0 62.0 4.78 -1.0 39.0 -2.0 62.0 5.18 -1.0 41.0 -4.0 64.0 5.57 -5.0 42.0 -4.0 64.0 5.97 -3.0 41.0 -3.0 66.0 6.37 -3.0 38.0 -3.0 67.0 6.75 -6.0 38.0 -3.0 67.0 7.15 -4.0 39.0 0.0 67.0 7.55 -3.0 38.0 -2.0 64.0 7.95 -4.0 41.0 0.0 66.0 8.35 -5.0 39.0 -1.0 67.0 8.73 -5.0 40.0 -3.0 67.0 9.13 -6.0 43.0 -3.0 63.0 9.53 -6.0 42.0 -3.0 63.0 9.93 -7.0 38.0 -3.0 62.0 10.33 -6.0 38.0 -3.0 66.0 10.73 -5.0 37.0 -4.0 62.0 11.12 -3.0 36.0 -5.0 59.0 11.52 -2.0 33.0 -2.0 60.0 11.90 -4.0 36.0 1.0 64.0 12.30 -3.0 35.0 -1.0 62.0 12.70 -7.0 35.0 -4.0 62.0 13.09 -8.0 33.0 -5.0 60.0 13.49 -4.0 36.0 -3.0 63.0 13.88 -4.0 31.0 -5.0 62.0 14.27 -5.0 34.0 -2.0 61.0 14.67 -6.0 33.0 -2.0 58.0 15.05 -9.0 34.0 -4.0 58.0 15.45 -8.0 36.0 -4.0 59.0 15.85 -7.0 35.0 -5.0 60.0 16.24 -6.0 36.0 -5.0 61.0 16.64 -6.0 37.0 -4.0 61.0 17.04 -8.0 39.0 -7.0 62.0 17.44 -5.0 37.0 -4.0 66.0 17.85 -8.0 37.0 -3.0 66.0 18.25 -8.0 36.0 -5.0 64.0 18.65 -3.0 35.0 -2.0 61.0 [/TABLE] [/TABLE] Objawy są takie, że wciskając gaz w przedziale od ok 1700 do 3000 obr/min strasznie trzęsie (występują drgania na kierownicy, drążku od biegów, ogólnie trzęsie całą budą). Jest to wyczuwalne na 2,3,4 i 5 biegu. Puszczając gaz drżenie znika. Również, jeśli delikatnie wciskam gaz to drżenie nie występuje w żadnym zakresie obrotów. Auto normalnie przyspiesza tylko wolniej. odpala normalnie na zimnym i ciepłym, nie dymi na biało. Wykluczam: -poduszki silnika i skrzyni (manualna) - nie telepie jak zapalam i gaszę silnik - wyglądają ok -nie wiem jak z dwumasem (ale robiąc test tzn. wbijam 5 bieg przy ok.60 km/h i daję gazu - nic nie telepie), nie słychać nic, żadnych stuków, szumów itd. -plecionka ok -turbo ok -przeguby zewnętrzne ok. - przegub wewnętrzne - z lewej strony wyczuwam niewielki (ok.2 mm) luz poprzeczny. Czy macie jakieś pomysły co jest powodem tych drgań - czy może to być jednak przegub wew. czy może pompowtryskiwacz na 4 cylindrze kończy się bo bipy są na poziomie ok. + 60? Proszę o podpowiedzi. Pozdrawiam Dodam, że logi robiłem na ciepłym silniku - drgania występują na zimnym i na ciepłym.
  8. a nie będzie to zbiornik od spryskiwaczy?
  9. Może ktoś udzielić info jak wyjąć tą listwę nad tablicami w avancie po lifcie, czy trzeba zrywać tapicerkę klapy, czy jakiś inny sposób? Jeśli trzeba zdejmować tapicerkę proszę o wskazówki, wyczytałem, że w wersji po 2 lifcie jest inaczej niż w modelach przedliftowych
  10. manqm

    [All B5] Dolne listwy drzwi

    pewnie jeszcze zarabiają na przesyłce i to samo wyjdzie albo nawet drożej...
  11. manqm

    Kosz

    necroposting...
  12. Może byś potencjometr w baku, silniczek w zegarach albo procek...jak naprawisz napisz co i jak.
  13. mała korekta - zaciągnięty hamulec ręczny nie wyświetla na fisie tylko jest odrębna kontrolka
  14. Większość poleca Motul SPECIFIC 505.01-505 5W-40, też ostatnio taki zalałem, wcześniej był Castrol edge 5w40.Żadnej różnicy nie odczułem. Ważne aby do pompowtrysków był z normą 505.01
×
×
  • Dodaj nową pozycję...