Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Ta-technix dziwny problem. Nawet bardzo dziwny.


Radziu Audi A4

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie. Kupiłem zawieszenie fakt ze uzywkę, ale na oko, i na innych aukcjach wszystko było to samo, a ze w super stanie, to kupiłem. ale przy montażu tyłu, okazało się ze gwint gdzie przykręca się amortyzator do budy (czyli ten gwint co jest na tłoczysku) jest poprostu za krótki w porównaniu ze standardem i wszystkie gumy z standardu nie mieszczą się. i teraz pytanie. co z tym zrobic, i czy ktoś wogóle z takim czymś się spotkał. gwintu brakuje z jakiś 1 cm. jest to bardzo dziwne moim zdaniem. jak możecie, to pomóżcie cos...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co tu pomóc.. Kupiłeś używkę - być może nawet nie do Audi..

Wrzuć jakieś foto z ciekawości.. - gwintu przecież nie dorobisz..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do audi na 100 % kupiłem. ale ten gwint. fotkę zrobie, jak dorwę aparat. jednak na razie nie mam takiej mozliwości. generalnei jak patrzyłem po aukcjach to springi, i amorki są te same. Więc skoro nie mogę dopasować całej góry, to w czym może tkwić problem. nie widać nigdzie, żeby coś było ucięte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem ten sam problem mechanik dzwoni do mnie, że jest problem myślałem że sobie jaja robi ale okazało się że miał racje :kwasny: Zrobił to jakoś ale szczegółów nie znam co i jak dokładnie. Gwint na pewno u mnie był pod a4 b5 sedan FWD. Jedynie mogę Cię pocieszyć że się da to zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

amorek jest krótszy od zwykłej serii o kilka cm może pierwszy raz na oczy widzieli gwintowane zawieszenie :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie kupiłeś gwintu z Passata b5 :naughty: Passat ma podobno inny tył :gwizdanie:

Na 100% ma inny. Do tego nie ma kielichów na spręzyny.

Przód jest taki sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie kupiłeś gwintu z Passata b5 :naughty: Passat ma podobno inny tył :gwizdanie:

Na 100% ma inny. Do tego nie ma kielichów na spręzyny.

Przód jest taki sam.

Właśnie. na tyle w passacie spręzyna nie jest zespolona z amorkiem. sprawdzałem w etce.

patry(m)k3 wiem żee zamiast ori gum trzeba zastosowac jakieś inne. a nie mógłbyś jakoś kogoś podpytać, jak Ci to zamontowali?? :patrzy: :gwizdanie:

amorek jest krótszy od zwykłej serii o kilka cm może pierwszy raz na oczy widzieli gwintowane zawieszenie :naughty:

nie wiem, mozze. a masz jakiśpomysł jak z tego wybrnąc żeby wszystko było cacy??[br]Dopisany: 03 Grudzień 2009, 10:28_________________________________________________ok.. mam już pełne dane co do tych ammorków. wszystko wymierzyłem i faktycznie są różnice w tyle. mianowicie:

standard to :

długość ; 75.5 cm

długosć gwintu: 3,5 cm

odległosć tego małego pierścionka na trzpieniu 8.5 cm

długość trzpienia (tłoczyska) 30 cm

gwint kolejno j/w

64,5 cm to wiadomo bo to amorek o skróconym skoku

2,5 cm.

5 cm

23 cm

pomozecie, co można z tym zrobić i co jes tnie tak?? dodam, że gwint jest na pewno do audika. jestem tego pewien na 100%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jest napewno do tego modelu to musi to sie dać założyć. Poprostu musisz zgnieść sprężyne. Ja tam miałem jak pakowałem na tyl amor MTS , niby za krutki był jakieś 2 cm żeby wszystko skręcić. A jednak dałem rade :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jest napewno do tego modelu to musi to sie dać założyć. Poprostu musisz zgnieść sprężyne. Ja tam miałem jak pakowałem na tyl amor MTS , niby za krutki był jakieś 2 cm żeby wszystko skręcić. A jednak dałem rade :)

Krótki się pisze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no faktycznie nie taka długość.

bo ważna jest długość od tego pierścienia do gwintu. aby bolec przeszedł przez gumowe podkładki i wyszedł z drugiej strony na tyle zeby można nakręcić nakrętke.

nakładając wszystko bez spręzyny napewno nie dasz rady nakręcić nakrętki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no faktycznie nie taka długość.

bo ważna jest długość od tego pierścienia do gwintu. aby bolec przeszedł przez gumowe podkładki i wyszedł z drugiej strony na tyle zeby można nakręcić nakrętke.

nakładając wszystko bez spręzyny napewno nie dasz rady nakręcić nakrętki ?

na pewno. co prawda poradziłem sobie z tym problemem stosując krótsze gumowe podkładki, te co opierają się na talerzyku i w środku z tyłu gdzie jest moowanie do karoserii gdzie jest podkładka metalowa (taka duża) . ciekawe jak bedzie to działało, czy nie bedzie stukało. niby nie powinno bo przerwa od elementów metalowogumowych jest zachowana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pierwszy rzut oka tez myslalem,ze cos jest u mnie nie halo ale pamietam, ze u mnie byly dwa takie pierscionki i pierwszy od gory zdejmowalem i zakladalem wszystko dopiero na drugi .... wtedy wszystko pasilo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...