CzarnyKebi Opublikowano 14 Listopada 2009 Opublikowano 14 Listopada 2009 Witam. Mam problem a mianowicie gdy jade niunia i zblirzam sie do 120km/h traci moc przyspieszenie tak na ok.5-10s.Przesten okres czasu nie jest mozliwe pojechac szybciej przyspieszyc. Po tych kilku sekundach"przestoju"dopiero sie rozpedza...Jakie tego moga byc przyczyny??Czyzby turbo na wykoniczeniu??Jakies filry sa zapchane?? Dziekuje za ewentualne pomoc
aju Opublikowano 14 Listopada 2009 Opublikowano 14 Listopada 2009 ja mam dość dobrą radę bo inaczej będziemy gdybać i wymienisz pół auta :>
Kolkov Opublikowano 14 Listopada 2009 Opublikowano 14 Listopada 2009 i o to to to.... :gwizdanie: jeszcze możesz rzucić okiem na dolot, czy przypadkiem nie masz jakiejś dziury w łącznikach itp
CzarnyKebi Opublikowano 14 Listopada 2009 Autor Opublikowano 14 Listopada 2009 Gdzie w wawie mozna to zrobic ??Czy na zlocie w arkadi ktos wpada z kompem i zkablem?? Zastanawia mnie ten spadek mocy...nie daje mi to spokoju.
boseron Opublikowano 16 Listopada 2009 Opublikowano 16 Listopada 2009 po logach dymanicznych bedziesz wiedział co go boli
bish - kopt Opublikowano 17 Listopada 2009 Opublikowano 17 Listopada 2009 Miałem identyczny objaw, błąd 575 zbyt duże ciśnienie w kolektorze, logi dynamiczne - turbo nagle przestaje pompować po wcześniejszym przeładowaniu, za chwile wszystko wraca do normy i ponownie przeładowanie (nie było trybu awaryjnego), rozwiązało problem wymianka N75
przemik Opublikowano 17 Listopada 2009 Opublikowano 17 Listopada 2009 Jakbys nikogo nie znalazl odezwij sie na PW - zalogujemy fure... Pzdr
CzarnyKebi Opublikowano 18 Listopada 2009 Autor Opublikowano 18 Listopada 2009 Jakbys nikogo nie znalazl odezwij sie na PW - zalogujemy fure... Pzdr OK dzieki Miałem identyczny objaw, błąd 575 zbyt duże ciśnienie w kolektorze, logi dynamiczne - turbo nagle przestaje pompować po wcześniejszym przeładowaniu, za chwile wszystko wraca do normy i ponownie przeładowanie (nie było trybu awaryjnego), rozwiązało problem wymianka N75 Dokladnie mam podobna sytułacje
daniel manka Opublikowano 19 Listopada 2009 Opublikowano 19 Listopada 2009 Ile kosztuje te N75 i wie ktoś gdzie w Kielcach mają Vag-a, bo zupełnie nie jestem w temacie. Czytałem dużo na forum i podejrzewam że u mnie będzie to samo. Przy dużych obrotach ,zazwyczaj przy wyprzedzaniu pod koniec mi zamula a później nie może się odmulić. Sprawę załatwia ponowne odpalenie mojej turbiny, traktor chodzi jak należy.........
przemik Opublikowano 20 Listopada 2009 Opublikowano 20 Listopada 2009 Ile kosztuje te N75 i wie ktoś gdzie w Kielcach mają Vag-a, bo zupełnie nie jestem w temacie. Czytałem dużo na forum i podejrzewam że u mnie będzie to samo. Przy dużych obrotach ,zazwyczaj przy wyprzedzaniu pod koniec mi zamula a później nie może się odmulić. Sprawę załatwia ponowne odpalenie mojej turbiny, traktor chodzi jak należy......... U Ciebie moze byc klasyka w AFN/AVG - czyli zapieczone kierownice... logowanie dynamiczne VAG iem powinno wyjasnic sprawe Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się