Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Czyszczene turbiny


atut1.9

Rekomendowane odpowiedzi

Kolego Sztomel wydaje mi się że się mylisz co do dagmary ponieważ większość sprzedawców sprzedaje ten zawór jako n75

http://moto.allegro.pl/item810872596_zawor_cisnienia_turbiny_egr_n75_vw_audi_tdi_org7.html ja go wymianiłe i samochód ciągnie idealnie na wszystkich biegach do 5000 tysięcy obrotów, z drugiej strony to nie wiem po co kombinować z zakładaniem zaworów innych jak orginały skoro wszystkie są dostępne i w podobnych cenach (szkoda kombinować dla 50zł. różnicy skoro zawór może nie spełnić roli)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Sztomel wydaje mi się że się mylisz co do dagmary ponieważ większość sprzedawców sprzedaje ten zawór jako n75

http://moto.allegro.pl/item810872596_zawor_cisnienia_turbiny_egr_n75_vw_audi_tdi_org7.html

więc muszę Ci oznajmić, że w tym przypadku się nie mylę, widoczny na fotce w przedmiotowej aukcji elektrozawór to N239 a nie N18 ani N75, dzwoniłem właśnie do nich na podany numer telefonu działu technicznego i facet, który ze mną rozmawiał przyznał mi rację, że popełnili błąd co do samego zaworu na fotce, tłumaczył się wcześniej, że ten zawór ma wiele zastosowań - również jako N18 i N75 w różnych samochodach ale wyprowadziłem go z błędu twierdząc, iż z całą pewnością nie zastosuje się go w VW i AUDI w miejsce N18 i N75 - nie wierzysz to przedzwoń do nich.

Z pewnością zmienią wkrótce foto więc wklejam link z fotką identycznego zaworu jaki zamieścili na ww. aukcji by potem nie było wątpliwości :

http://img140.imageshack.us/i/img4791.jpg/

Co do drugiej części Twej wypowiedzi to zasygnalizowałem tylko, że nie trzeba szukać jak opętany do własnego silnika N18 lub N75 o takim samym numerze jak był lub o tej samej końcówce lecz można zastosować o zupełnie innym oznaczeniu a będzie i tak spełniał swoją funkcję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to skoro ja nie wymieniłem n75 tylko n239 to dlaczego samochód jest naprawiony, przecież to w takim razie zawór gaszenia, który nie ma nic wspólnego z doładowaniem. Szczerze mówiąc to już mnie głowa boli jak czytam o tych zaworach a w tej chwili to zastanawiam się czy za jakiś czas znów nie będę miał problemów z doładowaniem ;( ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to skoro ja nie wymieniłem n75 tylko n239 to dlaczego samochód jest naprawiony, przecież to w takim razie zawór gaszenia, który nie ma nic wspólnego z doładowaniem.

Ktoś inny z forumowiczów w niedalekiej przyszłości czytając ten temat będzie również miał mętlik w głowie więc wklej tu fotkę Twojego N75 aby nie było żadnych wątpliwości co do jego wyglądu, mam nadzieję, że sam go wymieniałeś więc wiesz jak u Ciebie wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wymieniłem ten zawór http://www.allegro.pl/item819091300_zawor_turbiny_n75_egr_audi_vw_seat_skoda_oryginal.html i z opisu jaki pojawił się w moim poście nie miałem żadnych wątpliwości gdzie on się znajduje, opis na drugiej stronie postu z wklejonym zdjęciem turbawy, mam nadzieję że nie wprowadzimy innych klubowiczów potrzebujących pomocy w błąd i naraziy na nie potrzebne koszty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no, w tym momencie to ja już się poddaję, nie mam już sił :wallbash:

1. Do czego w takim razie są elektrozawory o nr 1J0 906 627 i 1J0 906 627 A ?

2. Do czego podłączyłeś trzeci wężyk podciśnienia, którym w normalnym układzie podciśnień powinien być połączony N75 i N18 z wyjściem do atmosfery w filtrze powietrza i jak ten zawór, który wmontowałeś do sterowania zmienną geometrią turbosprężarki ma zbijać podciśnienie w gruszce przy turbinie (przy takim zaworze jak podałeś turbo musi non-stop pompować na full i ciągle musi wchodzić w tryb awaryjny z powodu przeładowania) ?

3. W jaki sposób ma się to do tego schematu ?

808d038a6c2f6f39m.jpg

4. W takim razie co to jest za elektrozawór :

b8ebc0e3b9fb594fm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

mogę potwierdzić że zawór który wymieniłem, nie ma nic wspólnego z opisywanym problemem dzisiaj znów straciłem moc przy wyprzedzaniu obroty silnika 3000 i stop trzeba robić reset i szukać przyczyny dalej Sztomel miałeś rację to co wymieniłem to nie jest n75 dzięki za rysunek z opisem podciśnienia cenna wskazówka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...