acidburn 0 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 witam. mam problem z ogrzewaniem podczas postoju autem na włączonym silniku czuć w aucie zapach rozgrzanego płynu chłodniczego. kiedys po otworzeniu maski wydobywał sie dym o taki samym zapachu z pod silnika. oczywiście co jakis czas musze dolewać płynu chłodniczego. czy ktoś miał taki problem?(audi a4 2.4v6) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaja77 1 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 szykuje się kupa roboty, prawdo podobnie jest nie szczelna nagrzewnica, a żeby dostać się do niej trzeba rozbierać deskę.ale szukaj jeszcze nieszczelności przewodach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sołtys85 1 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 A pod nogami kierowcy i pasażera masz mokro? Jak tak to narzewnica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
acidburn 0 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 sprawdzałem pod nogami pasażera i jest sucho a druga sprawa jest taka ze jak maska jest podniesiona do góry to nie czuc tego zapachu z ogrzewania. czasem jak wjade do garażu i zgasze auto to czuje ten sam zapach sprzodu samochodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolkov 19 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 sprawdzaj jeszcze stan płynu chłodniczego, zdejmij osłonę silnika, poświeć latarką po trójnikach, one lubią się wysypać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sołtys85 1 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Można kupić środek fluorescencyjny, który wsypuje sie do zbiorniczka wyrównawczego po rozpuszczeniu w płynie chłodniczym jak sie świeci latarką to widać doskonale gdzie jest nieszczelność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
acidburn 0 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 dzięki za porady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Jeśli czuć z pod maski to gdzieś pod maską się ślini płynem a to że czuć wewnątr to tylko przez to że nadmuch wpycha zapach do wewnątrz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalutp 0 Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 Pewnie króciec przykręcony do głowicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nosfer 2 Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 Jest taka prosta i skuteczna metoda na sprawdzenie Nagrzewnicy. 1) zamykasz nawiewy 2) odpalasz silnik i czekasz aż się zagrzeje przynajmniej na 60 stopni 3) ustawiasz nawiewy na przednią szybę 4) otwierasz nawiewy na max. i patrzysz.. jak buchnie powietrze i szyba zacznie parować --> nagrzewnica .. Ten zapach też jest objawem, ale jeśli źle go zidentyfikowałeś, to możliwe, że czujesz spaliny a nie płyn chłodniczy. (ale to tyko takie dodatkowe zdanie na ten temat - zakładam, że zapachy potrafisz odróżnić ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się