Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Moje Audi A4 ma problemy z odpalaniem na gorącym silniku co może być przyczyną.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na zimnym odpala bez problemów. Gdy jadę na benzynie i na gorącym odpala bez problemów. Ale gdy jadę na gazie i go zgaszę. Mam problem z ponownym uruchomieniem obroty falują, jak trochę pochodzi na benz. wraca wszystko do normy. I gdy przełączam z gazu na benzynę w czasie jazdy tak samo silnik przygasa.. Nie wiem jaka jest tego przyczyna.? Może ktoś doradzi. Wcześniej było wszystko ok. Czy to jest coś z ustawieniami gazu.? A może jakieś błędy. Pozdrawiam

Opublikowano

Kolego napisz jaki typ instalacji posiadasz jest to II generacja czy sekwencja

Opublikowano

Witam

Mam podobnie, na gorącym muszę krecić zanim zapali-bardzo duże prawdopodobieństwo, że to nsiszczelny reduktor zalewa/puszcza gaz do kolektora ssącego wężykiem podciśnienia-u mnie tak jest na sekwencji. Jadę nidługo do zakladu i bedę chciał, żeby mi wymienili reduktor-w końcu mam jeszcze gwarancję :)

Opublikowano

u mnie byl taki sam przypadek- to reduktor przepuszczał :( wymienili i jest jepiej ale czasami sie zdarzy ze dluzej zakreci.

Opublikowano

To jakaś zwykła instalacja ,nie sekwencja, już z taką kupiłem , montowany był 2005. Jaka nazwa? nie wiem Układ sterujący STAG-100. Nie strzela jak do tej pory sprawuje się dobrze . Tylko właśnie ten problem z odpalaniem ostatnio. Jedna ze starszych instalacji.

Opublikowano

Skoro masz zwykła instalacje to podjedź do gazowników zeby wyczyscili i sprawdzili szczelnisc zaworów odcinajacych dopływ gazu do parownika, u Ciebie jest objaw zabogatej mieszanki na rozgrzanym silniku poprzez przedostawanie sie LPG przy rozruchu na PB. Dodatkowo po tej operacji niech ustawia Ci dobrze mieszanke.

Opublikowano

Dzięki za sugestie jak ktoś ma jeszcze jakieś to chętnie wysłucham. [br]Dopisany: 25 Listopad 2009, 16:01_________________________________________________Jutro jadę do gazownika.Zobaczymy co zrobi. Pozdrawiam

Opublikowano

silnik sie zalewa, junkers do regulacji

Opublikowano

Ciesze sie ze mogłem pomóc :naughty: zycze dalszej jazdy bezawaryjnej

Opublikowano

U mnie nieszczelny okazal sie reduktor, dzisiaj kolo go wlasnie wymienia. Nawet nie chce myslec, że nie bedzie palil na dotyk :gwizdanie:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...