adik1983 Opublikowano 12 Grudnia 2009 Opublikowano 12 Grudnia 2009 zamontowałem z elektrykiem silniczek w mojej audi taki poliftowy zamontował przekaźnik ponieważ jest inne sterowanie zamiast plusa był minus i wszystko działa ale okazało sie ze wycieraczka pracuje od prawej do lewej czy jest mozliwoś zmiany pracy silnik z lewej na prawa czy ktoś też tak mial;[br]Dopisany: 12 Grudzień 2009, 18:09_________________________________________________czy pomoże zmiana plusa z minusem
KODATHLON Opublikowano 6 Stycznia 2010 Opublikowano 6 Stycznia 2010 zmien kolego bieguny miałem podobnie popaliło sie wsio ale zrobił mi kolega elektronik teraz mam troche dodatków do silniczka ale buja jak złoto:D
zbychzz Opublikowano 6 Stycznia 2010 Opublikowano 6 Stycznia 2010 zmien kolego bieguny miałem podobnie popaliło sie wsio ale zrobił mi kolega elektronik teraz mam troche dodatków do silniczka ale buja jak złoto:D tak napisałeś że można zrozumiec to na dwa sposoby - nie wiem czy po wymianie popaliłeś wszystko czy popaliło się przez co innego. Jeżeli wiesz o co chodzi to napisz jaśniej które kabelki poprzemieniać.
KODATHLON Opublikowano 10 Stycznia 2010 Opublikowano 10 Stycznia 2010 kolego wez sobie odepnij wtyczke od silnika sa tam cztery kabelki kazdy sprawdz na wlaczonej wycieraczce:D niewiesz jak jest miernik niestac cie na miernik wez zarowke z auta i podepnij ja i dotknij do masy gdzie sie swieci bendzie prad gdzie nie to minus mi to zrobil ziom ze stycznikiem i zapierdziala jak nowy ja spalilem szczotki ciezko je dostac ale magia swiat w czestochowie wszystko wyrwe i mam juz problem z glowy a jak nie dasz rady bende nad morzem to pomoge bo bede blizej olsztyna:D w najgorszym wypadku zrobie ci fotki wszystkiego i wysle jak to wyglada:D
zbychzz Opublikowano 10 Stycznia 2010 Opublikowano 10 Stycznia 2010 siedziałem z jakis rok temu przy mojej wycieraczce jak ją naprawiałem i nie pamiętam czy jest tam napięcie od razu czy tylko w momencie włączania wycieraczki. Wiem też że silniczek można łatwo zepsuć, a jego naprawa to nic ciekaweg (jest tam trochę elektroniki a co do szczotek to faktycznie kibel - szukalem po olsztynie i skończyło sie na dorobieniu z jakiegoś robota kuchennego). A reasumując po prostu napisz czy przekłada się 2 przewody czy wszystkie.
chonabibe Opublikowano 12 Stycznia 2010 Opublikowano 12 Stycznia 2010 ja u siebie wymieniłem. tyle, że kupiłem jakąś używaną i działa ale nie tak jak powinna. manetka ma dwa ustawienia dla tylnej wycieraczki - bieg ciągły [lub przerywany, nie jestem pewien] i spryskiwacz. u mnie ciągły nie działa, spryskiwacz owszem, a jak spryskuję przednią szybę to włącza się tylna wycieraczka ale bez spryskiwacza... właściwie teraz wcale nie działa bo w pewnym momencie na trasie włączyło sę tylne pióro samo z siebie i trzeba było wtyczkę z silniczka wyjąć żeby zdechła... ktoś ma jakiś pomysł? dodam jeszcze że mam przedliftowe b5 '98 i zero pewności czy nowy silniczek nie ma innego sterowania.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się