Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Garrett gt1749vc


SoMeS

Rekomendowane odpowiedzi

turbo BRD pasuje prawie P&P do AFN jedyne co trzeba zrobić to zaślepić śrubą dziurę w części gorącej oraz jakoś przerobić wąż (ten w kształcie litery S) bo ujście części zimnej jest większe niż w turbinie AFN.Może jakoś ten wąż rozciągnąć na gorąco , wcisnąć na siłę lub dorobić jakąś przejściówkę.Można spróbować zaadoptować waż turbo-ic od AWX jest większy może wejdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam FMIC i tam też mam szerzej więc myślę że nie bedzie problemu - ewentualnie przerobię lekko :good:

a jak z tą nazwą?

i nie ma tam dpf'u czasem? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w takim razie co to za dmuchawka? :cool1:

wiem że pasuje do furmanek grupy VW do 2.0tdi

widziałem takie 3 do kupienia :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łatwiej kupić(dobra, nie jakaś chińską podróbkę) od A4 BRD i zostaje do przerobienia jedynie wąż na szybko złączkę. Albo 18/20. Chodź wiadomo jak trafić na dobra Hybrydke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak się bawić to się bawić, powalcz trochę z brd :wink4: jeśli celujesz w jakieś 170km to turbo z awx będzie miało sporo roboty przy takiej mocy, a dla brd to chleb powszedni. chyba gdzieś widziałem (nie potwierdzone) że da radę zrobić taki myk: silnik afn/avg+turbo brd+wąż z awx (mowa o wężu między przepływką a częścią zimna turbo). jak wszystko dobrze pójdzie to w przyszłym roku moje padło dostanie taki zestaw :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbinę jaka by nie była będę kupował nową więc nie obawiam się o nią :good:

przy BRD jednak trochę rzeźby jest a awx to plug&play tym bardziej że razem z tym kolektorem by od razu powędrował :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stara szkoła mówi: większe turbo=lepsze turbo :decayed: :decayed:

a jaką konfigurację planujesz? turbo awx+kolektor ssący awx+0.216+fmic+program? ile masz zamiar kunia wyciągnąć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maciejski w sumie to na to nie wpadłem :mysli::polew:

co do konfiguracji to tak dokładniej rzecz ujmując to:

-0.216 jest

-fmic jest

-brak kata i usunięty egr jest

-będzie turbo z kolektorem i na tym koniec prócz oczywiście korekty softu

planuje uzyskać około 170kunia z płaskim momentem (skrzynia) lub na ile tam pompka pozwoli :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...