Eyesmon Opublikowano 26 Października 2009 Opublikowano 26 Października 2009 Hej chłopaki (i dziewczyny) Mam taką kwestię techniczną. Otóż muszę wymienić zaworek N75 w moim AVG (po regeneracji turbiny i odcięciu kata + EGR tylko to mi jeszcze szwankuje więc w końcu muszę podmienić) i teraz pojawia się problem - CENA NA ALLEGRO! Otóż do mojego AVG kosztuje jakieś 350 - 400 zł - powinien być o nr seryjnym: 1h0906627. Owszem są po 120-150 ale rzekomo nie pasują do mojego modelu - i tu właśnie prośba do kogoś kto się zna - można wsadzić inny który jest pod A4 ale nie ma takiego samego nr seryjnego? Jeśli nie to może jakaś podpowiedź gdzie kupić to badziewie w rozsądnych pieniądzach? Pozdrawiam
Kowi87 Opublikowano 26 Października 2009 Opublikowano 26 Października 2009 Było gdzieś w wątku opisane mniej wiecej o tym, róznią sie bodajże jedynie wtyczką(jedna okrągła, druga kwadratowa)
Piotrek98igo Opublikowano 26 Października 2009 Opublikowano 26 Października 2009 kup wtyczke w aso za 5zl chyba i bedzie git
Eyesmon Opublikowano 26 Października 2009 Autor Opublikowano 26 Października 2009 Hej, A po podmiance nie bedzie problemu? Bo w ASO mi wmawiaja ze tych N75 nie mozna podmieniac - musi byc taki jaki jest konkretnie pod moj silnik. Wg nich gdyby one byly takie same to by nie bylo takich roznic cenowych (rozpietosc 200 - 450 przy takim samym wygladzie) co dla mnie jest argumentem. No bo niby czemu takie roznice w cenie skoro to niby to samo? Jak to jest? Niech sie jakis ekspert wypowie
seba1-2 Opublikowano 26 Października 2009 Opublikowano 26 Października 2009 wszystko bedzie ok ja tak mam i jest git
ksiadz99 Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 ale ale.. mylicie zawory bo 1h0906627 to zawor z czarna glowka i nie jest to N75 tylko N18 natomiast 1h0906627A to N75 i ma glowke białą ! sa to rozne zawory podajace inne wartosci, chociaz ja np. dowiedzialem sie 3 tygodnie temu ze przez rok jezdzilem na dwoch N18.. http://www.allegro.pl/item787345626_zawor_regulacji_turbo_n75_tdi_vw_pierburg.html ten jest dedykowany do twojego auta natomiast mozesz kupic ten: http://www.allegro.pl/item788782290_zawor_cisnienia_doladowania_n75_recylkulacji_no.html czyli 1J0906627A lub ten http://www.allegro.pl/item785658366_zawor_regulacji_turbo_n75_tdi_vw_pierburg.html ktory jest PODOBNO nastepca wycofanego z produkcji 1J0906627A pierwszy zawor wchodzi bez zadnego kombinowania, natomiast dwa nastepne sa o polowe tansze ale maja inna wtyczke. Wystarczy rozlozyc wtyczke, wsadzic ja w zawor i zabezpieczyc przed wypadnieciem. Wszystkie trzy podaja takie same wartosci i mozna je stosowac zamiennie. Wybor nalezy do ciebie, ja wybralem bramke nr dwa czyli 1J0906627A i jestem zadowolony.[br]Dopisany: 27 Październik 2009, 01:45_________________________________________________aha i wez mi pokaz na allegro zawor 1h0906627 za 350-400 zl bo ja nie wiem skad wziales ta cene
Eyesmon Opublikowano 27 Października 2009 Autor Opublikowano 27 Października 2009 Ksiadz - gdzies na allegro znalazlem powyzej 300 a w sklepie po dobrych rabatach byl po 390 wiec dlatego napisalem 300-400 Tak czy owak - dzieki. Kupie ten za 120 + przerobie wtyczke. Ale ciekawy jestem czemu taka roznica cenowa jesli tylko o wtyk chodzi?? Wie ktos?
ksiadz99 Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 tak juz jest.. a dlaczego przeplywomierz pierburga jest 3 razy drozszy od boscha, ktory jest mniej awaryjny i na rzecz ktorego VW zrezygnowalo z pierburga? tego nie przewidzisz, mozliwe ze tych z kwadratowa wtyczka jest juz niewiele w zapasie i jezeli ktos chce miec oryginal to musi doplacic
Eyesmon Opublikowano 27 Października 2009 Autor Opublikowano 27 Października 2009 Jeszcze jedna ciekawa rzecz - slyszalem opinie ze mozna zamieniac tez zaworki n75 z n18 (czyli ten od turbo z tym od egr - biala glowka i czarna). Ja akurat EGR mam odciety wiec w sumie mi ten czarny n18 nie jest chyba potrzebny? Jesli tak jest to moge go podmienic z N75 i wtedy nie miec zadnych kosztow? czy bedzie problem? Wybaczcie ze tak draze ale to juz teraz ciekawosc bo tyle roznych opinii sie nie spodziewalem na temat glupiego zaworka i tak draze zeby temat wyczerpac
ksiadz99 Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 ale ale.. mylicie zawory bo 1h0906627 to zawor z czarna glowka i nie jest to N75 tylko N18 natomiast 1h0906627A to N75 i ma glowke białą ! sa to rozne zawory podajace inne wartosci czytamy czytamy... _____ a na marginesie mowiac to odcinajac EGR zrzekłeś sie szybszego nagrzewania silnika dzieki spalinom na rzecz 1-2 KM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się