madseason 0 Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Witam, Problem przedstawia sie nastepujaco: Po nocy musze z przerwami 5 min krecic zanim odpali, czasem po tym jak przestane krecic zapala sie lampka oleju, mimo ze jest w normie. Drugi objaw jest taki ze juz jak jest rozgrzany i dodam mu o rotow, po puszczeniu gazu o roty na chwile wzrastaja i dopiero po pol sekundzie zaczynaja spadac.. Powyzsze wystepuje na benzynie i na gazie. Poprosze o rade i z gory dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 VAG !!!!!!!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madseason 0 Opublikowano 16 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Tak, tak vag bedzie jutro, dzisiaj licze na wasze doswiadczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Tak, tak vag bedzie jutro, dzisiaj licze na wasze doswiadczenie raczej na wróżenie z fusów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madseason 0 Opublikowano 16 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 To powiedz, czy cos oprocz sprawdzenia bledow vagiem mam zrobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 To powiedz, czy cos oprocz sprawdzenia bledow vagiem mam zrobic to zalezy od Vag-a :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madseason 0 Opublikowano 17 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Dobra, temat do zamkniecia, paliwko z AUCHAN PB98 przyczyna problemow, po rozcienczeniu paliwem z shella problem zniknal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 ale Vag-a też musisz "zapodać" na początek czujnik wody i sonda do tego czyszczenie i adaptacja przepustnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madseason 0 Opublikowano 17 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 W koncy gadasz do rzeczy (fusow) a gdzie w b5 jest filtr paliwa, tak jak w a3 w bagazniku? Chyba rez do wymiany co? Ale vag chyba tego mi nie powie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 vag nie, ale filtr znajdziesz w podwoziu obok zbiornika paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się