Skocz do zawartości

michalutp

Pasjonat
  • Postów

    150
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O michalutp

Osiągnięcia michalutp

0

Reputacja

  1. U mnie wyjecie wtyczki ze skrzyni nie pomogło....
  2. Kiedyś u moich rodziców w audi 80 1Z telepało i przerywał podczas pzyspieszania, odkręciłem to czarną kostkę z kablem przy nastawniku, troszkę wyjąłem, ropa psiknęła, złożyłem i jak ręką odjął...wiedziałem że to nastawnik brudny i muszę go rozebrać i wyczyścić wkrótce bo to krótkotrwałe rozwiązanie.....to było ponad 2 lata temu, a 1Z dalej hula z brudnym nastawnikiem:) Ja bym oddał pompę do sprawdzenia....u mnie 350zł za to biorą.
  3. Przeczyść nagrzewnice, miałem to samo rok temu, kupiłem 1m węża taki żeby wszedł na nagrzewnice i przy chwilowej odwilży przepłukałem ją wodą, w jedną i w drugą stronę, ale najpierw w kierunku przeciwnym jak jest pompowana....całe dno od wiadra było brudne od rdzawego szlamu....i do dziś po przejechaniu 1km mam już lekko letnie powietrze
  4. Jak Ci raz pali motor od strzała a raz po dłuższym kręceniu to paliwo może Ci się cofać, ja mam tak u siebie ale nie mam kiedy wymienić zaworka zwrotnego na filtrze, świece oczywiście raz się grzeje i u mnie styka nawet jak było rok temu -25 ale wtedy kilka razy musiał przekręcić, a też nie mam za mocnego aku, bo na początku mu ciężko kręcić
  5. Kurcze , facet nie kombinuj jak koń pod górę tylko zmień tą uszczelkę pod głowicą, jak Ci się bierze powietrze w układzie chłodzenie to sprawa jasna....tym bardziej że jak przygazujesz to się zapowietrza nagrzewnica....poprostu turbo daje większe ciśnienie i odrazu idzie powietrze....miałem tak u siebie...jak jechałem ok 100km/h to sporo ujechałem i płynu mi nei wywaliło, a jak cisnąłem w neimczech 160-170 to moment i mi wydmuchało cały płyn....a koszta...hmm zależy czy sam robisz czy u mechanika...ktoś na forum kiedyś pisał że mechanik w Grudziądzu bierze za robotę 200zł + części. Ja się pokusiłem samemu bo lubię taką robotę
  6. U moich rodziców w 1Z też podobnie szarpało i był słabszy do póki się nie rozgrzał, i okazało się że to nastawnik....ale wykręciłem tą czarną kostkę przy pompie co kabel od niej idzie do potencjometru w pedale gazu, odchyliłem ją i wyleciało z pompy paliwo z którym wypłynęło trochę syfu....po złożeniu jak ręką odjął do dziś hula...a to było ok 3 lata temu...Powodzenia
  7. Jak się bardzo postaracie to wystarczy wspornik od turbo odkręcić...będzie ciężko ale da się to zrobić bez ruszania sprężarki klimy...Pozdro
  8. Zobacz czy Ciśnienie się nie robi za duże...bo jeśli tak to uszczelka strzeliła....
  9. Witam jak w temacie, potrzebuje nr odboi i osłon na tył do avanta zawieszenie 1BE, nigdzie nie mogę tego dostać....tylko standard...jakby któryś z kolegów mógł pomóc to będę wdzięczny
  10. A ile one kosztowały w twoim przypadku? Też masz 1BE? Brałeś od nich odboje z osłonami? Pozdr
  11. Witam, przy przebiegu 325 kkm padły mi z tyłu amorki 1BE, o ile same amorki sportowe już mam nagrane od TOM77 (monroe w dobrej cenie) to niestety nie ma odbojów do tego zawieszenia, a w IC zaśpiewali 150zł I tu moje pytanie czy można założyć standardowe odboje do tej zawiechy?? Pozdrawiam
  12. Na wałku rozrządu nie ma żadnego klina, jest tylko rowek wycięty, koło na od wałka jest gładkie, zakłada się to na stożek, pamiętaj koniecznie żeby śrubę mocującą posmarować klejem do gwintów, i ustawić kąt wtrysku pompą. Pozdr
  13. Mi ze spalaniem wyszło przy ostrym bucie 6 litrów a jak normalnie to 5,4-5,5 mówię o trasie mieszanej, ale raczej wioski i drogi lokalne prędkość 120 i więcej jak się da... A co do szarpania to nie miałem nigdy, u mnie to tylko trochę drży na jałowym ale to przez poduchy bo sprzęgło robiłem u radzikowskiego poł roku temu.
  14. Zrób zdjęcie pompy z góry to Ci zaznacze w paint o co chodzi....objawem było również to że jak się rozgrzał to szarpanie prawie zanikało...ale pozostal straszny muł ....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...