rapens1 0 Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Witam wszystkich mam pewien problem podczas jazdy gdy skręcam w mojej A4 nastepuje spadek obrotów nawet do 400 gdy wyprostuje kierownice obroty wracają do normalnych nie wiem co to może byc bo podczas jazdy na wprost wszystko jest ok proszę o pomoc!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Witam wszystkich mam pewien problem podczas jazdy gdy skręcam w mojej A4 nastepuje spadek obrotów nawet do 400 gdy wyprostuje kierownice obroty wracają do normalnych nie wiem co to może byc bo podczas jazdy na wprost wszystko jest ok proszę o pomoc!!! jak spadają??podczas jazdy??niemożliwe...no chyba ze w zakręt wchodzisz na luzie :gwizdanie: Na postoju to normalne,że ci obroty troszke spadają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 obawiam sie ,ze kiedy skrecasz-pompa wspomagania wykonuje za ciezką prace-sprawdz na postoju,skrec do oporu i przytrzymaj-jesli bedzie to samo-niedlugo pompa dokona żywota... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loloA4 0 Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 albo cos z maglownica sie dzieje i pompa ma opor za duzy i takie obciazenie daje na silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janSerce 0 Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Sprawdź poziom płynu układu wspomagania! może masz za mało, jak nie wymieniałeś jeszcze oleju to wymień! Umnie wymiana wyciszyła w znacznym stopniu pompę i ustały spadki obrotów - miałem podobnie jak u Ciebie (ale nie wykluczone że pompa już na wykończeniu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekII 0 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 zacznij może od sprawdzenia stanu płynu od wspomagania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się