Grzegorz-G117 Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 Na zimnym odpala bez problemów. Gdy jadę na benzynie i na gorącym odpala bez problemów. Ale gdy jadę na gazie i go zgaszę. Mam problem z ponownym uruchomieniem obroty falują, jak trochę pochodzi na benz. wraca wszystko do normy. I gdy przełączam z gazu na benzynę w czasie jazdy tak samo silnik przygasa.. Nie wiem jaka jest tego przyczyna.? Może ktoś doradzi. Wcześniej było wszystko ok. Czy to jest coś z ustawieniami gazu.? A może jakieś błędy. Pozdrawiam
wojtek26 Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 Kolego napisz jaki typ instalacji posiadasz jest to II generacja czy sekwencja
pablosan Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 Witam Mam podobnie, na gorącym muszę krecić zanim zapali-bardzo duże prawdopodobieństwo, że to nsiszczelny reduktor zalewa/puszcza gaz do kolektora ssącego wężykiem podciśnienia-u mnie tak jest na sekwencji. Jadę nidługo do zakladu i bedę chciał, żeby mi wymienili reduktor-w końcu mam jeszcze gwarancję
rafi_a4 Opublikowano 25 Listopada 2009 Opublikowano 25 Listopada 2009 u mnie byl taki sam przypadek- to reduktor przepuszczał wymienili i jest jepiej ale czasami sie zdarzy ze dluzej zakreci.
Grzegorz-G117 Opublikowano 25 Listopada 2009 Autor Opublikowano 25 Listopada 2009 To jakaś zwykła instalacja ,nie sekwencja, już z taką kupiłem , montowany był 2005. Jaka nazwa? nie wiem Układ sterujący STAG-100. Nie strzela jak do tej pory sprawuje się dobrze . Tylko właśnie ten problem z odpalaniem ostatnio. Jedna ze starszych instalacji.
wojtek26 Opublikowano 25 Listopada 2009 Opublikowano 25 Listopada 2009 Skoro masz zwykła instalacje to podjedź do gazowników zeby wyczyscili i sprawdzili szczelnisc zaworów odcinajacych dopływ gazu do parownika, u Ciebie jest objaw zabogatej mieszanki na rozgrzanym silniku poprzez przedostawanie sie LPG przy rozruchu na PB. Dodatkowo po tej operacji niech ustawia Ci dobrze mieszanke.
Grzegorz-G117 Opublikowano 25 Listopada 2009 Autor Opublikowano 25 Listopada 2009 Dzięki za sugestie jak ktoś ma jeszcze jakieś to chętnie wysłucham. [br]Dopisany: 25 Listopad 2009, 16:01_________________________________________________Jutro jadę do gazownika.Zobaczymy co zrobi. Pozdrawiam
Dev Opublikowano 25 Listopada 2009 Opublikowano 25 Listopada 2009 silnik sie zalewa, junkers do regulacji
Grzegorz-G117 Opublikowano 26 Listopada 2009 Autor Opublikowano 26 Listopada 2009 Dzięki wojtek26 , za bogata mieszanka była i to bardzo za bogata. Po ustawieniu problem zniknął.
wojtek26 Opublikowano 27 Listopada 2009 Opublikowano 27 Listopada 2009 Ciesze sie ze mogłem pomóc zycze dalszej jazdy bezawaryjnej
pablosan Opublikowano 30 Listopada 2009 Opublikowano 30 Listopada 2009 U mnie nieszczelny okazal sie reduktor, dzisiaj kolo go wlasnie wymienia. Nawet nie chce myslec, że nie bedzie palil na dotyk :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się