Jump to content

[B5 AKN] Brak przyspieszenia, silnik reaguje na pedał gazu po 5-10 sekundach


CzarnyKebi
 Share

Recommended Posts

Witam.

Mam problem a mianowicie gdy jade niunia i zblirzam sie do 120km/h traci moc przyspieszenie tak na ok.5-10s.Przesten okres czasu nie jest mozliwe pojechac szybciej przyspieszyc. :confused4: Po tych kilku sekundach"przestoju"dopiero sie rozpedza...Jakie tego moga byc przyczyny??Czyzby turbo na wykoniczeniu??Jakies filry sa zapchane??

Dziekuje za ewentualne pomoc :hi:

Link to comment
Share on other sites

ja mam dość dobrą radę

:vaglogi:

bo inaczej będziemy gdybać i wymienisz pół auta :>

Link to comment
Share on other sites

:vaglogi:

i o to to to.... :gwizdanie:

jeszcze możesz rzucić okiem na dolot, czy przypadkiem nie masz jakiejś dziury w łącznikach itp

Link to comment
Share on other sites

po logach dymanicznych bedziesz wiedział co go boli

Link to comment
Share on other sites

Miałem identyczny objaw, błąd 575 zbyt duże ciśnienie w kolektorze, logi dynamiczne - turbo nagle przestaje pompować po wcześniejszym przeładowaniu, za chwile wszystko wraca do normy i ponownie przeładowanie (nie było trybu awaryjnego), rozwiązało problem wymianka N75

Link to comment
Share on other sites

Jakbys nikogo nie znalazl odezwij sie na PW - zalogujemy fure...

Pzdr

Link to comment
Share on other sites

Jakbys nikogo nie znalazl odezwij sie na PW - zalogujemy fure...

Pzdr

OK :good: dzieki

Miałem identyczny objaw, błąd 575 zbyt duże ciśnienie w kolektorze, logi dynamiczne - turbo nagle przestaje pompować po wcześniejszym przeładowaniu, za chwile wszystko wraca do normy i ponownie przeładowanie (nie było trybu awaryjnego), rozwiązało problem wymianka N75

Dokladnie mam podobna sytułacje :confused4:

Link to comment
Share on other sites

Ile kosztuje te N75 i wie ktoś gdzie w Kielcach mają Vag-a, bo zupełnie nie jestem w temacie. Czytałem dużo na forum i podejrzewam że u mnie będzie to samo. Przy dużych obrotach ,zazwyczaj przy wyprzedzaniu :evil: pod koniec mi zamula a później nie może się odmulić. Sprawę załatwia ponowne odpalenie mojej turbiny, traktor chodzi jak należy......... :mysli:

Link to comment
Share on other sites

Ile kosztuje te N75 i wie ktoś gdzie w Kielcach mają Vag-a, bo zupełnie nie jestem w temacie. Czytałem dużo na forum i podejrzewam że u mnie będzie to samo. Przy dużych obrotach ,zazwyczaj przy wyprzedzaniu :evil: pod koniec mi zamula a później nie może się odmulić. Sprawę załatwia ponowne odpalenie mojej turbiny, traktor chodzi jak należy......... :mysli:

U Ciebie moze byc klasyka w AFN/AVG - czyli zapieczone kierownice... logowanie dynamiczne VAG iem powinno wyjasnic sprawe

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...