piterh Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 Od pewnego czasu podczas jazdy moim autem ( A4 2000r silnik 1.8T AJL ) zauważyłem dziwne zachowanie się silnika tzn. podczas ruszania bieg I osiąga wysokie obroty 3K-4K i podczas zmiany na bieg II bardzo powoli opadają a przy zmianie na bIII w zależności jak depne tez dosc długo się utrzymuja wysokie obroty. Co dziwnego to też nie moge utrzymać stałych obrotów podczas postoju w przedziale 1,5K do 3K tzn naciskając pedał gazu w zakresie do 1,5K mogę utrzymać pracę silnika na np. 1,2k a powyżej 1,5k rosną obroty samoczynnie nie mam pojęcia dlaczego tak się dzieje. Dodatkowo silnik stracił moc jak by jeżdził na trybie awaryjnym i zaczął palić 13l/100 nie ważne jak jeżdzę i gdzie trasa czy miasto. Aha i jeszcze co zauważyłem to że ma czasem zrywy mocy jakby szarpania podczas dodawania gazu podczas jazdy. Sterowanie było sprawdzone Vagiem lecz poza jednym błędem 17573 P1165 Bank1, Long Term Fuel Trim, Range 1 Rich Limit Exceeded który najprawdopodobniej powstał po wymianie filtra paliwa poczym został skasowany i do teraz nic nie wykazuje. Proszę o wszelkie sugestje czego mam szukać lub co sprawdzić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się