edi_nt Opublikowano 7 Listopada 2009 Autor Opublikowano 7 Listopada 2009 kurde nie moge sobie z tym poradzić. Posprawdzałem w miare możliwości węże, wymieniłem dwa podejrzane i dalej to samo:/ Była też zdjęta odma, ale wpiąłem i żadnej poprawy. W zasadzie auto jeździ bez zastrzeżeń, jakby ktoś wsiadł to by nie wiedział że coś nie teges. Żadnych błędów, przyspiesza normalnie. Zastanawia mnie jeszcze jeden wąż, ale wygląda że ori tak jest zrobiony więc nie powinno przez niego nic uciekać: Zrobiłem jeszcze raz logi grup 020 021 032 czy to auto nie posiada jakiegoś czujnika żeby pokazał że zapłon jest za wczesny i żeby błąd wywaliło?? Co oznaczają poszczególne kolumny w bloku 032?? tam są podane wartości jakie powinny być a jakie są w rzeczywistości??
mateogda Opublikowano 7 Listopada 2009 Opublikowano 7 Listopada 2009 czy to auto nie posiada jakiegoś czujnika żeby pokazał że zapłon jest za wczesny Posiada, dlatego wprowadza korekty. Może auto jest po czipie?, ma zmodyfikowane mapy zapłonu... Co oznaczają poszczególne kolumny w bloku 032?? http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/
edi_nt Opublikowano 7 Listopada 2009 Autor Opublikowano 7 Listopada 2009 Hmm, auto jest ze Szwajcarii, ale w żadnych dokumentach nie mogę znaleść informacji co do mocy...Więc nie wiem czy jest po chipie czy nie. Wydaje mi się że raczej nie ma chipa. Możliwe żeby ktoś specjalnie tak mapy zmodyfikował żeby tak cofało zapłon?? i nie wydaje Wam się że za późno zaczyna ładować tyle ile zadaje komp. Kurde nie moge uwierzyć że aż tak jest coś źle bo auto normalnie jeździ, to przerywanie jest w zasadzie niewyczuwalne. Jakbym nie zrobił logów to na pewno bym nie wiedział że coś jest nie tak... Zauważyłem dziś też że przy jednej DV był zapocony od oleju dolny duży wąż. W drugiej DV jest sucho.
mateogda Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 Zauważyłem dziś też że przy jednej DV był zapocony od oleju dolny duży wąż. W drugiej DV jest sucho. Może jedno T kończy swój żywot i pluje olejem... z drugiej zaś strony skoro olej wydostał się z rury na zewnątrz świadczy to o nieszczelności w tym miejscu.
edi_nt Opublikowano 9 Listopada 2009 Autor Opublikowano 9 Listopada 2009 no właśnie nie napisałem jeszcze że auto kopci, ale na biało. Nie jest to jakieś straszne kopcenie, Dziś jechałem za VW T5 i kopciła tylko troszkę mniej. Natomiast jak się silnik zagrzeje to kopcenie nie ustaje. (na dodatek dziś mi całe paliwo z baku uciekło, nie wiem czemu, pewnie jakaś rurka poszła:/) Turbo by pewnie padało trochę szybciej. Ja nie świadom tego że tak wyglądają moję zapłony przejechałem tak już pewnie z 5 tys km i nic się w zasadzie złego nie dzieje. Poza tym jak mi mechanik zmieniał sprzęgło to oglądał turba i mówił że w bdb stanie są, że nie ma na nich luzu.[br]Dopisany: 08 Listopad 2009, 19:11:12_________________________________________________Koledzy wymontowałem dziś jeszcze DV, i jak dmucham to dużego otworu od dołu to puszcza powietrze. Czy tak ma być?? Jak dmucham w mały otworek i w ten naprzeciwko małego to nic nie puszcza.
Dev Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 mały otwór jest do wprowadzenia podcisnienia aby otwierało zawór jezeli dmuchasz w większe otwory nie powinno być przepływu taka jest istota tego urządzenia wymien DV-kę na nową albo zapodaj Forge FMCL007P :good: http://allegro.pl/item806242305_zawor_dv_vag_1_8t_forge_shtuning_warto_zobaczyc.html
edi_nt Opublikowano 9 Listopada 2009 Autor Opublikowano 9 Listopada 2009 z drugim jest to samo... puszcza z dużego dolengo otworu do małego. na pewno nie ma tak być?? jak dmucham w obojętnie który to nie ma puszczać nigdzie??
Dev Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 zawór DV ma przepuszczac cisnienie na grubych rurach w momencie podania podcisnienia na mały otwór jezeli ciśnienie przechodzi swobodnie znakiem tego zawór jest na szmelc osobiscie zajezdziłem 2 ori zawory w ciągu 3 miesiecy, w końcu sie wkurw...., kupiłem Forge-a i mam spokój
edi_nt Opublikowano 9 Listopada 2009 Autor Opublikowano 9 Listopada 2009 zawór DV ma przepuszczac cisnienie na grubych rurach w momencie podania podcisnienia na mały otwór jezeli ciśnienie przechodzi swobodnie znakiem tego zawór jest na szmelc osobiscie zajezdziłem 2 ori zawory w ciągu 3 miesiecy, w końcu sie wkurw...., kupiłem Forge-a i mam spokój aha. To w takim razie wygląda na to jakby tam był jakiś zawór jednostronny. Bo przez mała dziurkę dmucham i nie da się, przez dużą na przeciwko małej nie da się, tylko jak dmucham w dużą dolną to powietrze uchodzi małą dziurką, nie duża. Dziwny ten zawór jakiś
Dev Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 nie jest dziwny tylko zepsuty a na mały otworek podaje sie podcisnienie a nie cisnienie poszukaj na forum moze ktos ma foto rozebranego Forge-a jak zobaczysz foto zrozumiesz zasade działania
mateogda Opublikowano 10 Listopada 2009 Opublikowano 10 Listopada 2009 jak zobaczysz foto zrozumiesz zasade działania Albo poprostu wymień bez zrozumienia.
edi_nt Opublikowano 10 Listopada 2009 Autor Opublikowano 10 Listopada 2009 dziś zamawiam, mam nadzieję że to jest powodem:)
mateogda Opublikowano 10 Listopada 2009 Opublikowano 10 Listopada 2009 Strojenia zapłonu może nie koniecznie ale późnego doładowania już tak.
edi_nt Opublikowano 2 Lutego 2010 Autor Opublikowano 2 Lutego 2010 a więc zmieniłem DV. Strojenie zapłonu uspokoiło się. Wygląda następująco: Natomiast nic się nie zmieniło w doładowaniu. Raczej myślałem że dalej się będę męczył z kątem zapłonu, a tu proszę, zapłon ok, natomiast turbo dopiero od 3tys ładuje jak trzeba. [br]Dopisany: 05 Grudzień 2009, 18:49:55_________________________________________________Koledzy znowu zrobiłem logi. Praktycznie auto jeździ bez zarzutu jednak trochę mnie denerwuje że trzęsie delikatnie na jałowym. Takie trzęsienie jakby zapłon wypadał. Ostatnio wypiołem przepływkę i wygląda na to że to ona bałamuci... Nie wiem czy to możliwe bo z logów wynika że mierzy dobrze... grupa 001 002 i 003 grupa 003 020 030 115
sajmon8526 Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 witam DV to czego jest skrót jak moge wiedziec bo nie za bradzo sie orientuje?I jeżeli moge powiedzieć to mam taki sam problem jak kolega.Delikatne skoki obrotów na jałowym.Ale auto śmiga ładnie nie szarpie.Wszystko jest ok jeżeli chodzi o moc i samą jazde.Co by kolega który to robił poradził sprawdzic?z góry dzieki za odpowiedź pozdrawaim
edi_nt Opublikowano 3 Lutego 2010 Autor Opublikowano 3 Lutego 2010 witam DV to czego jest skrót jak moge wiedziec bo nie za bradzo sie orientuje?I jeżeli moge powiedzieć to mam taki sam problem jak kolega.Delikatne skoki obrotów na jałowym.Ale auto śmiga ładnie nie szarpie.Wszystko jest ok jeżeli chodzi o moc i samą jazde.Co by kolega który to robił poradził sprawdzic?z góry dzieki za odpowiedź pozdrawaim w Twoim silniku nie ma turbiny więc DV też nie powinno być...
Dev Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 witam DV to czego jest skrót jak moge wiedziec bo nie za bradzo sie orientuje?I jeżeli moge powiedzieć to mam taki sam problem jak kolega.Delikatne skoki obrotów na jałowym.Ale auto śmiga ładnie nie szarpie.Wszystko jest ok jeżeli chodzi o moc i samą jazde.Co by kolega który to robił poradził sprawdzic?z góry dzieki za odpowiedź pozdrawaim nie masz DV-ki, tylko silniki z turbo mają ten zawór co pokazął VAG ????
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się