Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 ALL] Wymiana kierownicy na S-line


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam szanownych klubowiczów, z racji tego że nieznam się na elektryce proszę was o porade

mam kierownice aktualnie trójramienną z guzikami do tiptronika

taśma pod kierownicą ma 12 pinów

a nowa kierownica ma guziki , manetki oraz poduszkę dwunabojową

załączam zdj , podglądowe c34a5b0c11efa8b6m.jpg

d3d55e4e9e7fcb5am.jpg

nowa kostka od poduszki jak i całej reszty jest inna jak ta stara kostka (niżej)

jedna i druga ma po 12 pinów oraz ta nowa nad pinami ma jeszcze 2 piny troche większe

- jeżeli chodzi o starą kośc to patrząc od tyłu pierwsze 1-czarny

2-brąz

3-poduszka

4-poduszka

5- wolny

6-wolny

poniżej drugi rząd

7-zielono czerwony idzie do klawisza +/-

8-wolny

9-wolny

10-niebieski idzie do klawisz +/-

11-biały idzie do klawisz +/-

12-czerwony idzie do klawisz +/-

to jest stara kość

nowa ma tak

1-masa

2-masa

3,4,5,6 - kable poduszki

ponizej

7,8,9,10,11 kable do reszty (manetki i guziki)

12 wolny

kable są wszystkie czarne w kości

i , generalnie chodzi mi o to aby niekupować nowej taśmy wykorzystać starą kośc

i aby poduszka była podłączona dlamnie niemuszą być te reszta guzików w kierownicy podłączona, tylko mają działać manetki i poduszka ewentualnie pokrętło do radia

jak mam to podłączyć te kable w starą kość

za wszelkie porady z góry dziękuje :)

0733dc83aa6635d8m.jpg

5cd752ef5c8c0d82m.jpg

Opublikowano

a jaka poduszke zakladac chcesz...daj fote

Opublikowano

Jest watek Malika o zmianie kierownicy zwyklej bez sterowania w B6 na kierownice od R8/TT ze sterowaniem. Tam jest duzo informacji na temat przekladania zarowno kierownicy, jak i modulu kierownicy( bo najprawdopodobniej bedzie tak, ze Twoj stary modul nie bedzie sie komunikowal z nowa kierownica ) oraz tasmy pod kierownice. Jak masz dwunastopinowa, to moze dzialac, ale musisz sprawdzic, czy polaczenia w niej sa tak samo rozprowadzone jak w Tasmach do B7. Numer tasmy znajdzisz w watku malika ( 12 pinowa do kiery multi ma koncowke A lub B). Przydatny bedzie tez watek o wymianie modulu pod kierownica i taki o uruchomieniu pelnego FISa i dodaniu tempomatu. Dodatkowa informacja. Nie do konca potwierdzone jest dzialanie poduszki dwunabojowej w B6. Jest kilka teorii. Jedna mowi, ze zadziala tylko jeden naboj. Inna, ze trzeba zmostkowac rownolegle kable idace do obu nabojow. Jeszcze jedna mowi, ze poduszka nie odpali w ogole. Poczytaj watki podane nizej, a potem pytaj dalej w konkretnym watku. Nie zniechecaj sie. Masz okolo 50 stron do przrobienia, ale warto.

Watek malika o zmianie kiery od B6 na R8/TT Tutaj

Watek pre_pl o wymianie modulu pod kierownica Tutaj

Watek miro_x o uruchomieniu pelnego FISa i tempomatu Tutaj

Watek koniana o wymianie kiery multi w B7 na R8/TT Tutaj

Przyjemnej lektury

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...