Mario 6 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 nie mów mi że musi się DPF zapalać bo to bzdura. Jak procedura wypalania w aucie przebiega prawidłowo i wszystko działa prawidłowo to nic się nie będzie zapalać, nawet nie wiem kiedy uruchamia się to wypalanie u mnie w aucie. Jeżeli poziom popiołu powstającego w wyniku wypalania sadzy osiągnie 61 gram, to się zapcha. Wtedy nowy, płukanie lub wycięcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NYNA 0 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 No to wiadomo, tyle że nie musi się to stać po konkretnej liczbie km jak widać na moim przykładzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny 1 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Uszy klaply tyle ci powiem W firmie mam 6 samochodow z dpf i najwiecej wytzymal 270 tys i juz nie szlo go wypalic, a odnosnie a6 to w silniku asb pierwszy raz dpf zapchal sie przy 110 tys gdzie w weekend robi 600 km 250 A4 a reszte szybkiego ruchu a w tyg kolo100 km szybkiego ruchu, wiec nic nie wychodzi z twoich tez;-) Koniec dyskusji bo dlamnie jest daremna Wysłane z mojego LT26i Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NYNA 0 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Nie chce wiedzieć jak są użytkowane te wasze auta że ciagle macie problemy z DPF-ami. Ja na całe szczęście nie mam żadnych i to mnie cieszy:banan: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny 1 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Co ty mojemu prezesowi nie zalezy na czasie tylko patrzy na spalanie ;-) Dasz kilka porad jak smigac? Kolektory ssace tez ci tyle wytrzymaly? Wysłane z mojego LT26i Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NYNA 0 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 W jednym przy ponad 300 tys.tak a w drugim jak narazie są ok. Jak poczytasz moje posty to się wszystkiego dowiesz kiedy i co padło w tym również kolektory (właściwie jeden ale zrobiłem odrazu dwa),były regenerowane u chłopaków w AZ Gdańsk i od tej pory mam spokój. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny 1 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Wracajac do tych kolektorow widziales te zregenerowane jak one wygladaja? Czy oni ci robili to? Wysłane z mojego LT26i Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NYNA 0 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 No pewnie że widziałem, wysłałem im swoje, zrobili, odesłali, założyliśmy do auta i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny 1 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Miales luzy osiowe? Wysłane z mojego LT26i Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NYNA 0 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Luzy były, nie wiem czy osiowe akurat ale w środku już było wszystko bardzo wyrobione i silniczek nie mógł już tym sterować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek123 0 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 a wymieniał ktoś DPF ile kosztuje do vw i audi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się