darkopolo Opublikowano 20 Października 2009 Opublikowano 20 Października 2009 Witam! Od kilku dni mam mały problem.Mianowicie rano gdy odpalam auto(temperatura na dworzu ok.-4 stopnie)obroty wchodzą na około 1200 obr/m i falując spadają do 861 obr/m.Po kilku minutach jest OK czyli stała wartość 861 obr/m.Słychać też jakieś dziwne stuki w silniku. Po podłączeniu VAG-a wyskoczył mi błąd:527-"Czujnik temp.w przewodzie dolotowym-G72 przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY". Czy ten błąd może być przyczyną takich zachowań?Dodam,że mam trochę niski statyczny kąt wtrysku 27-41(w weekend będe ustawiał). Panowie i panie jakieś sugestie?
piotr20997 Opublikowano 20 Października 2009 Opublikowano 20 Października 2009 Witam! Od kilku dni mam mały problem.Mianowicie rano gdy odpalam auto(temperatura na dworzu ok.-4 stopnie)obroty wchodzą na około 1200 obr/m i falując spadają do 861 obr/m.Po kilku minutach jest OK czyli stała wartość 861 obr/m.Słychać też jakieś dziwne stuki w silniku. Po podłączeniu VAG-a wyskoczył mi błąd:527-"Czujnik temp.w przewodzie dolotowym-G72 przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY". Czy ten błąd może być przyczyną takich zachowań?Dodam,że mam trochę niski statyczny kąt wtrysku 27-41(w weekend będe ustawiał). Panowie i panie jakieś sugestie? Też taki miałem błąd: VAG-COM Version: Release 311.2-N 1 Fault Found: 00527 - Intake Manifold Temperature Sensor (G72) 30-00 - Open or Short to B+ Rano przez około minutę silnik pracował na większych obrotach... Dziś postanowiłem sprawdzić ten czujnik (G72). Po wymontowaniu okazało się że jest dosyć mocno zabrudzony olejem. Wyczyściłem go, i jutro rano zobaczę czy to coś pomogło.
darkopolo Opublikowano 21 Października 2009 Autor Opublikowano 21 Października 2009 Ok kolego jak będziesz coś wiedział daj znać.
wojtek26 Opublikowano 21 Października 2009 Opublikowano 21 Października 2009 Ten czujnik nie ma wpływu na obroty na zimnym silniku, jak miałem TDI to przy odpietym czujniku nie było żadnej róznicy w obrotach zimnego silnika. Falowanie obrotów moze byc spowodowane złym kontem wtrysku, zabrudzonym nastawnikiem ( wtedy byłyby i inne objawy) oraz spaloną np. 1 swieca żarową.
darkopolo Opublikowano 21 Października 2009 Autor Opublikowano 21 Października 2009 Ten czujnik nie ma wpływu na obroty na zimnym silniku, jak miałem TDI to przy odpietym czujniku nie było żadnej róznicy w obrotach zimnego silnika. Falowanie obrotów moze byc spowodowane złym kontem wtrysku, zabrudzonym nastawnikiem ( wtedy byłyby i inne objawy) oraz spaloną np. 1 swieca żarową. Ok tylko na VAG-u nie ma żadnych innych błędów oprucz błędu 527.Auto nie ma innych niepokojących objawów.W sobotę będe ustawiał kąt wtrysku zobaczę czy ma to jakieś znaczeni na mój przypadek.
piotr20997 Opublikowano 21 Października 2009 Opublikowano 21 Października 2009 Ten czujnik nie ma wpływu na obroty na zimnym silniku Tak jak już wcześniej wspominałem, wyczyściłem ten czujnik bo był brudny z oleju, i o dziwo dziś rano nie było falowania Nie mam pojęcia czy to falowanie było powodowane przez nieprawidłową pracę tego czujnika???
darkopolo Opublikowano 21 Października 2009 Autor Opublikowano 21 Października 2009 Ten czujnik nie ma wpływu na obroty na zimnym silniku Tak jak już wcześniej wspominałem, wyczyściłem ten czujnik bo był brudny z oleju, i o dziwo dziś rano nie było falowania Nie mam pojęcia czy to falowanie było powodowane przez nieprawidłową pracę tego czujnika??? A sprawdzałes na VAG-u czy jest ten błąd 527?
piotr20997 Opublikowano 21 Października 2009 Opublikowano 21 Października 2009 W sobotę podjadę do kolegi, podłącze Vag-a i się wtedy okaże czy jest ten błąd.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się