Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Brak znaków do ustawiania rozrządu


narty_jezusa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.

Zerwał sie klin na wałku rozrządu co doprowadziło prawda do konieczności regeneracji głowicy :P

Wszystko bylo by ok, aczkolwiek nie mam znaku na kole pasowym ani na wałku rozrządu i teraz pytanie co z tym fantem zrobić.

Jest jakiś prosty sposób zeby poskładać to samemu, czy musze wiezc moja audianke do mechaniora (dodam ze to ostateczność)

Na metalowej obudowie kolo walka rozrządu jest dziura, najprawdopodobniej jest to znak aczkolwiek nie ma go na kole z reszta to i tak nie ważne bo klin zostal zerwany i wszystko jest przesunięte.

Czy miejsce w ktorym jest rowek na klin jest tym "znakiem"?

Prosiłbym o szybka odpowiedz bo juz mnie opony swędzą zeby wyjechać na drogi :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przecież są na forum schematy jak ustawić rozrząd, wałek rozrządu ma ma końcu wycięcie w które wkłada się płaskownik blokadę, pompę wtryskową blokujesz bolcem a wał ustawiasz na zero [br]Dopisany: 06 Maj 2010, 18:34_________________________________________________oooooooo

0a69d0cbcd935eac.jpg[br]Dopisany: 06 Maj 2010, 18:36_________________________________________________w lewym górnym rogu zdjęcia widać wałek i jego blokade[br]Dopisany: 06 Maj 2010, 18:37_________________________________________________dodam że tą blokadę zakłada się po ściągnięciu pokrywy zaworów od strony grodzi samochodu czyli akumulatora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak kolega napisal i jest na zalaczonym obrazku .

Sam ostatnio z takiego schematu ustawialem sobie rozrzad bo znakow niebylo !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wałku rozrządu nie ma żadnego klina, jest tylko rowek wycięty, koło na od wałka jest gładkie, zakłada się to na stożek, pamiętaj koniecznie żeby śrubę mocującą posmarować klejem do gwintów, i ustawić kąt wtrysku pompą. Pozdr :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tylko to jedyne miejsce z tyłu wałka do zablokowania.Używa się do tego blokad jedna na wałek druga na pompe wtryskową.Wał ustawiasz na znaki na kole zamachowym poprzez wziernik.Mieszkam w Bradford jak masz z tym problem pisz na PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...