SoMeS 2 Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 Czy turbinka z tematu to "BRD" ? Jeżeli tak to dużo trudności jest w niej z montażem do AFN'a? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xander_88 0 Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 Do AJM'a podchodzi P&P ... nawet waz jest na opaske a nie szybkozlaczke ... wiec powinno byc to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniusiek28 9 Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 turbo BRD pasuje prawie P&P do AFN jedyne co trzeba zrobić to zaślepić śrubą dziurę w części gorącej oraz jakoś przerobić wąż (ten w kształcie litery S) bo ujście części zimnej jest większe niż w turbinie AFN.Może jakoś ten wąż rozciągnąć na gorąco , wcisnąć na siłę lub dorobić jakąś przejściówkę.Można spróbować zaadoptować waż turbo-ic od AWX jest większy może wejdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 27 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 ja mam FMIC i tam też mam szerzej więc myślę że nie bedzie problemu - ewentualnie przerobię lekko a jak z tą nazwą? i nie ma tam dpf'u czasem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 zla nazwa no brd jest robione przez KKK ma swoj nr... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 27 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 w takim razie co to za dmuchawka? wiem że pasuje do furmanek grupy VW do 2.0tdi widziałem takie 3 do kupienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 do poprzecznego silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 28 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 golfy itd...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 golfy itd...? no A3 ,golfy itdjak dobrze pamietam to ona chyba jest z koletorem razem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 28 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 tak jest razem z takim małym kolektorem czyli nie spasuje to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 tak jest razem z takim małym kolektorem czyli nie spasuje to? nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łaszczu 0 Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Łatwiej kupić(dobra, nie jakaś chińską podróbkę) od A4 BRD i zostaje do przerobienia jedynie wąż na szybko złączkę. Albo 18/20. Chodź wiadomo jak trafić na dobra Hybrydke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 28 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 chyba w takim razie zostanę przy dmuchawce z AWX'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał 1 Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 jak się bawić to się bawić, powalcz trochę z brd jeśli celujesz w jakieś 170km to turbo z awx będzie miało sporo roboty przy takiej mocy, a dla brd to chleb powszedni. chyba gdzieś widziałem (nie potwierdzone) że da radę zrobić taki myk: silnik afn/avg+turbo brd+wąż z awx (mowa o wężu między przepływką a częścią zimna turbo). jak wszystko dobrze pójdzie to w przyszłym roku moje padło dostanie taki zestaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 30 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 turbinę jaka by nie była będę kupował nową więc nie obawiam się o nią przy BRD jednak trochę rzeźby jest a awx to plug&play tym bardziej że razem z tym kolektorem by od razu powędrował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejski 1 Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 jesli awx to p'n'p to brd automatycznie tez, przeciez do awx/avf wchodzi brd p'n'p. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał 1 Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 stara szkoła mówi: większe turbo=lepsze turbo :decayed: a jaką konfigurację planujesz? turbo awx+kolektor ssący awx+0.216+fmic+program? ile masz zamiar kunia wyciągnąć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 30 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 maciejski w sumie to na to nie wpadłem co do konfiguracji to tak dokładniej rzecz ujmując to: -0.216 jest -fmic jest -brak kata i usunięty egr jest -będzie turbo z kolektorem i na tym koniec prócz oczywiście korekty softu planuje uzyskać około 170kunia z płaskim momentem (skrzynia) lub na ile tam pompka pozwoli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał 1 Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 będzie turbo z kolektorem wydechowym? przecie, z tego co wiem, kolektor wydechowy pasuje do turbo awx/brd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 30 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 kolektorem ssącym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się