OLO_GDA Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 ciagle tylko nie rozumiem czemu nie pojsc w strone proponowana przez kolegow wczesniej. BMW w 3.0xD mozna spokojnie za to kupic a z tego co widzialem to mozna smialo zrobic na pare konikow wiecej. w budzecie sie zmiesci a bedzie malo palil i w miare jezdzil... chyba o to chodzilo..
tomow Opublikowano 18 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2009 jakie auto już jeździ, Coupe Vojtasa autko o którym mówisz najprawdopodobniej jeszcze nie jest skonczone... jezeli info które otrzymałem jest prawdziwe to jest dokładnie taki sam projekt jak ja chciałem robić tylko jezdzący i ukonczony co do bmw i napedu x .... to jakos nie jestem przekonany ani do marki ani do napedu... kiedys kolega chciał mnie przekonać ze jednak bmw jest super fajne i szybkie i dał mi pojezdzic E46 2.8... jak dla mnie ani to nie jechało ani skrecało itd ... poprostu jestem anty bmw i tyle
gregory Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 a w 3.0 Q liczysz na jakie spalanie przy butowaniu? licze na jakies 12l max przy pełnym bucie, kilka osób które posiadają A4 B7 z tym silnikiem twierdzą że jeszcze 12l nie udało sie przekroczyć choć bardzo sie starali... wiadomo że mocno modzona benzyna bedzie palic jak smok... i nie 95 i nie 98 tylko przynajmniej V-power bo wiadomo że przy takich mocach wysrywają sie zapłony... to chyba nie podlega dyskusji... B5 Q z silnikiem 3.0TDI będzie na pewno mniej palić niż B7 bo będzie lżejsze. Pisanie, że lepiej wsadzić 2.0TFSI nie ma za bardzo sensu bo myślę, że autorowi nie chodzi o wyrezanie jak największej ilości KM, a o niskie spalanie i ogromny moment. Projekt może z powodzeniem powstać, a nie jest niemożliwym dostosowanie elektroniki 3.0TDI do B5, więc może to kosztować więcej czasu, ale na pewno da się zrobić. Po zmianie wydechu, założeniu FMIC(jak będzie jeszcze na niego miejsce :gwizdanie: ) może dobije się do 300KM i ~600Nm, a to już będzie powalać.. powalać w budzie B5. No i te 300KM może być w miarę bezobsługowe. Nie piszcie tu nawet o 1.9TDI/2.0TDI bo przy tej mocy to połknie tyle co to 3.0, a będzie wysoce awaryjne bym powiedział Co do spalania 1.8TQ/2.0TFSIQ -300KM to przy spokojnej jeździe na pewno można zejść do 10l/100, przy pełnym bucie natomiast to może i przekroczyć te 15l/100. Co do tego V-Power to nie koniecznie trzeba na tym jeździć. Po Modyfikacjach jeździ się na takim paliwie na jakim auto zostało wystrojone. Czyli jak zostanie wystrojone na 98 to można spokojnie na 98 jeździć bo zapłon odpowiednio będzie ustawiony do tego paliwa.[br]Dopisany: 23 Grudzień 2009, 14:40_________________________________________________ ciagle tylko nie rozumiem czemu nie pojsc w strone proponowana przez kolegow wczesniej. BMW w 3.0xD Bo BMW to nie Audi, kwestia gustu i etyki [br]Dopisany: 23 Grudzień 2009, 14:46_________________________________________________ ja zaczynam szukać S4 B5 i planuje upgrade na 2xk04 czyli setupik na około 400KM Czyli jednak jak doczytałem nie chodziło i niskie spalanie i moment Swoją drogą bardzo duże skrajności, najpierw piszesz o 3.0TDI- całkiem inna filozofia i przeraża cię duże spalanie benzyn, a potem o S4 B5, sam chyba nie wiesz czego chcesz :gwizdanie:[br]Dopisany: 23 Grudzień 2009, 14:49_________________________________________________ kiedys kolega chciał mnie przekonać ze jednak bmw jest super fajne i szybkie i dał mi pojezdzic E46 2.8... jak dla mnie ani to nie jechało ani skrecało itd ... poprostu jestem anty bmw i tyle Bo Bm-ki są ciężkie, E46 2.0D 136KM waży 1600kg i to wcale a wcale nie jedzie w porównaniu z B5 TDI 130KM.
tomow Opublikowano 23 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2009 Czyli jednak jak doczytałem nie chodziło i niskie spalanie i moment Swoją drogą bardzo duże skrajności, najpierw piszesz o 3.0TDI- całkiem inna filozofia i przeraża cię duże spalanie benzyn, a potem o S4 B5, sam chyba nie wiesz czego chcesz :gwizdanie na początku chodziło o moment i spalanie ale drążąc temat uswiadomiłem sobie (czy zostałem uswiadomiony) że projekt bedzie ogromną rzezbą głownie pod względem elektroniki więc porzuciłem ten pomysł na rzecz już sporo szybszego S4 które mam zamiar podkręcic na jakies 450KM wzorując sie na aucie AW69... trudno, bede płakał przy dystrybutorze ale wymiatacz bedzie niezly
poziek Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 znaczy temat do zamknięcia :gwizdanie:
gregory Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Coraz więcej będzie jeździć tych eSSS porobionych, nie ma wyjścia muszę rezać coś innego
poziek Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Coraz więcej będzie jeździć tych eSSS porobionych, nie ma wyjścia muszę rezać coś innego 2.0 TFSI robią bez kucia na 400KM w USA
gregory Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Coraz więcej będzie jeździć tych eSSS porobionych, nie ma wyjścia muszę rezać coś innego 2.0 TFSI robią bez kucia na 400KM w USA Kończę z R4
poziek Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Coraz więcej będzie jeździć tych eSSS porobionych, nie ma wyjścia muszę rezać coś innego 2.0 TFSI robią bez kucia na 400KM w USA Kończę z R4 rozwijasz się widzę R4 jest świetne ale tylko silniki japońskie jak niemieckie mają konkurować z R4 to muszą być dwa cylindry więcej
Rekomendowane odpowiedzi