Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] A4 B5 3.0 TDI, da się to zrobić?


tomow

Rekomendowane odpowiedzi

ciagle tylko nie rozumiem czemu nie pojsc w strone proponowana przez kolegow wczesniej. BMW w 3.0xD mozna spokojnie za to kupic a z tego co widzialem to mozna smialo zrobic na pare konikow wiecej.

w budzecie sie zmiesci a bedzie malo palil i w miare jezdzil... chyba o to chodzilo..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie auto już jeździ, Coupe Vojtasa

autko o którym mówisz najprawdopodobniej jeszcze nie jest skonczone...

jezeli info które otrzymałem jest prawdziwe to jest dokładnie taki sam projekt jak ja chciałem robić tylko jezdzący i ukonczony

co do bmw i napedu x .... to jakos nie jestem przekonany ani do marki ani do napedu... :) kiedys kolega chciał mnie przekonać ze jednak bmw jest super fajne i szybkie i dał mi pojezdzic E46 2.8... jak dla mnie ani to nie jechało ani skrecało itd ... poprostu jestem anty bmw i tyle :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a w 3.0 Q liczysz na jakie spalanie przy butowaniu?

licze na jakies 12l max przy pełnym bucie, kilka osób które posiadają A4 B7 z tym silnikiem twierdzą że jeszcze 12l nie udało sie przekroczyć choć bardzo sie starali...

wiadomo że mocno modzona benzyna bedzie palic jak smok... i nie 95 i nie 98 tylko przynajmniej V-power bo wiadomo że przy takich mocach wysrywają sie zapłony... to chyba nie podlega dyskusji...

B5 Q z silnikiem 3.0TDI będzie na pewno mniej palić niż B7 bo będzie lżejsze. Pisanie, że lepiej wsadzić 2.0TFSI nie ma za bardzo sensu bo myślę, że autorowi nie chodzi o wyrezanie jak największej ilości KM, a o niskie spalanie i ogromny moment. Projekt może z powodzeniem powstać, a nie jest niemożliwym dostosowanie elektroniki 3.0TDI do B5, więc może to kosztować więcej czasu, ale na pewno da się zrobić. Po zmianie wydechu, założeniu FMIC(jak będzie jeszcze na niego miejsce :gwizdanie: ) może dobije się do 300KM i ~600Nm, a to już będzie powalać.. powalać w budzie B5. No i te 300KM może być w miarę bezobsługowe. Nie piszcie tu nawet o 1.9TDI/2.0TDI bo przy tej mocy to połknie tyle co to 3.0, a będzie wysoce awaryjne bym powiedział :wink4:

Co do spalania 1.8TQ/2.0TFSIQ -300KM to przy spokojnej jeździe na pewno można zejść do 10l/100, przy pełnym bucie natomiast to może i przekroczyć te 15l/100. Co do tego V-Power to nie koniecznie trzeba na tym jeździć. Po Modyfikacjach jeździ się na takim paliwie na jakim auto zostało wystrojone. Czyli jak zostanie wystrojone na 98 to można spokojnie na 98 jeździć bo zapłon odpowiednio będzie ustawiony do tego paliwa.[br]Dopisany: 23 Grudzień 2009, 14:40_________________________________________________

ciagle tylko nie rozumiem czemu nie pojsc w strone proponowana przez kolegow wczesniej. BMW w 3.0xD

Bo BMW to nie Audi, kwestia gustu i etyki [br]Dopisany: 23 Grudzień 2009, 14:46_________________________________________________

ja zaczynam szukać S4 B5 i planuje upgrade na 2xk04 czyli setupik na około 400KM

Czyli jednak jak doczytałem nie chodziło i niskie spalanie i moment :rolleyes: Swoją drogą bardzo duże skrajności, najpierw piszesz o 3.0TDI- całkiem inna filozofia i przeraża cię duże spalanie benzyn, a potem o S4 B5, sam chyba nie wiesz czego chcesz :gwizdanie:[br]Dopisany: 23 Grudzień 2009, 14:49_________________________________________________

kiedys kolega chciał mnie przekonać ze jednak bmw jest super fajne i szybkie i dał mi pojezdzic E46 2.8... jak dla mnie ani to nie jechało ani skrecało itd ... poprostu jestem anty bmw i tyle :tongue4:

Bo Bm-ki są ciężkie, E46 2.0D 136KM waży 1600kg i to wcale a wcale nie jedzie w porównaniu z B5 TDI 130KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jednak jak doczytałem nie chodziło i niskie spalanie i moment :rolleyes: Swoją drogą bardzo duże skrajności, najpierw piszesz o 3.0TDI- całkiem inna filozofia i przeraża cię duże spalanie benzyn, a potem o S4 B5, sam chyba nie wiesz czego chcesz :gwizdanie

na początku chodziło o moment i spalanie ale drążąc temat uswiadomiłem sobie (czy zostałem uswiadomiony) że projekt bedzie ogromną rzezbą głownie pod względem elektroniki więc porzuciłem ten pomysł na rzecz już sporo szybszego S4 które mam zamiar podkręcic na jakies 450KM wzorując sie na aucie AW69... trudno, bede płakał przy dystrybutorze ale wymiatacz bedzie niezly :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coraz więcej będzie jeździć tych eSSS porobionych, nie ma wyjścia muszę rezać coś innego :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coraz więcej będzie jeździć tych eSSS porobionych, nie ma wyjścia muszę rezać coś innego :tongue4:

2.0 TFSI robią bez kucia na 400KM w USA :wink4::good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coraz więcej będzie jeździć tych eSSS porobionych, nie ma wyjścia muszę rezać coś innego :tongue4:

2.0 TFSI robią bez kucia na 400KM w USA :wink4::good:

Kończę z R4 :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coraz więcej będzie jeździć tych eSSS porobionych, nie ma wyjścia muszę rezać coś innego :tongue4:

2.0 TFSI robią bez kucia na 400KM w USA :wink4::good:

Kończę z R4 :wink4:

rozwijasz się widzę :good:

R4 jest świetne ale tylko silniki japońskie

jak niemieckie mają konkurować z R4 to muszą być dwa cylindry więcej :decayed::tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...