wojti78 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Witam szanownych klubowiczów, z racji tego że nieznam się na elektryce proszę was o porade mam kierownice aktualnie trójramienną z guzikami do tiptronika taśma pod kierownicą ma 12 pinów a nowa kierownica ma guziki , manetki oraz poduszkę dwunabojową załączam zdj , podglądowe nowa kostka od poduszki jak i całej reszty jest inna jak ta stara kostka (niżej) jedna i druga ma po 12 pinów oraz ta nowa nad pinami ma jeszcze 2 piny troche większe - jeżeli chodzi o starą kośc to patrząc od tyłu pierwsze 1-czarny 2-brąz 3-poduszka 4-poduszka 5- wolny 6-wolny poniżej drugi rząd 7-zielono czerwony idzie do klawisza +/- 8-wolny 9-wolny 10-niebieski idzie do klawisz +/- 11-biały idzie do klawisz +/- 12-czerwony idzie do klawisz +/- to jest stara kość nowa ma tak 1-masa 2-masa 3,4,5,6 - kable poduszki ponizej 7,8,9,10,11 kable do reszty (manetki i guziki) 12 wolny kable są wszystkie czarne w kości i , generalnie chodzi mi o to aby niekupować nowej taśmy wykorzystać starą kośc i aby poduszka była podłączona dlamnie niemuszą być te reszta guzików w kierownicy podłączona, tylko mają działać manetki i poduszka ewentualnie pokrętło do radia jak mam to podłączyć te kable w starą kość za wszelkie porady z góry dziękuje
wrclaguna Opublikowano 8 Grudnia 2009 Opublikowano 8 Grudnia 2009 a jaka poduszke zakladac chcesz...daj fote
Madbar Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Jest watek Malika o zmianie kierownicy zwyklej bez sterowania w B6 na kierownice od R8/TT ze sterowaniem. Tam jest duzo informacji na temat przekladania zarowno kierownicy, jak i modulu kierownicy( bo najprawdopodobniej bedzie tak, ze Twoj stary modul nie bedzie sie komunikowal z nowa kierownica ) oraz tasmy pod kierownice. Jak masz dwunastopinowa, to moze dzialac, ale musisz sprawdzic, czy polaczenia w niej sa tak samo rozprowadzone jak w Tasmach do B7. Numer tasmy znajdzisz w watku malika ( 12 pinowa do kiery multi ma koncowke A lub . Przydatny bedzie tez watek o wymianie modulu pod kierownica i taki o uruchomieniu pelnego FISa i dodaniu tempomatu. Dodatkowa informacja. Nie do konca potwierdzone jest dzialanie poduszki dwunabojowej w B6. Jest kilka teorii. Jedna mowi, ze zadziala tylko jeden naboj. Inna, ze trzeba zmostkowac rownolegle kable idace do obu nabojow. Jeszcze jedna mowi, ze poduszka nie odpali w ogole. Poczytaj watki podane nizej, a potem pytaj dalej w konkretnym watku. Nie zniechecaj sie. Masz okolo 50 stron do przrobienia, ale warto. Watek malika o zmianie kiery od B6 na R8/TT Tutaj Watek pre_pl o wymianie modulu pod kierownica Tutaj Watek miro_x o uruchomieniu pelnego FISa i tempomatu Tutaj Watek koniana o wymianie kiery multi w B7 na R8/TT Tutaj Przyjemnej lektury
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się